Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Geldt ook voor BMW. 3-serie LCI, nieuwe 5-serie, ik vind het geen verbetering. Kale interieurs met grote schermen i.p.v. knoppen, verschrikkelijk wat mij betreft.
Geen runflat!wel of geen runflat
En als er wel wat problemen zijn, kun je die oplossen. Ik heb bij mijn 318i (2011) ook wat reparaties gehad, waaronder NOX sensor en ketting vervangen. Maar de kosten daarvan zijn doorgaans veel lager dan de kosten voor een nieuwe (gebruikte) auto. Intussen staat mijn 318i met de N43 motor op 254.000 km, en hij rijdt als de beste. Je kunt dus nog wel even voor uit met jouw mooie 320iA TouringVerder hoop ik dat ie probleemloos blijft.
Wel runflat!Geen runflat!
Procar Zwolle volgens mij.
Hangt beetje van de BMW af. Het onderstel van de BMW F1x reeks is zeer gevoelig voor afwijkingen, F3x valt mee.Maar ik lees ook wel dat de onderstellen worden afgestemd op runflat banden. Zo klaagde recent iemand dat zijn auto met non-run flat op hoge snelheid minder stabiel en zeker aanvoelt. Dat is natuurlijk niet fijn.
Ja ik heb vorig jaar 2 op de achteras vervangen ivm een lekke band , eigenlijk uit gemakzucht gewoon de 2 zelfde non RF sport 4. Toch spijt dat ik niet alle 4 maar gelijk RF heb gedaan..Kan er nog een jaartje mee door wellicht, maar gaat ten koste van het rijplezier.