Peter 5477199
Net ingestapt
Bij onze Opel Astra K Sports Tourer heb ik een aparte zomer en winterset. Voor beide sets heb ik nieuwe banden nodig. Allseason banden gaat het voor ons niet meer worden. Op onze vorige auto, een Opel Insignia geen fijne ervaring mee gehad. (Bij de Insignia destijds de Michelin crossclimate 2 laten monteren maar bleek zeer hoog slijtagepatroon, veel rijgeluid, en droogtescheuren na 1 jaar, 5000km. Bandenboer deed er niets mee).
Nu ben ik voor dit najaar alvast op zoek naar winterbanden in de maat 205/55R16. Omdat ik graag op een premium band rij ben ik op zoek naar de ervaringen tussen Michelin en Continental.
Op internet zijn de reviews en eigenschappen nagenoeg gelijk. Vandaar ik de vraag hier stel naar de ervaringen in de praktijk.
Alvast bedankt.
Nu ben ik voor dit najaar alvast op zoek naar winterbanden in de maat 205/55R16. Omdat ik graag op een premium band rij ben ik op zoek naar de ervaringen tussen Michelin en Continental.
Op internet zijn de reviews en eigenschappen nagenoeg gelijk. Vandaar ik de vraag hier stel naar de ervaringen in de praktijk.
Alvast bedankt.