Waar kan ik goedkope velgen bestellen?

Ik had al op marktplaats gekeken bij auto onderdelen, alleen bij soort onderdeel kan ik de optie velgen niet vinden

Zoiets? (klik)
$_85.JPG

Ja alleen de afstand is 233km... Moet wel in de buurt zijn, zijn de velgen alleen verkrijgbaar met banden?

Dat wordt heel gevaarlijk met parkeren, Keyloged! Je kunt goedkoper een setje plastic wieldoppen vervangen... :)

Keyloged zei:
Seat Arosa it's beautiful
14-09-2014 13:22
Sinds ik seat Arosa heb in mijn bezit, parkeer ik te dicht bij de stoep

Keyloged zei:
Ja alleen de afstand is 233km... Moet wel in de buurt zijn, zijn de velgen alleen verkrijgbaar met banden?

Dat moet je de verkoper vragen, dat weet ik niet... :p
En er staat ook bij dat verzenden mogelijk is, maar dat moet je durven om ongezien een tweedehands set velgen te kopen. :)

Keyloged zei:
Ik had al op marktplaats gekeken bij auto onderdelen, alleen bij soort onderdeel kan ik de optie velgen niet vinden
Onder auto-onderdelen is een categorie 'banden en velgen' (dus niet binnen Seat onderdelen).

Jazzik zei:
Dat wordt heel gevaarlijk met parkeren, Keyloged! Je kunt goedkoper een setje plastic wieldoppen vervangen... :)

Keyloged zei:

Ga a.u.b weg, door jou worden mijn serieuze topics naar onzinnige topics verandert en dan gesloten

Wacht maar:

Jazzik: Gewoon doorlopen en kap eens met het pesten van Keyloged.      Genoeg is genoeg.    Je maakt al zijn topics onzinnig.

Anders komt Keyloged effe bij jouw voor de deur jouw vrouw versieren door hem op 0,9 cm van de stoep te parkeren.

Jazzik zei:

Keyloged zei:
Dat valt reuze mee met deze velgen, de wangen van de band zijn redelijk hoog. Wel moet je niet in de sneeuw onderstuurd de bocht uitglijden op een stoeprand. Dan krijg je dit.

105_0578.jpg

Gewoon banden met een velgbeschermrand nemen. Dan zet je 'm 0,1 cm van de stoeprand af. Kan je meteen de thigh gap van die chicks inspecteren!:LOL:

Misschien passen deze:
https://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/banden-en-velgen/m847950479-dotz-sportvelgen.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

$_84.JPG

even bellen.

Je lokale bandenboer.....vertel hem je verhaal incl meting en observatie, gegarandeerd dat hij je een passend advies kan geven........
J.
[size=x-small]Trustuh.....[/size]

Mechanix zei:
Gewoon banden met een velgbeschermrand nemen. Dan zet je 'm 0,1 cm van de stoeprand af. Kan je meteen de thigh gap van die chicks inspecteren!:LOL:

Bij de kleine bandjes zijn er (bijna?) geen banden met velgbeschermrand. Denk dat het ongeveer bij 205/55-16 begint.

Meeuw zei:
Mechanix zei:

Bij de kleine bandjes zijn er (bijna?) geen banden met velgbeschermrand. Denk dat het ongeveer bij 205/55-16 begint.
Velgrandbescherming werkt ook maar beperkt, als je 'm knap langs de stoeprand ragt blijf je echt niet schadevrij. En daarbij: als je 13" velgen kiest houd je nog een behoorlijke bandhoogte over. Zou persoonlijk ook voor 14" gaan trouwens, maar die keuze moet je zelf maken. Nog een andere tip: als het perse goedkoop moet kom je bij nieuwe velgen al snel uit bij de Chinese wegwerpkwaliteit. Beter kijk je dan uit naar een gebruikt setje, al dan niet met wat gebruikssporen. En naar mijn mening komen originele SEAT-wielen altijd het best uit de verf qua looks. Bijvoorbeeld zoiets:
Foto-RL7KKPFZ-D.jpg

Voor de velgen [ als je nog niets hebt..] ; bel eens met Van Essen in Emst... Die verkopen veel velgen voor mensen die een losse set winterbanden willen hebben...:D        ... Voor de bescherming van de randen van de velg : Alloygators..    Is sinds de RAI op de NL markt. Pas op dat je de juiste kleur uitkiest, anders wordt het foeilelijk... ..ik dacht dat gifgroen wel zou passen bij een vienna green landrover... ..niet dus !    Maar zwart maak je wang van je band optisch hoger en zilver maakt de velg optisch groter... o_O    ..had dus zilver moeten nemen...

Hoe krijg je het voor elkaar om een 9 maand oud topic weer naar boven te halen? :T

Ter info:
TS heeft nog geen velgen op zijn Arosa, maar is alweer een paar auto's verder. ;)

Terug
Bovenaan