Ford Kuga/Escape | EU-spec facelift 2024

Heeft iemand een idee vanaf wanneer de Ford Kuga bij ons deze 2023 Escape facelift krijgt en te bestellen is?

Kan iemand mij vertellen dat de ford kuga hier alleen nieuw te kopen is als plug-in hybride en in Duitsland bij gaspedaal nog volop nieuwe benzine exemplaren te koop zijn?
bij voorbaat dank Wim

Kan iemand mij vertellen dat de ford kuga hier alleen nieuw te kopen is als plug-in hybride en in Duitsland bij gaspedaal nog volop nieuwe benzine exemplaren te koop zijn?
bij voorbaat dank Wim
Volgens het laatste artikel over de Kuga is hij inderdaad alleen als phev leverbaar in Nederland.

ford-kuga-facelift-2024.jpg

r2zrg8jdc9nwom_1200.jpg

e5qg4hqin8whhp_1200.jpg

8igia4833czls1_1200.jpg

Best aardig model eigenlijk. Maar dat scherm wordt wel érg groot.

Dit is dus ook de versie die we als opvallende surveillance auto gaan zien tzt.

Dit is dus ook de versie die we als opvallende surveillance auto gaan zien tzt.
Maar in een uitvoering die burgers niet kunnen bestellen, want de hybride Kuga (stekkerloos) komt nog steeds niet naar Nederland kennelijk.

De plaatjes van de groene Kuga laten de Kuga Active zien, een nieuwe uitvoering die iets hoger op zijn poten staat en wat terreinvaardiger moet zijn en ogen. Ik vind de Kuga verder nog steeds een beetje nietszeggend: de auto oogt een halve klasse kleiner dan sommige concurrenten, maar je kunt het ook als minder lomp zien. Het was altijd een zeer goede aanbieding en dat zal de Kuga PHEV ook wel blijven. Een PHEV met 2.5 4-cilinder en 2.100 kg trekgewicht voor (ik gok) 40 duizend euro is gewoon heel netjes.

Terug
Bovenaan