Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Toen de topmodellen het nog niet van de daken hoefden te schreeuwen. Erg leuk en volgens mij ook nog redelijk geprijsd voor zo'n originele en redelijk unieke 3.0 V6 Baccara. De automaat zal wel wat roet in het eten gooien qua prijs.
renault-laguna-3-0-v6-baccara-climate-control-elektrisch-verstelbare-stoelen-uniek.jpg

Die Scenic lijkt een Kaleido interieur te hebben. Pareltje!
Hoop dat iemand dat inziet maar waarschijnlijk gaat ook deze genadeloos het 2e hands circuit in waar hij gaat dienstdoen als goedkoop ruim en betrouwbaar vervoer.

De meeste zie je nu in deplorabele staat bij de 1000e eigenaar nog zwoegen tot ze tot de laatste draad versleten zijn…

Blijf een zwak houden voor zo’n auto. Zal te maken hebben dat ik in 1998 als jochie zo’n wagen nieuw kreeg van m’n eerste serieuze werkgever. Een prachtig metallic donkerblauwe 1.4 RN -op gas notabene :ROFLMAO:
Vergeet je nooit meer!

Laatst bewerkt:
Die Scenic is inderdaad erg leuk, en de staat is verbluffend. Toch mist hij volgens mij een optie om er echt plezierig mee te rijden: airco.

Die Laguna is echt top, en wat zal dat heerlijk rijden. Vind het wel jammer dat er van die goedkope (of goedkoop ogende) wissers op zitten.

@AE cars,
Probeer toch eens een manier te vinden om de foto's op een normale grootte te plaatsen, want op deze manier hebben je bijdrages weinig toegevoegde waarde in dit topic. Anderen lukt dat ook vanaf Marktplaats.

• Leuk
Waarderingen: Stif
Ooh die Scenic is inderdaad geweldig!! Ik zou 'm haast kopen om volgende maand in stijl bij het EMWalhalla te kunnen arriveren!

Doen :geek:. Hij staat er nog, achter in de hoek op het erf, zag ik vanochtend.

Bewaarexemplaar, Frans Molenaar nr. 38 voor niet te veel geld.

Ziet er inderdaad nog aardig goed uit.
Ik vind het wel apart dat er een verse APK op kan met zulke verbleekte kentekenplaten.

Laatst bewerkt:
Eens met V70 man, als die Scenic airco gehad had, zou ik ook erg hebberig worden, (originele wielen zijn vast nog wel te vinden)

mooi ding! In het verleden zag je ze op elke hoek van de straat in Frankrijk. Die tijd is helaas ook niet meer. En nog en automaat ook. Helemaal Frans comfort :)

Twee cilinder Visa te koop, wegens overlijden.

Dank @Rutger DC voor het destijds maken van een foto. ;)

Info:

(..) oom is vorige week overleden en zijn auto moet dus ook verkocht worden ,zijn kinderen hebben mij gevraagd hoe en wat ze moeten doen , hij is van november 1982 kenteken JF-66-VJ hij heeft hem nieuw gekocht en km stand zal rond de 80 dkm zijn ,is wel wat bijgewerkt hier en daar is een bruine 2 cilinder .
Auto staat in Leiden , mocht er hier iemand belang bij hebben dan kan ik die via pb in contact brengen met mijn familie , is toch leuk een eerste eigenaar auto en origineel Nederlander .
Via rdw kun je de gegevens controleren ,apk tot november volgend jaar.

Carrosserie is niet al te best, de motor zal binnenkort wel in een Burton of iets dergelijks hangen.

Wat ik apart vind is dat hij hem nieuw gekocht heeft, maar iets meer dan 7 jaar op naam staat.
Ik ben bang dat er weinig liefhebbers voor zijn, de staat is op de foto al matig en dat is alleen de kant die je ziet. Dus ik denk ook dat de motor ergens anders in komt.

Rzasa, wat leuk om zo een auto tegen te komen die lang geleden van jou was!
Ik ben onlangs twee 'exen' te koop tegengekomen, maar die had ik verkocht in 2017 en 2018.

Die Visa heeft wel wat werk nodig. Ben benieuwd wat ermee gaat gebeuren.

^^ ja, maar de verkoper beweert dat ie roestvrij is.

Wat zie ik dan onder het rubber van het achterraam, rechtsonder? Lijken mij toch roestblaasjes.?

Of het roest is is lastig te zien maar hij lijkt aan die kant in elk geval te zijn bijgewerkt. Ik vond en vind deze liftback nog steeds de allerlelijkste 626 ooit met die lompe achterkant.

Heel gaaf die Volvo 480 cabrio!
Daar zijn er maar 3 van in de wereld, waarvan 2 in Zweden in een museum.
Al sinds 2012 bij dezelfde eigenaar.
De advertentie is inmiddels weg, maar de auto is nog niet overgeschreven.
Zou de eigenaar toch spijt hebben of is niemand bereid om 48.000 euro te betalen aan een particulier voor deze unieke auto.

Vrij veel, maar dan wel als Yaris. :p Van deze denk ik inderdaad heel weinig. Ben ook wel benieuwd hoe hij geprijsd was, in vergelijking met de Yaris.

Terug
Bovenaan