De Saab 9.3 1.8i Sport

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frans P

Net ingestapt
Ik ben al enige jaren héél blij, net als de andere bezitters, met de Saab 9.3 1.8 injectie 122 pk. In mijn geval de Estate.
Ik heb er een leuk review voor gemaakt.
Géén dagelijks lange ritten op de snelweg? Bijna nooit na zevenen de snelweg op? Veel verkeer tussen steden en dorpen? Dan is dit een top auto. (Topic is van onderwerp veranderd.)

Laatst bewerkt:
Dat is dan duidelijk. Geen Saab turborijders. Bah. Naar volk, denk ik...? Zelf heb ik helemaal geen Saab, mag ik hier dan wel posten? Verrek, ik heb zelfs geen facebook... hmmmm....

Nou ja, dank voor je uitgebreide voorstelronde en de vele foto's op dit forum. Fijn voor de facebooklozen onder ons. Ik vond vooral het verhaal over hoe je tot een Saab 1.8i Sport bent gekomen erg mooi. En ook je ervaring met eerdere auto's die je had. Tot slot het persoonlijke tintje dat je toevoegde over jezelf en de diepere betekenis van het leven als benzinerijder, zonder turbo. Inspirerend en een lichtend voorbeeld voor ons allen.

Tot slot moet ik zeggen dat het me niet vaak overkomt dat mijn post langer is dan de openingspost. Excuses daarvoor, alvast. Maar ja, ik ben dan ook geen turboloze Saabrijder. Wat kan je dan ook verwachten he...

Als de turbo kapot is, mag ik dan wel lid worden?
Het is wel een Sport uitvoering, want ik heb een groene tennisbal op de trekhaak.

Misschien moet je beginnen met een interessant bericht op die pagina, het oogt nu niet bepaald aantrekkelijk of uitnodigend.

Ik ben al enkele jaren ontzettend blij, net als andere eigenaren, met mijn Saab 9-3 1.8 injectie met 122 pk. In mijn geval is het de Estate-uitvoering. Ik heb een positieve review over de auto geschreven.

Voor wie niet dagelijks lange afstanden op de snelweg rijdt, zeker niet vaak na 19:00 uur de snelweg op moet, en vooral veel tussen steden en dorpen rijdt, is dit echt een geweldige auto.

(Het onderwerp van het gesprek is veranderd.)

Myjdfaccount

Laatst bewerkt:
Voor wie niet dagelijks lange afstanden op de snelweg rijdt, zeker niet vaak na 19:00 uur de snelweg op moet,[...] is dit echt een geweldige auto
Potverdorie dan is de enige functie die ik gaaf vind aan die auto, nightpanel, blijkbaar volledig zinloos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan