Zunigrijje
Net ingestapt
Hij is vast nog niet verder geweest dan de Randstad: in het Heuvelland is het bijvoorbeeld echt leuk rijden, maar dat ligt in het zuiden van het land.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Will 6157791 zei:
MatthijsL zei:Klinkt goed K1D2! Vooral zo'n 124 lijkt me een heerlijke (en mooie!) auto!
Will 6157791 zei:
Yep minder gewicht is vaak meer rijplezier, knap om je spam zo toch een beetje ontopic te houden :T
cj 6356335 zei:Helaas is dat in Nederland niet meer mogelijk want 100 per uur meer zit er niet in.
Carfanatic zei:afentoe zei:929V6 zei:Kan iemand mij uitleggen wat in vredesnaam hypermilen is?
Volgens mij is dat veel kilometers maken, vaak dus op de snelweg. Pak 'm beet in één dag naar Spanje, dat lijkt me hypermilen.
nee, op 1 tank naar spanje, dat is hypermiling.
https://www.merriam-webster.com/dictionary/hypermiling
Hypermilen. Het komt uiteraard uit de states want net als engeland en wat andere landen gebruiken ze daar miles.
Wij hebben die uitdrukking dus geadopteerd, niks mis mee.
Zolang mogelijk doen met iedere druppel brandstof of een acculading bij EV's.
De hypermilers gaan enorm ver om zo zuinig mogelijk te rijden. Daar hoord zelfs het driftig claxoneren van boze weggebruikers bij die worden gehinderd, want all for earth. Schoenen uit, want met de blote voeten voel je de pedaaldruk het beste aan. Niet remmen in en bij bochten want de vliegende kracht zorgd voor een egaal mogelijke rol waardoor je weinig gas hoeft te geven.