Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat is origineel? Op een 205 kun je allerlei soorten trekhaken monteren, zolang de kogel maar afneembaar is of de kentekenplaat wordt verplaatst. De vraag is natuurlijk wel wat het doel van zo'n ver uitstekende kogel is.Die 205 is leuk, maar die trekhaak ... Hoe dan? Ik kan me niet herinneren dat dit origineel zo ver uitstak!
Heb je goed gezien, want ik had inderdaad gefilterd op een automaat tot 5.000 euro.Leuke rij auto's
Wat opvalt is dat ze allemaal best betaalbaar zijn. (behalve de golf, die zijn altijd duur)
Zeker voor de (beginnende) youngtimer rijder.
Oh ja en het zijn allemaal automaatjes.
Simca 1100 blijft een pracht wagen.
De peug is hier al eerder voorbij gekomen
Dat zal uit een proefrit moeten blijken!Eens, maar zou dat nog een beetje rijden met die zware V6 in de neus?
Waar?Nog een paar dan. Heerlijke originele 80!
Kijk nog eens.Waar?![]()
Moderator
Gelukkig zijn de foto’s in het donker genomen, en in de garage, dan valt het minder op en weten mensen ‘m op die manier vast niet te vinden.Nette originele Astra driedeurs met leuke foto’s van de plek waar ie woont denk ik:
Moderator
Moderator
Wrappen kan ook altijd nog.Als die Prelude een mooie metallic-kleur had gehad was ik nu mijn spaarvarken aan het omkeren... (haha, wordt 'm toch niet)
Hij is alweer verkocht.....Wrappen kan ook altijd nog.![]()