Lancia Lover
Wegverkenner
MB 300SL zei:Het is net alsof het bij Volvo allemaal niet meer zo leuk mag zijn.
Welkom in 2022. De tijd van verboden en dwang.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
MB 300SL zei:Het is net alsof het bij Volvo allemaal niet meer zo leuk mag zijn.
Leuk? Vanwege al die hysterische veiligheidstechniek aan boord zeker? Niet mijn idee van leuk. Ik vind die gerecyclede bekleding er wel aardig uit zien, daar houdt het wel zo'n beetje op qua waardering die ik voor dit ding kan opbrengen. Zelfs het kleurenassortiment is treurig.Jan 7666490 zei:En toch kijken we naar de leukste Volvo sinds tijden. Blijkbaar valt dat dus allemaal wel mee
Lukt het bomen omzagen wat CD9LOP? Of moet ik zeggen dat je plaat wel érg lang blijft hangen.CD9LOP zei:2800kg leeggewicht is nooit veilig, EV'S zijn en veel te snel en veel te zwaar. Minimalistisch design, niet mijn ding, kwestie van smaak.
CD9LOP zei:2800kg leeggewicht is nooit veilig, EV'S zijn en veel te snel en veel te zwaar. Minimalistisch design, niet mijn ding, kwestie van smaak.
CD9LOP zei:Dag Jan, heb je gerapporteerd, je begint bij alles en iedereen erg vervelend te doen nu.
Het is geen onzin dat EV'S veel en veel te zwaar zijn, en ook teveel vermogen. Ik zit dagelijks op de weg en zie genoeg gevaarlijk rijgedrag om mij heen door veel en veel te hoge snelheden, daar zijn ook steeds meer EV'S debet aan. Suc6, slim van fabrikanten, EV'S ook mede zo groot door extreem acceleratie potentieel. Aantal ongelukken met EV'S liggen ook stuk hoger, diverse media hebben daar al aandacht aan besteed. Ook moet je er niet aan denken als 2800kg, met wat bagage en 2 personen aan boord, 3000kg plus, zich in een andere auto boort in geval ongeluk.
Ja, want ongelukken gebeuren alleen boven 180 km/h...Jan 7666490 zei:Daarnaast is de EX90 begrensd op 180km/h, dus ook daar is aan gedacht.
DeeTwee zei:Ja, want ongelukken gebeuren alleen boven 180 km/h...Jan 7666490 zei:Daarnaast is de EX90 begrensd op 180km/h, dus ook daar is aan gedacht.![]()
MCW 84 zei:Ongelukkig gebeuren juist door mensen. Leuk dat de auto veilig is maar als je met 160 km/h ergens tegenop knalt ben je alsnog de sjaak.
Jan 7666490 zei:De EX90 heeft een geavanceerd Lidar systeem.
Jan 7666490 zei:Aangezien ze de eerste Europese fabrikant zijn die het überhaupt toepast, is het hoe dan ook een geavanceerd systeem.
Jan 7666490 zei:Doe nou niet zo dom. Volvo is op zijn minst klaar voor de toekomst, en de EX90 is daar een voorbeeld van
Wat draagt dat eerste zinnetje bij behalve de sfeer wat te verpesten?Jan 7666490 zei:Doe nou niet zo dom. Volvo is op zijn minst klaar voor de toekomst, en de EX90 is daar een voorbeeld van
Béétje kort door de bocht, vind je niet?Ze mochten MEErijden...
Al anderhalf jaar in het nieuws en nog niet te koop? Model is al oud voordat je hem kunt kopen.
Na ja, het model is een XC90 die is sowieso al achterhaald
Herkenbaar, maar bij mijn in een andere situatie...Die uitvoering van de raamknoppen vind ik eigenlijk wel ideaal. Hoe vaak ik op werk bij de slagboom de linker achterruit open in plaats van de voorste, is niet meer te tellen.
Dat kan geen argument zijn om iets te verkopen dat suboptimaal functioneert. Dat een fabrikant knopjes bespaart, wat levert jou dat verder op qua voordeel?Hoe vaak open je als bestuurder nou het raam achter? Dus op zich wel prima om knopjes uit te sparen.
Denk je dat het herontwerpen van een setje raamknopjes, een onderdeel wat iedere fabrikant al jaren in dezelfde vorm monteert, geld scheelt?Dat dat budget aan andere zaken besteed kan worden, die er wel toe doen.
Prima Jopie. Ik geloof er geen snars van.