Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tsja, mijn oude bak. Verkocht voor 1100 euro een paar jaar terug. Optisch is hij nog identiek aan binnen en buitenkant. Er schijnt wat onderhuids gedaan te zijn aan onderhoud. Leuke marge zo.![]()
≥ Rover Montego 2.0 Oxford Edition uiterst Zeldzaam! — Oldtimers — Marktplaats
Een prachtige "groene" raaf in buitengewone staat. Geen roest of schade ! Technisch helemaal in orde. O.a. Nieuwe banden, olie, v-riemen etc...Nieuwewww.marktplaats.nl
![]()
![]()
Toyota Carina II 1.6 DX 1988 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
02-1988, Benzine, Handgeschakeld, Sedan, Grijswww.autowereld.nl
![]()
![]()
Koop SEAT Marbella occasions op AutoScout24
Vind jouw SEAT Marbella occasion op AutoScout24! ✓Zoek in Nederland en Europa. ✓Gratis autorapport.www.autoscout24.nl
![]()
Het is slechts een vraagprijs, hè? Ik vind het ook aan de hoge kant.Tsja, mijn oude bak. Verkocht voor 1100 euro een paar jaar terug. Optisch is hij nog identiek aan binnen en buitenkant. Er schijnt wat onderhuids gedaan te zijn aan onderhoud. Leuke marge zo.
En welke auto was dat?Tsja, mijn oude bak. Verkocht voor 1100 euro een paar jaar terug. Optisch is hij nog identiek aan binnen en buitenkant. Er schijnt wat onderhuids gedaan te zijn aan onderhoud. Leuke marge zo.
Quatrelle heeft de Montego in zijn quote staan.En welke auto was dat?
Ik zie drie auto's vandaar.Quatrelle heeft de Montego in zijn quote staan.![]()
Oww…, dat had ik niet gezien.Ik zie drie auto's vandaar.
Bedankt voor het antwoord.
Wat raar dat die geen oldtimerkenteken heeft gekregen.Alfa Romeo Montreal van 1972:
Maar wel een nieuwe kentekenplaat in het zwart laten maken, aparte combinatie. Een gele kentekenplaat op een gele Montreal zou niet eens misstaan.Wat raar dat die geen oldtimerkenteken heeft gekregen.
Als je ze niet aanvraagt, krijg je ze niet.Wat raar dat die geen oldtimerkenteken heeft gekregen.
Ik zou verwachten dat je dan wel vaker een normaal kenteken op een oldtimer ziet.Als je ze niet aanvraagt, krijg je ze niet.
Moderator
Echt waar? Ik las ergens dat ze dat tegenwoordig juist standaard doen.Als je ze niet aanvraagt, krijg je ze niet.
Ik denk dat autowereld.nl een keuzemenuutje heeft en alleen uitvoeringen van na 1980 kent. Het is geen Nederlandse auto maar het lijkt op wat bij ons de Golf Extra was. Kale uitvoering en geen chroom zoals de L dat had, maar wel o.a. achteruitrijlichten. Of de ruitenwisser achterop ook bij het Extra-pakket hoorde, weet ik niet uit mijn hoofd.Die Golf is super, een marsrode driedeurs uit '77- mijn vader kocht in dat jaar een 1.6 LS in dezelfde kleur. Het is alleen geen CL, die aanduiding kwam pas na de facelift.
Deze staat al tijden (volgens OVI ruim 4 jaar) te koop voor dit geld bij deze garage / handelaar. Zie m regelmatig zelf voorbijkomen, omdat ik hoop ooit nog eens voor niet te veel geld een Mazda 323F van de 1e generatie te vinden. En dan deze ook in mijn zoekresultaten ("Mazda, tot 1995") steeds meekomt. Sinds 2022 geen geldige APK meer. Dus blijkbaar toch te veel geld voor deze auto. Neemt niet weg dat het wel een leuke auto is op zich (maar niet voor dit geld)
Fraai in het groen, maar ik vind hem in het zilvergrijs frisser ogen.![]()
Lancia Lybra 2.0 LX AUT 1e eig 60dkm Verde Sylvia ZIE INFO 2000 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
2000, Benzine, Automaat, Sedan, Groenwww.autowereld.nl
![]()
Dat kan ook zomaar de enige reden zijn dat hij al zo lang te koop staat. Zal uiteindelijk wel naar België of zo vertrekken.Ow, die Mazda 626 coupé... Datum eerste toelating 2 januari 1988... Das balen!
Compleet andere cabine.^^ Zat daar verschil in ja? Niet geweten.
De wielen horen bij een Saab 99 meen ik. Vind ze wel mooi eigenlijk, behorend bij begin jaren 80. Meer ontsierend vind ik de sportuitlaat en de achterspoiler, die beide als een vlag op een modderschuit staan.Saab 900i sedan ('85)
Ik vind de kleur fantastisch, de wielen minder mooi.
Net ingereden met nog geen 236.000 km.
Vraagprijs: € 11.950
Heb het geld helaas niet liggen, maar bijzonder ding!