Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mechanix zei:https://www.autostyle.nl/ natuurlijk!:T
Luke velgjes zaten standaard onder mijn arosa signo.JW01 (vanaf een Appel) zei:
per stuk. Zelf zou ik zeker proberen om die van marktplaats te kopen.Keyloged zei:Mechanix zei:https://www.autostyle.nl/ natuurlijk!:T
Er is maar een soort voor 13inch, zijn de velgen per 4? Dus dan betaal ik maar 89euro voor alle 4 of per een?
Keyloged zei:Seat Arosa it's beautiful
14-09-2014 13:22
Sinds ik seat Arosa heb in mijn bezit, parkeer ik te dicht bij de stoep
Keyloged zei:Ja alleen de afstand is 233km... Moet wel in de buurt zijn, zijn de velgen alleen verkrijgbaar met banden?
Onder auto-onderdelen is een categorie 'banden en velgen' (dus niet binnen Seat onderdelen).Keyloged zei:Ik had al op marktplaats gekeken bij auto onderdelen, alleen bij soort onderdeel kan ik de optie velgen niet vinden
Dakloos zei:Onder auto-onderdelen is een categorie 'banden en velgen' (dus niet binnen Seat onderdelen).Keyloged zei:Ik had al op marktplaats gekeken bij auto onderdelen, alleen bij soort onderdeel kan ik de optie velgen niet vinden
Jazzik zei:Dat wordt heel gevaarlijk met parkeren, Keyloged! Je kunt goedkoper een setje plastic wieldoppen vervangen...
Dat valt reuze mee met deze velgen, de wangen van de band zijn redelijk hoog. Wel moet je niet in de sneeuw onderstuurd de bocht uitglijden op een stoeprand. Dan krijg je dit.Jazzik zei:Dat wordt heel gevaarlijk met parkeren, Keyloged! Je kunt goedkoper een setje plastic wieldoppen vervangen...
Mechanix zei:Gewoon banden met een velgbeschermrand nemen. Dan zet je 'm 0,1 cm van de stoeprand af. Kan je meteen de thigh gap van die chicks inspecteren!![]()
Velgrandbescherming werkt ook maar beperkt, als je 'm knap langs de stoeprand ragt blijf je echt niet schadevrij. En daarbij: als je 13" velgen kiest houd je nog een behoorlijke bandhoogte over. Zou persoonlijk ook voor 14" gaan trouwens, maar die keuze moet je zelf maken. Nog een andere tip: als het perse goedkoop moet kom je bij nieuwe velgen al snel uit bij de Chinese wegwerpkwaliteit. Beter kijk je dan uit naar een gebruikt setje, al dan niet met wat gebruikssporen. En naar mijn mening komen originele SEAT-wielen altijd het best uit de verf qua looks. Bijvoorbeeld zoiets:Meeuw zei:Mechanix zei:Gewoon banden met een velgbeschermrand nemen. Dan zet je 'm 0,1 cm van de stoeprand af. Kan je meteen de thigh gap van die chicks inspecteren!![]()
Bij de kleine bandjes zijn er (bijna?) geen banden met velgbeschermrand. Denk dat het ongeveer bij 205/55-16 begint.