Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben vergeten waar je zit, maar het is duidelijk niet Egmond aan zee.Helaas alweer de laatste dag, morgenmiddag worden we weer opgehaald en gaat de terugreis beginnen.
Vandaag nog even genieten, het is 33 graden en voelt als 38 en blauww lucht.
Straks tijd voor een drankjw, eerst nog een plons.
Momenteel nog in Ubud BaliIk ben vergeten waar je zit, maar het is duidelijk niet Egmond aan zee.
Werkt indien de foto op externe hosting staat. Niet als die van je computer af moet komen.Een beetje huishoudelijk/praktisch expiriment. Kan je een foto vanaf je klembord plakken?
Poging:![]()
Mmm copied file.. of werkt dat alleen voor mij?
Ah ja ik snap hem. In mijn clipboard manager Ditto (aanrader, gratis in MS Store) zie ik dit:Werkt indien de foto op externe hosting staat. Niet als die van je computer af moet komen.
Direct uploaden is niet mogelijk op dit forum (kan overigens wel, maar is dacht ik een betaalde module en kan behoorlijk veel schijfruimte kosten wat misschien ten koste gaat van de prestaties van het forum)
Ah ja ik snap hem. In mijn clipboard manager Ditto (aanrader, gratis in MS Store) zie ik dit:
![]()
Dus ik dacht dat hij hem van mijn C: drive haalde, maar inderdaad het staat vervolgens nog gewoon op de https://www.weerstation-eelde.nl site.
Tweakers doet het wel, foto's uploaden. Ik vind het wel netjes, zeker in bepaalde 'meesterwerkjes' zoals de ombouw/renovatie of andere fotojuweeltjes is het fijn dat het 'voor het nageslacht' (of 3 maanden later) bewaard blijft. Dat kan tegenwoordig allemaal voor een habbekrats in de cloud voor een tiende cent per GB, maargoed.. keuzes.. keuzes..
Ik heb er op ons database forum best wel last van dat veel afbeeldingen op externe servers staan.Ik vind het uploaden helemaal geen punt, heb er zelfs een handig screenshot programma voor die dat doet, maar het is natuurlijk niet gegeven dat alle imgur and photobucket sites altijd die foto's blijven hosten.
Dat zie je dikwijls bij oude forum topics, dat de foto's weg zijn en er een error in de plaats staat
Rustig.Goedeavond dame(s) en heren, ik dacht ik heb ff een rustigere week maar dat blijkt niet zo te zijn. Hoe is het hier?
Hoe komt het zo?Goedeavond dame(s) en heren, ik dacht ik heb ff een rustigere week maar dat blijkt niet zo te zijn. Hoe is het hier?
Jullie eten op Franse tijd?De hele dag druk, nu even uitblazen voor tv. Net ons avondeten op
Dat vraagt naar een (virtuele) knuffel. Hug!Hier rustig. Vandaag een onderzoek gehad, uitslag moet ik even laten bezinken.
Ach ja. Iedereen heeft van alles aan de fiets hangen, zeg ik altijd maar. Het rugzakje van de één is alleen wat zwaarder dan die van de ander.Italiaanse tijd
Dat vraagt naar een (virtuele) knuffel. Hug!
Ja, somber is het wel. Maar vorig jaar hadden we 3 maanden non-stop regen. Dat vind ik dan weer iets te veel van het goede.Lekker droog weer? Koud, vochtig, grijs... kou vind ik niet erg, maar wel in combinatie met de koude, vochtige wind die hier nu waait in het noorden. Waterkoud, niks aan. Doe mij maar kou met een zon.
Doorgaans is het tijdens een regenbui ook wat warmer. Dat heb ik dan nog liever. Grijze dagen als deze heb ik niks mee.
Maar ieder z'n ding![]()
Maar die ene dag, of die paar dagen in het voorjaar... Zonnetje, lekker warm maar niet te. Verkoelend briesje en paar mooie wolken. Perfectie.En we blijven nederlanders. Wat het weer ook is... We klagen er altijd over.
Te warm, te koud, te nat, te langdurig hetzelfde, te wisselvallig. te heet, te gematigd, te zacht, te hard. te kortdurend, te drukkend, te droog....enz enz enz.
Zolang het droog is ben ik een gelukkig manWaterkoud, niks aan. Doe mij maar kou met een zon.
Hier hangt de hele tijd zo'n nevel waardoor je alsnog nat wordt. Het lijkt droog, maar schijn bedriegt... dus ik vind het niet tellen als droog hèhèZolang het droog is ben ik een gelukkig man
Lijkt me goed geregeld.Ik heb ook dienst dit weekend; mijn vriendin is het hele weekend weg. Vanochtend vertrokken en ze komt zondagavond weer thuis.
Druk, maar goede vader. En nog beetje tijd voor offtopic ook.Ik ben nu al met mezelf aan het vechten om wakker te blijven
Gisteren een jaarlijkse bijeenkomst met een paar honderd man in de Zwitserse vastgoed wereld gehad, zijn altijd lange dagen, paar wijn achter de kiezen dan slaap ik ook slecht.
Dacht vandaag ff een paar meetings en een beetje bijwerken maar nee krijg vanochtend nog even 2 deadlines voor business cases erbij, even een oh shit momentje.
Begin van de week ook al druk, dus ik heb niks op de planning staan. Als het droog blijft ga ik wel met de kleine in de zandbak spelen ofd.
Voor haar jaLijkt me goed geregeld.