Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
MCW, bekend met het wagenpark van vlogger Joël Beukers? Fitness jongen. Ken hem sinds zijn tijd als vakkenvuller. Daarna gym. Nu 35 en miljonair, iets wat hij jong aankondigde.
Heeft dozijn goudkleurige auto’s. Tesla 1001 pk, Aventador, van alles. Tevens een 2 assige one-off van Mercedes. Hoger dan de Cybertruck, net zo lang en breed. Met die kar rijdt (racet) hij door NL. Autovisie wijde 2 weken geleden 6 pagina’s aan JB’s wagenpark. Blik ook te zien op socials. PS: geld verdient hij met poeders. Motto ‘Ga Voor Goudddd!!’
Bekijk de 'verhuisgoed-regeling' nog even...Denk niet dat de Cybertruck door de Europese regelgeving komt. Exterieur geeft te grote risico's bij een aanrijding. Wat je in Europa met een 5,68 meter lange en 2,2 meter brede truck moet snap ik niet behalve hip willen zijn.
Als ik naar Nederland zou verhuizen, dan koop ik eerst een wagenpark aan auto's. Maar je kunt niet zomaar alles als verhuisgoed meenemen. Je mag er nog wel een jaartje op US kenteken mee rondrijden, maar daarna moet je een aantal technische aanpassingen doen. Dus ik denk dat ik de CT maar laat voor wat het is, en een F-150 Lightning meeneem ofzoiets.Bekijk de 'verhuisgoed-regeling' nog even...
Daar zie ik namelijk wel een opening dat de CT in NL terecht kan komen...
Volgens mij werkt dat niet zo. Je moet de auto een bepaalde tijd in bezit houden. Als je dat niet doet, moet je alsnog BPM betalen. Technische eisen zijn soepeler.Je mag er nog wel een jaartje op US kenteken mee rondrijden
Klopt. 6 maanden in de VS en 12 maanden in Nederland. Die 12 maanden in Nederland mag op US kenteken. Ik heb de Cybertruck vorige week geparkeerd gezien naast de R1T. Persoonlijk zou ik dan eerder voor de R1T kiezen, als ik puur op uiterlijk af ga. Maar als ik een volgende truck zou kopen, dan zal het toch de F-150 Lightning worden. Ik houd niet van te veel verandering en ik wil een praktische auto. De F-150 Lightning is gewoon een (erg goede) upgrade op de F-150 op brandstof. Ik heb ook de F-250 overwogen, maar ik denk dat de F-150 voldoende is voor wat ik er mee doe. De Cybertruck zou mij huiverig maken voor alles wat misschien ineens niet zo makkelijk kan.Volgens mij werkt dat niet zo. Je moet de auto een bepaalde tijd in bezit houden. Als je dat niet doet, moet je alsnog BPM betalen. Technische eisen zijn soepeler.
Lijkt me logisch ?In de eerste weken zag je nog dat er foto's werden gemaakt van geparkeerde Cybertrucks, maar dat zie je nu eigenlijk ook niet meer.
De hele wereld had het ook over de F-150 Lightning, over de Model 3, de Model Y, de Rivian R1T. Al die modellen zijn wel wat langer indrukwekkend geweest dan de Cybertruck. Ja, de Cybertruck is tof. Mijn vrouw wil er eentjeZet die F series naast een Freightliner Cascadia en die is ook niet meer ‘indrukwekkend’.
Dat je m niet mooi vindt snap ik (vind ik zelf ook). Dat je met droge ogen durft te zeggen dat die niet indrukwekkend is qua vormgeving, specs, gebruikte techniek.. De hele wereld had het erover.
Lijkt me logisch ?
Niet gezien, ik zag hem in een flits op de tegemoetkomende rijbaan. Het zal dan in elk geval geen Nederlands kenteken zijn geweest.Had de Tesla eigenlijk een kenteken?
Volgens mij is hij gewoon geboren in NL en daarmee een Nederlander, maar heeft hij ook en Albanees paspoortJe mag slechts zeer beperkt in een auto met buitenlands kenteken rondrijden als je ingezetene van Nederland bent. Blijkbaar is het een arbeidsmigrant?
In het filmpje leggen ze uit dat hij eerst een optie had op een cybertruck bij een NL dealer, maar in the end eentje zelf uit Albanië heeft gehaald. Er werd gesuggereerd dat hij die NL dealer had gebruikt, maar hij heeft gewoon z'n aanbetaling ingetrokken omdat die 'm via ander kanaal alsnog zelf heeft gekocht.Heeft hij hem intussen niet opnieuw verkocht? Of was dat een andere Cybertruck waarvoor hij een aanbetaling heeft gedaan?
In ieder geval, ga ik die dikwijls zien rijden hier in de buurt
Wat ik me wel afvraag: mag je rondrijden met een buitenlandse (in dit geval: Albanese) nummerplaat? Of heeft de man in kwestie een Albanees paspoort?
Ik denk/vermoed dat de auto redelijk makkelijk als vrachtwagen goed te keuren is, maar dan loop je ook weer tegen beperkingen aan als gebruiker (rijbewijs, snelheid, verzekeren, tacho)..... Zoiets als de Hummer H1Verschrikkelijke auto, alleen al bij het openen van de deur moet je oppassen dat je niet verwond raakt. Bizar dat dit, met een omweg weliswaar, in de EU mag rondrijden![]()
Hoezo wanhopig, het is een business model die ik wel snap. Iedereen heeft over je geschreven positief en negatief.
Ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen
Dat dus. Niets meer en niets minder.Hoezo wanhopig, het is een business model die ik wel snap. Iedereen heeft over je geschreven positief en negatief.
Ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen