Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb er mijn BMW 1-serie ook gekocht. Ze hebben inderdaad een mooi aanbod, waardoor je als een magneet naar het bedrijf wordt getrokken. Zoals bij mij gebeurde.Bergwerff maakt op mij een sympathieke indruk, hebben doorgaans een mooi aanbod van originele met smaak samenstelde BMW's.
Dan staat er precies dezelfde te koop in Duitsland hahaHij staat gewoon in Nederland te koop bij Bergwerff.
Dat komt omdat het exact dezelfde auto is. Ze bieden het ding ook in Duitsland te koop aan.Dan staat er precies dezelfde te koop in Duitsland haha
Haha ja ik zei het ook met een knipoog , de kentekenplaten verraden ‘mDat komt omdat het exact dezelfde auto is. Ze bieden het ding ook in Duitsland te koop aan.
Het is geen derde partij, het is Bergwerff zelf.Maar ze vergroten hun bereik dus via een 3e partij
ik wil natuurlijk niet stoken
maar...
![]()
![]()
![]()
wel erg lekker https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=421002982 en duizend keer mooier dan dat nieuwe mislukte ding wat nu in de showroom staat.
Ik vind dit echt praaaachtig!Bergwerff heeft echt een schit-te-ren-de Alpina B5 LCI staan...
Maar dit is echt (heel) ver boven mijn budget.
| Bergwerff BMW
www.bergwerffbmw.nl
![]()
![]()
Echt hoor… ooit komt ‘ie er !Wat een prachtige alpina's! zo'n B5 is toch wel beetje een droomauto hoor, zeker in goede alpina spec.
Een mooie E-klasseEn km stand wordt wel echt een dingetje dus weet even niet waar ik nu goed aan doe.
Idd, ik denk ook dat 99% van de mensen niet eens een verschil ziet tussen jouw auto en die bovenstaande alpinaMwoah dat denk ik niet , denk vooral omdat het zo’n niche product is en uiteindelijk niet een bijzondere sportauto (visueel gezien).
Ja deze staat precies op de shortlist haha ! 320liter is zat. Het is vooral de bruidsjurk die erin moet..
Als het niet hoeft zou ik het natuurlijk niet doen, maar een fatsoenlijke (vrij) nieuwe dakkoffer hoor je nauwelijks. Heel wat anders dan de bakken van vroeger.Anderzijds ik ga skiën volgend jaar dus misschien toch handig.. al krijg ik nu al kriebels van de herrie wat zon ding maakt en ik heb gewoon een ski luik.
Random: zo kijkende naar m’n rem klauw staat het best saai. Hier nog gedachtes voor andere kleur ? Zelf altijd gecharmeerd van brons goud icm blauwe lak.
Foam is dan ook geen alternatief maar een aanvulling. Foamen doe je als voorwas zodat bij de handwas er minder vuil opgenomen hoeft te worden en het de kans op swirls verkleint. Daarnaast komt de foam in wat kiertjes waar je met je handwas niet in komt al is dat wel echt een minimaal verschil.Over auto foamen, mijn ervaring is daar ook minder mee. Weinig verschil met afspuiten en daarna wassen met een washandschoen en 2 emmer methode.
Ja doe ik ook wel eens. Laatst bijv toen er -enorm veel- vogelpoep op zat. Spoedklus om dat er snel af te krijgen maar was niet nodig om de hele auto gelijk met de hand te doenOverigens gebruik ik het soms ook wel eens los als de auto echt minimaal vies is en ik een handwas overdreven vind. Het is dan eigenlijk meer een alternatief voor simpel afspuiten dan voor een volwaardige was.