Dave R1517
Kilometervreter
Die R21 Turbo is inderdaad erg gaat. Maar ik denk wel iets meer voor het projecten topic.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat een geld zeg voor een met 435.000 kmMazda 626 Wagon van 1988:
![]()
≥ Mazda 626 Wagon 2.0-12V LX bezine/lpg bj. 1988 — Oldtimers — Marktplaats
Algemene informatieAantal deuren: 5Kleur: WitTechnische informatieVermogen: 81 kW (110 PK)Aantal cilinders: 4Acceleratie (0-100): 11,9 sTopsnelheid:www.marktplaats.nl
VW Corrado van 1992:
![]()
≥ Volkswagen Corrado 2.0-16V Schuifdak Origineel! (bj 1992) — Oldtimers — Marktplaats
zeer goed onderhouden NL geleverde Corrado in nette en originele staat, eerste lak, perfect rijdend, tot 2017 van eerste eigenaar, daarna vanwww.marktplaats.nl
![]()
Mis ik iets? Je kent de auto en vermelde kilometerstand klopt niet?Wat een geld zeg voor een met 435.000 km
Verkeerde quote was voor de Corrado bedoeldMis ik iets? Je kent de auto en vermelde kilometerstand klopt niet?
Dank je, ik kan weer slapen zo.Verkeerde quote was voor de Corrado bedoeld
Staat al jááááren te koop voor veel te veel geld. Is dan ook al vele keren voorbijgekomen in o.a. dit topic.Subaru Leone 1400 DL Origineel Nederlands
Dat was heel gewoon in Japan, destijds. In Europa was het toen al uit de mode.Wel apart bij de Subaru, die buitenspiegels op de spatborden.
Dat hebben ze allemaal in meer of mindere mate... Deze op MP ook. Uit Engeland kun je nog nieuwe panelen laten komen, moet je alleen zelf de lederen delen overzetten.APK is niet eens het grote probleem, heb je de deurpanelen gezien? Lijken wel gesmolten en kan je daar nog nieuwe voor krijgen?
M'n 1303 had ze op de wieldeksels, de kofferklep, stuur..... en anders wel op de naafdoppen. Ik herinner me dat VW ooit een partij importeerde en daarna, ivm veiligheid, emissie etc, er van alles aan deed om grijze import tegen te gaan. Na een proces mochten er geen enkel embleem meer op.... Heeft deze wel een kenteken? of koop je een winkeldochter die niet meer door een keuring komt en alleen als decoratie kan dienen?Op een Kever zit sowieso maar één VW logo, en die heeft dit exemplaar inderdaad niet. Zou kunnen dat alle Mexico Kevers dat niet hebben, maar dat weet ik niet.
Dat was later, halverwege jaren 90.Ik herinner me dat VW ooit een partij importeerde en daarna, ivm veiligheid, emissie etc, er van alles aan deed om grijze import tegen te gaan. Na een proces mochten er geen enkel embleem meer op...
Dan is het helemaal vreemd dat deze nergens een VW logootje heeft.Dat was later, halverwege jaren 90.
Heel mooi uitgevoerd inderdaad, maar wat een geld…Staat al heel lang te koop, maar wat een prachtig 80's icoon:
![]()
Ford Granada Benzine uit 1982 | AutoTrack
Kies voor deze Ford uit 1982 met 86.971km. voor € 21.750. Gratis de autohistorie van deze Ford Granada inzien? Check AutoTrack!www.autotrack.nl
Moderator
Nee, alleen in Oost-Europa. Het is eigenlijk een in licentie gebouwde Suzuki Alto, maar dan de Japanse versie daarvan (in NL werd destijds de door Maruti in India gebouwde Alto verkocht).Die Tico ken ik niet. Is die ooit officieel in Nederland verkocht?
Die Ascona komt van een Zweedse autoveiling, is voor 158.000 kronen verkocht (ongeveer 14.400 euro). Zal me niks verbazen als Aaldering het dubbele ervoor vraagt, maar aan de andere kant, vind er maar eens eentje in deze staat. Je kan er een restaureren, de vraag is of je met 25K een kwaliteitsrestauratie haalt, en dan nog is het resultaat nooit zo mooi als het origineel.Zal een flinke prijs hebben, slechts 13.000km!
enkele zaken zijn niet origineel:
Chroom spiegelkappen
Berlina stuurwiel, koplampwissers (want Zweeds), bumperrozetten en SR velgen op een verder standaard basisuitvoering.
![]()
Opel Ascona B 1900 S "Eerste lak" 1977 - Gallery Aaldering
Deze Ascona is niet alleen goed bewaard gebleven; hij verkeert in een staat die bijna niet te geloven is. Nee, deze Ascona is echt origineel.www.gallery-aaldering.com