WJG
Net ingestapt

In eerste instantie wilde ik weer voor een hybride gaan waarbij ik de volgende modellen overweeg
- V60 T6 Hybrid (Expression Inscription, veel ruimte en standaard adaptive cruisecontrol, lane assist, 18 inch, leder)
- MB C300e hybrid in AMG trim, ( erg veel opties er op Panorama dak, , AMG Trim, 18 inch, zwart hemel, 360 camera, semi leder, Command systeem etc en 320 PK)
- VW Arteon Shooting brake R line (erg mooie, ruime auto maar 1.4 TSI hybrid totaal 218 PK, standaard adapt cruise, lane assist, R line stoelen, stoelverwarming achter en voor
- BMW 320e (net als Arteon minder vermogen en duurder dan ik zelfde opties wil.
En toen kwam er ook nog de optie om een Polestar tegen 8% te gaan rijden.........
Polestar erg aantrekkelijk ca 150 Euro per maand goedkoper dan andere opties alleen de range daardoor twijfel ik...... minimaal 1 wintersport in het jaar en om het jaar een verdere zomerrit naar het buitenland met twee tienerdochters erbij...... tja... Polestar natuurlijk erg compleet 19 inch, adaptive cruise ctrl, Lane assist stoelverwarming voor en achter panorama dak etc....
Jammer dat de Arteon een 1,4 tsi motor heeft anders had ik die denk ik zeer serieus overwogen, maar mijn huidige auto is een stuk sneller en acht de kans groot dat ik daar spijt van ga krijgen, wel een enorm mooie en ruime auto.
V60 ook erg mooi maar zie je heel veel en ook vaak wat oudere ......
MB ... wel mooi, maar dan heb ik praktisch dezelfde auto..... voor weer 3 a 4 jr...
BMW, past niet helemaal in lease met alle opties of ik moet behoorlijk bij betalen en daar heb ik nu geen zin in, bovendien is het gezin niet overtuigd ook ik vond het vorige model iets mooier eruit zien.
Polestar, met name het telkens laden en het feit dat in mijn beleving de verkoop van EV's sneller gaat dan het plaatsen van palen (zeker in buitenland)
Nog iemand advies wat ik niet overwogen heb?