DPG media: stop met bellen

robnas

Net ingestapt
Beste DPG Media,

Het is jullie gelukt: jullie hebben me zelfs [size=x-large]VIER[/size] keer weten te bellen terwijl ik elke keer heb aangegeven dat ik niet wil. Ook al kan dit twee weken duren voordat dit wordt doorgevoerd (welke al gepasseerd is), is dit geen vrijbrief om alsnog te bellen.

Ik heb online melding van het telefoonnummer gemaakt (+31208021100) en een klacht ingediend bij het ACM.
Als jullie excuses willen aanbieden: ik hoef ze op dit moment niet, pas op het moment dat jullie beloven (met uitleg hoe) dit niet meer in de toekomst te gaan doen (bij andere klanten), dan heb je mijn aandacht weer. De komende jaren hoeven jullie in ieder geval niet te rekenen op een abonnement van me (en nee, alsjeblieft, bied me er geen aan uit coulance, want ik vertrouw er dan op dat jullie het bij afloop wéér lukt om hetzelfde te doen).

En ik weet niet of dit volgens de regels van dit forum mag, maar aangezien spelregels toch al niet zijn nageleefd, bij deze:
Ik vind jullie een stel pannenkoeken.

Voor alle andere lezers: mijn excuses, ik hoop dat jullie wel kunnen genieten van Autoweek.

Ik ben na het afsluiten van een abonnement (Autoweek Classics) ook meerdere keren door dat nummer gebeld zonder dat er iets of iemand te horen was aan de andere kant van de lijn. Ik heb het nummer maar geblokkeerd. Blad wel gewoon ontvangen.

Ach gut, wat een drama...o_O

Hoop dat je er ooit nog overheen komt, moet vreselijk zijn het weekend o te moeten beginnen:)

Het staat niet echt in de forumregels, maar het forum is geen weg om contact te zoeken met de redactie of DPG. Dus heel veel zin heeft dit niet.

Barri zei:
Het staat niet echt in de forumregels, maar het forum is geen weg om contact te zoeken met de redactie of DPG. Dus heel veel zin heeft dit niet.
Jammer. Hopelijk bedenken wat mensen zich voordat ze een abonnement aanschaffen. :)

Een nummer dat ik niet ken, beantwoord ik gewoon niet.
Wie me echt moet bereiken zal wel een bericht inspreken of een SMS-bericht sturen.

Terug
Bovenaan