Matt 5069850
Asfaltkampioen

Live onthulling van de
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Precies dat.Ik mis qua design iets wat de Megane wel heeft. Iets frivools, een wat toffere uitstraling een 'wat rijdt daar nou' blik. Misschien ligt het aan de kleur (een grijze Megane Electric valt ook minder op dan eruit knallend rood), maar hm, ik mis wat.
Dat is altijd zo met zwart. Dé kleur om alle lijnen van je auto 'dood te gooien'.wart doet de auto geen goed qua lijnen
Jaja de eerste van NL. Zoals ook geshowd op de openingsmeeting dit jaar, precies deze auto.Vandaag zeg ik hem staan, de nieuwe Scénic E-Tech:
Zou handig zijn als je die zaken dan ook benoemtJaja de eerste van NL. Zoals ook geshowd op de openingsmeeting dit jaar, precies deze auto.
Ik heb deze ook gereden, vond het een fijn ding maar hij mist wel een aantal zaken die het echt een goede auto hadden gemaakt. Dat zal in het kader kostenbesparing gedaan zijn. Verder niks van te zeggen, erg netjes gedaan door Renault.
Jaja de eerste van NL. Zoals ook geshowd op de openingsmeeting dit jaar, precies deze auto.
Ik heb deze ook gereden, vond het een fijn ding maar hij mist wel een aantal zaken die het echt een goede auto hadden gemaakt. Dat zal in het kader kostenbesparing gedaan zijn. Verder niks van te zeggen, erg netjes gedaan door Renault.