Guest
Vanavond tijdens het rijden hoorde ik een 'vreemd geluid', direct hierop sloeg de motor af, niet meer aan de praat te krijgen.
BMW service ter plaatse gekomen, bleek dat de distributieketting gebroken was!
De wagen (leasbak) wordt morgen versleept naar mijn BMW-dealer, maar volgens de 'technische mannen' van de BMW service zag het er slecht uit voor de motor. (mede omdat het een 'diesel' betreft)(?)
Ik heb zelf absoluut geen verstand van deze technische zaken, maar weet wel dat m'n auto altijd op tijd het onderhoud heeft gehad bij de dealer.
Kan iemand mij inzicht geven in de gevolgen? (Mogelijke schade aan motor, evt kosten hiervan, mbt de garantie enz.)
Betreft: BMW 118D, 137.000 KM
Bij voorbaat dank!
BMW service ter plaatse gekomen, bleek dat de distributieketting gebroken was!
De wagen (leasbak) wordt morgen versleept naar mijn BMW-dealer, maar volgens de 'technische mannen' van de BMW service zag het er slecht uit voor de motor. (mede omdat het een 'diesel' betreft)(?)
Ik heb zelf absoluut geen verstand van deze technische zaken, maar weet wel dat m'n auto altijd op tijd het onderhoud heeft gehad bij de dealer.
Kan iemand mij inzicht geven in de gevolgen? (Mogelijke schade aan motor, evt kosten hiervan, mbt de garantie enz.)
Betreft: BMW 118D, 137.000 KM
Bij voorbaat dank!