• Beveel je je auto iedereen aan of kun je niet wachten tot de dag waarop je je volgende auto ophaalt? Of heb je er gewoon niet zoveel op aan te merken en moet iedereen dat ook weten? Doe nu mee aan het Auto Tevredenheidsonderzoek en laat weten wat je van je auto vindt.

Geen upload fotos meer mogelijk in autoreviews

Alex 79

Startmotor
Hallo, ik zit met het probleem dat ik geen foto's meer kan uploaden voor mijn autoreviews. Ik krijg iedere keer de foutmelding "er ging iets mis met het ophalen van gegevens". Ik dacht eerst dat het aan het formaat of de grootte van de file lag, maar ik had per ongeluk een foto van mn Renault Clio verwijderd die eerder wél succesvol was geupload, en die werd nu ineens ook geweigerd. Is er toch iets aan het format of grootte veranderd of is het een meer algemeen probleem?

Ik heb sinds gisteravond precies hetzelfde, niet mogelijk om een foto bij mijn review te plaatsen, ik krijg dezelfde melding van er ging iets mis.
Ook ik heb diverse foto formaten geprobeerd.

gedeelde smart is halve smart moet je maar denken Wim :) ik heb in ieder geval reactie vanuit AutoWeek zelf gehad. ze gaan er naar kijken. hetzelfde probleem deed zich trouwens ook voor toen ik de review van mijn. Mazda 3 wilde openen. Ik had een paar pogingen en "er ging iets mis" meldingen nodig...

Terug
Bovenaan