PauseBreak
Kilometervreter
Doe je het hele importproces zelf? Of laat je je helpen bij sommige delen?Volgende week woensdag naar Duitsland en dan liefst z.s.m. naar de RDW
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Doe je het hele importproces zelf? Of laat je je helpen bij sommige delen?Volgende week woensdag naar Duitsland en dan liefst z.s.m. naar de RDW
Snel gegaan! Ik zag hem op marktplaats staan, was al 165 x als favoriet opgeslagen. Ook een nette prijs.De F31 vanochtend verkocht, wordt opgehaald als de nieuwe op kenteken staat. Auto blijft mooi in de buurt rijden.
Was enorm veel interesse in de auto. Natuurlijk ook veel ‘exotische’ namen met berichten als ‘ik kom direct halen auto’ maar ook gewoon fatsoenlijk geschreven berichten.
Blij mee, nu uitkijken naar de nieuwe!
De F31 vanochtend verkocht, wordt opgehaald als de nieuwe op kenteken staat. Auto blijft mooi in de buurt rijden.
Was enorm veel interesse in de auto. Natuurlijk ook veel ‘exotische’ namen met berichten als ‘ik kom direct halen auto’ maar ook gewoon fatsoenlijk geschreven berichten.
Blij mee, nu uitkijken naar de nieuwe!
Dat valt mij ook nog steeds op met onze X5, die toch al een stuk ouder is dan jouw fraaie 3-serie. Je moet op de toerenteller kijken om te zien of de motor draait.Elektrisch of brandstofmotor, het blijft gewoon stil en je merkt ook niet dat er overgeschakeld wordt.
Mankeert er aan de naven dan? Trillingen? onbalans?Kleur komt heel mooi uit zonog plannen om de wielnaafjes te vervangen?
Naafdoppen vind ik prima en de kleur ben ik ook heel blij mee.
Enige mod die ik in gedachten heb is de diffusor van de M340i met de trapeziumvormige uitlaatstukken. Is eenvoudig aan te passen en staat erg mooi. Had al wel een setje gevonden, maar twijfel nog of ik dat nu al wil doen of later maar eens. Voor rest is ie wat mij betreft wel af. Standaard audio klinkt ook goed genoeg voor mij, heb eigenlijk ook geen zin om een auto uit elkaar te trekken. Wordt het vaak niet beter van.
Ik dacht "Ik zeg maar niks"Enige wijziging die ik zou doen is andere grill, helemaal zwart vind ik lelijk (vooral op donkere auto) en ziet er nogal plastic-achtig uit. Een chromen exemplaar zal de neus goed doen.
Moderator
Panoramadak is altijd fijn, en zo’n dodehoeksensor is ook echt top. Ik mis die wel bij mij.Erg mooi exemplaar gekozen! Ik denk dat sommige opties je beter zullen bevallen dan je aanvankelijk dacht. Ik ben zelf een veel groter fan van de dodehoekwaarschuwing geworden in mijn auto dan ik aanvankelijk dacht, een lekker simpel lampje dat knippert als iemand in de dodehoek rijdt of fietst. Maar geen modern hulpsysteem in de geest van ''afdeling betutteling kijkt mee en weet het altijd beter'' zoals lane assist.
En een panoramadak is natuurlijk sowieso mooi om te hebben. Veel rijplezier!