lybra
Kilometervreter
1. Jp053 - BMW Z1 - prachtig exemplaar in een prachtige kleur; ik begrijp heel goed dat dit de meest gewilde configuratie is van deze auto.
2. brg - BMW Z4 3.0iA sDrive35i - ik heb een 2AT facelift en de persfoto's daarvan zijn in deze oranje kleur. Staat prachtig, maar ik ben er nog niet één op de weg tegengekomen in deze kleur. Op deze Z4 vind ik het persoonlijk iets minder staan, maar deze generatie Z4 vind ik wel met afstand de mooiste.
3. Escher - Aston Martin DB9 - tijdloze schoonheid, en inderdaad zullen mensen denken dat je alsnog wél gewonnen hebt wanneer je hiermee voor komt rijden.
2. brg - BMW Z4 3.0iA sDrive35i - ik heb een 2AT facelift en de persfoto's daarvan zijn in deze oranje kleur. Staat prachtig, maar ik ben er nog niet één op de weg tegengekomen in deze kleur. Op deze Z4 vind ik het persoonlijk iets minder staan, maar deze generatie Z4 vind ik wel met afstand de mooiste.
3. Escher - Aston Martin DB9 - tijdloze schoonheid, en inderdaad zullen mensen denken dat je alsnog wél gewonnen hebt wanneer je hiermee voor komt rijden.
Die Alfa vond ik ook prachtig, sprong er met die kleur en velgen ook echt uit tussen de andere Spiders die te koop staan. V.w.b. "niet al te duur: ik vond 'm toch behoorlijk aan de prijs. Dacht altijd dat dit model Spider niet zo populair was en dan is e.37 k voor een 16 jaar oude auto toch best veel geld.Barri zei:Ik ga voor de niet al te dure inzendingen. Die Alfa Romeo Spider blijf ik maar naar kijken, wat een waanzinnige configuratie!![]()