MCW xxxxxxxxxx
Net ingestapt
Spannend! Hopelijk bevalt ie straks goed.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als je een bestelling annuleert omdat Roy de auto niet lekker vindt rijden dan sta je niet zo sterk in je schoenen.
Allereerst kan je als je het kenteken checkt zien dat het om een pre-productiemodel gaat.
GioSUBARUWRXSTI zei:Mijn vraag aan Tolletje1974 is nu: waar baseer je je op als je schrijft dat "de Mazda tekort komt op verfijning van het onderstel en aandrijflijn". Want die 15K heb ik er, bij wijze van spreken, ook nog wel voor over gehad als je me ervan kan overtuigen dat er een significant verschil was met de X3). Leg dat even uit en dan geloof ik je graag.
Wat de jounalisten er van vinden is totaal niet relevant, de kopers zijn over het algemeen tevreden en dat telt.
De CX-60 heeft een aantrekkelijker interieur en meer bagegeruimte. De aandrijving van de BMW is stukken beter, beenruimte achterin en de stoelen voorin beter en op details is de auto nog hoogwaardiger. De hogere prijs betaalt zich duidelijk terug. Ik ben benieuwd wanneer ze met een flinke update komen van de CX-60 want de auto stelt op diverse vlakken teleur.
Zegt meneer doodoener himself. Het gaat er uiteindelijk om wat de kopers vinden, maar jij vind dat blijkbaar niet zo belangrijk.Wat een dooddoener zeg