Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mechanix zei:(..)
Een accu van Bosch, Varta of Exide kost circa 56 euro. Zit er nog kwaliteitsverschil tussen deze merken?
Carfanatic zei:een half jaar later hebben we het nog steeds over een accu van 6 tientjes?
Durashift zei:Mechanix zei:(..)
Een accu van Bosch, Varta of Exide kost circa 56 euro. Zit er nog kwaliteitsverschil tussen deze merken?
Nah, volgens mij niet. Varta en Exide produceren zelf.
Van Bosch weet ik dat niet. Heb bij dat merk, omdat ze zoveel doen vaak het idee dat de merknaam gebruikt wordt voor ingekochte producten van derden.
Mechanix zei:Voor mijn auto is een Varta echter zo goedkoop dat een no brand accu eigenlijk niet loont:
https://online-accu.nl/Auto-accu/Varta/B18/?number=13983&gclid=Cj0KCQiA8vSOBhCkARIsAGdp6RQ--F1k8tZeA0VZrgAzFsskZB3_ud6xDnSJYbI3tsFNS-ocoK_xMloaAkN9EALw_wcB
Kees 9379262 zei:Volgens mij zijn er maar enkele fabrieken in de wereld die accu's produceren en de meeste staan in het Verre Oosten.
(..).
Mechanix zei:In mijn auto zit nog de originele accu en die is inmiddels ruim 11 jaar oud. De auto start nu nog prima, maar een accu kan op deze leeftijd natuurlijk de geest geven en dat komt altijd ongelegen. Is het slim om de accu preventief te vervangen, of is dat eigenlijk nutteloos zolang de auto nog goed start?
Mechanix zei:al liet ik wel het moertje van de bevestigingsbeugel in het motorruim vallen... Onvindbaar, dus thuis heb ik er een nieuw moertje opgedraaid..
Mechanix zei:Nog geprobeerd over te starten met de auto van mijn schoonpa, maar geen resultaat.
Pobresh zei:Mechanix zei:al liet ik wel het moertje van de bevestigingsbeugel in het motorruim vallen... Onvindbaar, dus thuis heb ik er een nieuw moertje opgedraaid..
Volgende keer een topic: Wat is dat rateltje onder de motorkap en dan weer een ruim jaar voordat het "probleem" opgelost wordt?![]()
![]()