Het AW Forum: Wat zouden jullie graag toegevoegd / veranderd willen zien?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een limiet op het aantal afbeeldingen (bijvoorbeeld 10) per post zou ook weleens handig zijn.

Als ik kijk naar het aantal online gebruikers dan zie ik daar de laatste tijd een opvallende stijging... Kleine kanttekening: het overgrote deel is nog geen dag geregisteerd (altijd een naam en een heleboel cijfers) en zijn dus bots waarschijnlijk om de adverteerders te overtuigen dat het forum nog een rijke toekomst heeft. Het werkelijke aantal actieve gebruikers wordt naar mijn idee alleen maar minder. Als ik oude topics bekijk van pakweg een jaar geleden dan zie ik daar veel namen die al heel lang niets meer hebben gepost en dus waarschijnlijk definitief zijn afgehaakt mogelijk ook vanwege de vele problemen afgelopen tijd. Hopelijk kunnen de aangekondigde veranderingen het tij nog keren.

Edit: Ik heb zelfs het idee dat sommige van die bots over kunstmatige intelligentie (of domheid zoals je wilt .) beschikken en zelfs topics kunnen openen en reacties plaatsen. Zo was er een paar weken geleden een topic (ik meen bij techniek) waarbij ik dat gevoel heel erg had. Ik heb nu geen zin om het op te zoeken en ga sowiezo geen linkje plaatsen omdat ik het simpelweg niet hard kan maken maar dat faken is wel iets wat wereldwijd al op grote schaal gebeurd op social media, nieuwssites etc.. Vooral in deze huidige roerige tijd van oorlog een ultiem middel om de publieke opinie te beinvloeden... Je zou er bijna paranoia van worden.:p

Bij nu.nl kun je meteen zien of iemand op je eigen reactie gereageert heeft. Ik heb het over de Autoweek site en niet over het forum. Veel makkelijker dan al je eigen posts nakijken. Dat doe je niet.
Ditto. Zou wel fijn zijn om je reacties op bijvoorbeeld nieuws artikelen ergens terug te kunnen vinden en te kunnen zien of er op gerageerd is.

Zo te zien is dat een functionaliteit in Techniek/Onderhoud, waarmee TS kan aangeven of een suggestie voor hem/haar gewerkt heeft. Op zich aardig bedacht, maar ik vraag me af of er veel gebruik van gemaakt zal worden. Het kan ook zomaar zijn dat die functie er al lang was, maar dat er nu pas voor het eerst iemand gebruik van maakte...

Ik vraag me elke keer af hoe je punten scoort.
Hiermee:

53258170099_3ab8201f6c_b.jpg

;)

Met jouw link als basis na een paar keer toch wel weer gelukt. Geen idee wat er mis was. Kreeg ook steeds een foutmelding.

Laatst bewerkt:
Ik ben wel benieuwd naar de oplossing van Probesh...
Zag het gisteren ineens in een topic verschijnen, maar ik kon niet het forum op. Inloggen lukte weer eens niet...

Gaat om dit topic, en de oplossing is blijkbaar gehighlight. Ik wist geneens dat dat kon. Maar blijkbaar is het mogelijk om het meest nuttige bericht te selecteren als topic-opener?

. (ik zie er zelf niet de meerwaarde van in... Anderzijds jeuken mn handen om dit forum onder handen te nemen dat er in elk geval meer fatsoenlijk werkt, maar die mogelijkheden heb ik niet)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan