Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een vriendin van ons heeft er een week of 5 één gehad, beviel niet (krap, claustrofobisch met het dak dicht en laag) dus die verlangde snel weer terug naar haar Sportage. Laat haar eerst eens proefrijden in de regen met een dichte kap....Mijn vrouw zal er vast aan moeten wennen
Ja hou ik zeker in de gaten. Heeft over het algemeen wel mooie exemplaren staan. Wel vaak wat duurder dan wat ik er aan uit wil geven.
Bijzondere 3-serie...Maar er zijn meer goedkopere BMW cabrio's. En ook gewoon met 6 potjes.
Die is schitterend. Sterling Grey met prachtige velgen en rood leer. Deze kleur of evt. zilvergrijs heeft wel de voorkeur.Ja, zeker doen en de tijd nemen om je favoriete uitvoering te vinden!
Voor de zwarte had ik er trouwens nog één, die ik stiekem nog veel mooier vond. Een grijze met rood leer, zonder ontsierende navi, met mijn favoriete wiel Style 107 en, heel bijzonder, een grijze kap. Met dit exemplaar is zelf rijden helaas niet gelukt, iemand toonde al interesse voor ik 'm goed en wel gepoetst had...
![]()
Heb tijdje geleden al even proef gezeten bij van Eerde in Terwolde. Pas er wel goed in. Groot verschil met een MX-5 is dat ik mijn lange benen wel kwijt kan. Nog niet geprobeerd of het dak ook dicht kan dus en hoe het rijden bevalt. Als je wat langer bent kijk je toch al snel wat tegen de stijl van de voorruit aan. Binnenkort even testen.Als een MX5 te klein is, pas je dan wel in een Z4?
Ik heb in meerdere generaties MX5 en Z4 proefgezeten en -gereden, maar vond ze altijd te krap voor mij.
Wij hebben daarom toen de keuze gemaakt voor een E93 cabrio.
Optisch... de breedte - lengte verhouding verandert vaak wat.Als je de veertig gepasseerd bent ga je toch een beetje krimpen? ;-)
Ik heb nog geen krimp gezien, maar wat niet is kan nog komen. Misschien komt er dus ooit nog een roadster.Heb tijdje geleden al even proef gezeten bij van Eerde in Terwolde. Pas er wel goed in. Groot verschil met een MX-5 is dat ik mijn lange benen wel kwijt kan. Nog niet geprobeerd of het dak ook dicht kan dus en hoe het rijden bevalt. Als je wat langer bent kijk je toch al snel wat tegen de stijl van de voorruit aan. Binnenkort even testen.
Als je de veertig gepasseerd bent ga je toch een beetje krimpen? ;-)
Niet helemaal eens, een N52 heeft ook zeker zijn pijnpunten en is idd een stukje gecompliceerder.Met regen en sneeuw doet ie het ook wel hoor. En setje velgen met winterbandjes erbij kan nooit kwaad.
Maar 320dkm pfoe...
180dkm is zo'n beetje de kmstand waarbij deze BMWtjes door de mand gaan vallen. Onderhoudstechnisch.
Diverse olie lekkages, bobines, disa's, onderstel, etc etc.
Ik heb de E85 oa met M54B30 en N52B30 gehad. De M54 zoop olie, zoals veel M54's.
De N52 wint het op alle vlakken. ook qua zuinigheid.
De N52B30's zijn er wel vanaf 15k.
Met navi, pdc, sportstoelen, 18 inch kosten ze iets meer, maar dat is het zeker waard.