Guest

MOTOR-FORECAST voor AutoPlus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
verlichting zei:Apart! Ben benieuwd in of dat enorme glazen dak het productiestadium haalt. Je ruit zal maar doorscheuren, is meteen je hele auto total loss.... (...)
Ford Versailles V8 zei:De chroomband over het dak ken ik (...)
voetveeg zei:hoort in het impressie topic thuis: https://www.autoweek.nl/forum/read.php?12,3251008
Ik vind 'm van achter toch op een golf lijken... Verder vind ik het een nieuwe look hebben.rickm zei:Dat flikt Citroen toch maar weer:
Wederom een model dat niet (*) op een bestaande auto lijkt, zonder dat de goede smaak uit het oog verloren is.
Zou een alleraardigste vervanging van de C3 zijn, ergens in 2015
(*) tuurlijk, hij heeft een voorkant, achterkant, zowaar vier wielen, maar ik neem aan dat de strekking van de opmerking duidelijk is
cbravo zei:Ik vind 'm van achter toch op een golf lijken... Verder vind ik het een nieuwe look hebben.rickm zei:Dat flikt Citroen toch maar weer:
Wederom een model dat niet (*) op een bestaande auto lijkt, zonder dat de goede smaak uit het oog verloren is.
Zou een alleraardigste vervanging van de C3 zijn, ergens in 2015
(*) tuurlijk, hij heeft een voorkant, achterkant, zowaar vier wielen, maar ik neem aan dat de strekking van de opmerking duidelijk is
Barri zei:Mwah, valt mij een beetje tegen. Net als de Astra GTC wordt ie een beetje een 'maan-auto': Grote wielen, van onder breed en van boven een stuk smaller.
En de dode hoek bij de B-stijl is nu al irritant, die wordt alleen maar groter. Lijkt mij niet handig.
JP2010 zei:Dit zijn toch gewoon impressies en dus horen die toch in het impressie topic thuis?![]()
Toch vind ik dit een heel duidelijk grijs gebied. Ik interpreteer het zo: spionagefoto's is helder. Dit zijn scoops. Comupterbewerkingen zijn wat mij betreft de bewerkingen van deze scoopfoto's: dus alle vuilniszakken en afplaktape wegwerken. Bij deze DS3 is dat niet het geval. Deze bewerking is gebaseerd op de oude DS 3 en compleet onrealistisch.Wheel Critic zei:De titel van dit subforum is "Spionagefoto´s en computerbewerkingen."
Ami zei:Het is namelijk nog volstrekt onduidelijk wat de koers wordt van de nieuwe Ds3. Dit heeft ook te maken met de keuzes tav de Nieuwe c3. PSa heeft al laten doorschemeren dat deze compleet anders gaat worden. Ik denk zelf dat deze technisch heel veel overeenkomsten gaat hebben met de goedkopere C-Elysee en nieuwe C-Cactus. PSA heeft gezegd gebruik te maken van 2 compleet eigen platforms (naast de gezamenlijke projecten bv C1). Het zal me niets verbazen als de nieuwe DS3 op verkorte versie van het nieuwe EMP2 platform gaat komen (c4 Picasso/308). Dan horen duurdere ophangingen zoals multilink ook tot de mogelijkheden. Voor een premiumauto is dat straks een must.
Dus ik blijf erbij: deze bewerking hoort hier niet thuis.
Ami zei:Toch vind ik dit een heel duidelijk grijs gebied. Ik interpreteer het zo: spionagefoto's is helder. Dit zijn scoops. Comupterbewerkingen zijn wat mij betreft de bewerkingen van deze scoopfoto's: dus alle vuilniszakken en afplaktape wegwerken. Bij deze DS3 is dat niet het geval. Deze bewerking is gebaseerd op de oude DS 3 en compleet onrealistisch.Wheel Critic zei:De titel van dit subforum is "Spionagefoto´s en computerbewerkingen."
Het is namelijk nog volstrekt onduidelijk wat de koers wordt van de nieuwe Ds3. Dit heeft ook te maken met de keuzes tav de Nieuwe c3. PSa heeft al laten doorschemeren dat deze compleet anders gaat worden. Ik denk zelf dat deze technisch heel veel overeenkomsten gaat hebben met de goedkopere C-Elysee en nieuwe C-Cactus. PSA heeft gezegd gebruik te maken van 2 compleet eigen platforms (naast de gezamenlijke projecten bv C1). Het zal me niets verbazen als de nieuwe DS3 op verkorte versie van het nieuwe EMP2 platform gaat komen (c4 Picasso/308). Dan horen duurdere ophangingen zoals multilink ook tot de mogelijkheden. Voor een premiumauto is dat straks een must.
Dus ik blijf erbij: deze bewerking hoort hier niet thuis.
Voetveeg zei:plaatjes van een meisje maken en fantaseren dat je toekomstige vriendin er wellicht zo uit gaat zien (wat dus niet gebeurd)
der Magistrat zei:Natuurlijk is dit speculatie, maar ik kan ergens wel inzien waarop deze speculatie gebaseerd is.
voetveeg zei:van een australische site van dec 2012: https://www.caradvice.com.au/206388/mazda-cx-3-preview-new-baby-suv/![]()
Dus stel ze zouden een -pak 'm beet- Golf als basis hebben genomen, dan zou de shop zinvoller zijn geweest?---GT--- zei:der Magistrat zei:Natuurlijk is dit speculatie, maar ik kan ergens wel inzien waarop deze speculatie gebaseerd is.
De impressie is duidelijk gebaseerd op de huidige DS3. Als er één merk is waarbij een opvolger totaal niet lijkt op zijn voorganger, is dat Citroën wel, op een uitzondering na. Dus een huidige DS3 fotosjoppen is even zinvol als gebakken lucht opwarmen.
Wheel Critic zei:Staat dit nu hier vanwege dat gezeur van voetveeg?
Rob076 zei:Ik zie eigenlijk alleen maar een tekening, en geen prototype...
A110-50 zei:Je hebt 't in de verkeerde categorie geplaatst, dit is 'concept cars' en niet de 'knutselhoek'![]()