Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Onderdelenvoorziening is een probleem... Vaak wisselen van importeur (Chrysler, Mercedes, Fiat), die hebben hier in Europa de magazijnen snel opgeruimd... Alles moet je, met een vergrootglas, zoeken in AmerikaBlijft een bijzonder ding, zo’n Vision. Heel wat anders, maar pas geleden kwam ik onderweg een 300M tegen. Zie je ook bijna niet meer…
Gelukkig is het internet heel groot en is vaak het enige probleem om iets van ver betrouwbaar naar hier te krijgen…Onderdelenvoorziening is een probleem... Vaak wisselen van importeur (Chrysler, Mercedes, Fiat), die hebben hier in Europa de magazijnen snel opgeruimd... Alles moet je, met een vergrootglas, zoeken in Amerika
De Astra heeft toch ook een normale vraag prijsDie Chrysler is zo ongeveer de enige met een normale vraagprijs![]()
Eens, maar zou dat nog een beetje rijden met die zware V6 in de neus?Gaaf, die MX5 V6!
Zelfs op Google is het lastig zoeken. Ik vind zulke speurtochten altijd wel leuk maar in dit soort gevallen vind je er vaak maar eentje, en dan nog beschadigd ook.Een klassieker is het misschien niet, en een echte liefhebbersauto ook nog niet echt, maar stiekem wel cool en zeker niet duur. Wanneer zag je ze voor het laatste?
![]()
≥ Daewoo Nexia 1.5 GL Automaat / APK 05-2025 / Trekhaak / NAP — Oldtimers — Marktplaats
Algemene informatieAantal deuren: 3Kleur: GroenTechnische informatieVermogen: 57 kW (78 PK)Aantal cilinders: 4Transmissie: AutomaatBandenmaat: 175/70www.marktplaats.nl
Alleen die wieldoppen zijn me een doorn in het oog, maar ja vind maar eens de juiste.
Persoonlijk vind ik dat teveel aftermarket look.Zouden deze niet staan?
Staat deze Arna weer of nog steeds te koop? Wat een sympathiek ding is het toch ook eigenlijk.![]()
RDW ALFA ARNA zei:Datum laatste tenaamstelling
27-12-2022
Leuke vondst! Er reed vroeger bij mij in de buurt precies zo'n Vision rond.Wie redt deze Chrysler Vision van de ondergang? Wat een geweldig model toch ook.![]()
Je ziet ze niet meer omdat niemand ze het bewaren waard vindt. Asbak vol = sloop. Dat wil niet zeggen dat ze slecht waren. De laatste zijn al van 27 jaar geleden...@Pjotr:
Je ziet ze niet meer omdat ze slecht waren.![]()
Ik had het over de Nexia en Pjötr volgens mij ook.Volgens mij hadden die Visions weldegelijk wat kwaliteitsproblemen.
Volgens mij ging de koppakking nogal eens stuk.Ik had het over de Nexia en Pjötr volgens mij ook.
Ja, en dan een Vauxhall logo er op uit Engeland en niemand snapt er meer wat van.Op die Nexia zouden een paar Kadett-wieldoppen ook prima staan toch![]()