Arievectra
Wegverkenner
Ford Osi 20M TS de 1968
Voiture de collection Ford Osi 20M TS de 1968 à vendre sur ClassicNumber.com
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

Nu hier te koop:![]()
Koop Volkswagen Transporter occasions op AutoScout24
Vind jouw Volkswagen Transporter occasion op AutoScout24! ✓Zoek in Nederland en Europa. ✓Gratis autorapport.www.autoscout24.nl
![]()
Leuk! Toen ik nog klein was had mijn opa dit model Accord. Heb ik zelfs nog een foto van, al staat-ie er niet helemaal op.Hoe vaak zie je nog een Honda Accord? Dan weer niet duur deze, maar ook wel wat roestig.
Wat me opvalt, dat vond ik destijds ook, het heeft heldere koplampen. Komt daardoor wat moderner over. Ook bijzonder dat deze nog zo fris zijn, toch andere kwaliteit dan 10 / 20 jaar later werd gebruikt?Leuk! Toen ik nog klein was had mijn opa dit model Accord. Heb ik zelfs nog een foto van, al staat-ie er niet helemaal op.
Voor mijn gevoel is dat met veel gebruiksvoorwerpen zo. Vroeger gingen veel dingen veel langer mee.Wat me opvalt, dat vond ik destijds ook, het heeft heldere koplampen. Komt daardoor wat moderner over. Ook bijzonder dat deze nog zo fris zijn, toch andere kwaliteit dan 10 / 20 jaar later werd gebruikt?
Als ik het zo lees wordt dat woord vooral gebruikt wanneer het gaat om online diensten of een online platform. Dat is niet wat ik met mijn opmerking bedoelde.Daar is een term voor: enshittification.
Oké! Weer wat geleerd.Inmiddels wordt het gebruikt voor alles wat duurder en slechter van kwaliteit wordt.
Heeft alleen maar te maken met het feit dat later i.v.m. de veiligheid polycarbonaat glas werd gebruikt in plaats van echt glas.Inmiddels wordt het gebruikt voor alles wat duurder en slechter van kwaliteit wordt.
gerardkramerklassiekers.nl
Wat is er interessant aan een Mini Jumbo om die te importeren?![]()
gerardkramerklassiekers.nl
upload pic
Ff die getinte ramen eraf en dan is het echt een leuk ding. Nette prijs ook wel. Die Scirocco dan hèSimca, Talbot 1100 van 1973:
![]()
≥ Talbot 1100 simca apk-04-2026 Uniek geen tweede van ! 59pk B — Oldtimers — Marktplaats
Talbot 1100 simca apk-04-2026 Uniek geen tweede van !! 59pk Bj 1977Talbot 1100 simca apk-04-2026 Uniek geen tweede van !! 59pk Bj 1977Algemenewww.marktplaats.nl
upload pic
VW Scirocco van 1982:
![]()
≥ Volkswagen Scirocco 1.6 GT *1e Eig 93.925km* Sportinterieur — Oldtimers — Marktplaats
Algemene informatieAantal deuren: 3Kleur: Grijs metallicTechnische informatieVermogen: 63 kW (86 PK)Aantal cilinders: 4Transmissie: AutomaatLedigwww.marktplaats.nl
![]()
Ik heb het al aangepast naar 1977.Een goeie manier om van zo'n Simca (uit 1977 overigens) een winkeldochter te maken: hem volplakken met lelijke stickers.
Niet te vinden?Als je geld uitgeeft aan het vernieuwen van het interieur, waarom laat je dat vieze tapijt zitten?
Als je het interieur er toch uit hebt dan had ik het tapijt met een stoomreiniger gereinigd. Knapt het aanzienlijk van op. Ben ooit eens bij de kinderwagen garage( ja die bestaat echt!) in Amsterdam geweest en die hadden een speciale was / stoom straat voor kinderwagensNiet te vinden?
Geld op?
Vergeten?
Geen zin meer aan de puntjes op de i?
Wie zal het zeggen,......

free image hosting
Er is niets mis mee. Volgens de advertentie staat hij op zijn originele wielen en zijn de wielen op de foto los te koop.Toen ik jonger was vond ik Mazda’s uit de jaren ‘80 en ‘90 vaak suffe saai auto’s, nu vind ik best jammer hoe die 323 er bijstaat.
Dan heb ik het denk ik verkeerd begrepen.Er is niets mis mee. Volgens de advertentie staat hij op zijn originele wielen en zijn de wielen op de foto los te koop.
Ik denk dat steekmaat.nl daar abuis is, volgens de originele specificaties horen er 185SR14-banden onder, dus gewoon 80-serie. Ik vraag me zelfs af of de maat 190/65-15 al bestond in 1985.Volgens steekmaat.nl zijn 190/65R15-banden de enige die worden aanbevolen voor deze auto. Heb specifiek op kenteken gezocht. Geen idee wat er nu onder zit.