A3-White: C3 ‘79, Clio ‘99, CX-5 ‘19, M3 ‘19

Goed te horen dat de Corvette het in Maart al naar Nederland gaat redden. Dat moeten we geen inplannen! Gemiddeld midden Maart haal ik mijn exemplaar weer uit de stalling.

Encounters met wildlife heb ik ook nogal eens. Niet vaak in Nederland (al was er een keer een nachtrit over de Veluwe met onverwacht spektakel). Rondom huis stikt het van de egels maar verder niets. Een vos zie je in andere landen vaker maar in veel gevallen alleen nadat ze in aanraking zijn gekomen met een voorbumper. Dat zal straks in Nederland wel even wennen worden misschien?

Beste allemaal,

Even ingelogd met een ander account. Zal een tijdje uit de lucht zijn. Denk dat ik een ban heb, alhoewel ik er geen bericht van heb gehad. Gisteren een email gestuurd naar de redactie, ik hoop op een antwoord.

Gerrit Siekmans001 zei:
Beste allemaal,

Even ingelogd met een ander account. Zal een tijdje uit de lucht zijn. Denk dat ik een ban heb, alhoewel ik er geen bericht van heb gehad. Gisteren een email gestuurd naar de redactie, ik hoop op een antwoord.

Het is de Brexit :T

@speed, ik heb zeker een idee, we kunnen allemaal op de FP lezen dat Autoweek niet altijd als objectief medium word gezien. Ook door mij en met een kwinkslag in een van mijn reacties daar een draai aangegeven.

Als je daar een ban voor wil geven, mij best, maar laat het dan ook even weten, dan ben je een echte kerel.

Als het Brexit is, dat zou een goede zet zijn.

En dit topic, het zal stoffig worden, de C3 staat in de garage, de DS3 als 6 weken stil en de D4, 300 km per maand op dit moment. Niets te doen.......

Tot het nieuwe jaar!

Adrie68 zei:
@speed, ik heb zeker een idee, we kunnen allemaal op de FP lezen dat Autoweek niet altijd als objectief medium word gezien. Ook door mij en met een kwinkslag in een van mijn reacties daar een draai aangegeven.

Als je daar een ban voor wil geven, mij best, maar laat het dan ook even weten, dan ben je een echte kerel.

Als het Brexit is, dat zou een goede zet zijn.

En dit topic, het zal stoffig worden, de C3 staat in de garage, de DS3 als 6 weken stil en de D4, 300 km per maand op dit moment. Niets te doen.......

Tot het nieuwe jaar!

Het kan toch niet zo zijn dat een alom gewaardeerd forumlid om één simpele reactie op de FP een ban krijgt?
Zijn ze bij Sonama nou helemaal van de pot gerukt?????

We zijn weer terug, uitendelijk een Mail gehad, nog op gereageerd maar geen reactie.

De planning voor NL is op schema, kijken nu ook naar bestaande bouw, regio Groningen. Lijkt erop dat werk wat meer KM zal zijn, 50-60k per jaar met veel dagen van 600 km incl de Duitse snelwegen, en dat in de avonduren, Benizne / hybride of toch diesel.....weer een V60, maar dan een D3?, Focus / Megane / A-B-C-klasse, cornfortabel, een lekkere cruiser.

Fijn dat je terug bent!!! Zouden we Bofkont ooit ook nog terugzien?

@ leasekonijn: tja, keuzes genoeg. Een fijne nieuwe 3serie gaat m niet worden, hè? F30 aanbiedingen zijn wel scherp, nu de nieuwe eraan komt. Nieuwe v60 is ook mooi. Rondje rijden dan maar?

Heb wat op leaseplandirext gekeken en benzine of diesel met 42 maanden / 50k is niet heel verschillend.

Volgens mij zag ik Speed nog op TV met tegen de wind in fietsen.

Durashift zei:
uwbuurman zei:
(..) Zouden we Bofkont ooit ook nog terugzien?

(..)

Is er ook weer.

https://www.autoweek.nl/forum/read.php?6,5759995,5849347#msg-5849347

Maar wel met een nieuw account.
https://www.autoweek.nl/forum/searchuser.php?0,author=260015,match_type=USER_ID,match_dates=0,match_threads=0

Durashift zei:
Had ie toch al een tijd, dat 350 erachter?

Wederom een nieuw account.
Wel spatie, geen spatie, SLK erbij of niet erbij, alles aan elkaar of alles met een spatie.
Na iedere permaban op het forum na een tijdje gewoon weer het volgende blanco account.
Op de voorpagina verbruikt hij ongeveer 4 of 5 verschillende accounts per dag gok ik zo.

@Audi, zeker een mooie auto, zoek denk ik een auto met een vijfde deur, heb het idee dat ritjes naar de bouwhandel er zullen aan komen.

@bird, dank je, zeker een mooie auto, maar niet spik en span.

@speed, Dan toch goed gezien, weer opgewarmd?

Dinadag 50k beurt voor de Volvo, 2.5 uurtjes en £480 minder, lijkt mij wat veel.

Bird Nerd zei:
uwbuurman zei:

Nee. Mooi houden zo...

Wat is die Corvette schitterend zeg!
Helaas je gebeden zijn niet gehoord. Misschien nog even een Godwin er in gooien. Word je steeds bedrevener in.

A3-White zei:
Heb wat op leaseplandirext gekeken en benzine of diesel met 42 maanden / 50k is niet heel verschillend.

Volgens mij zag ik Speed nog op TV met tegen de wind in fietsen.
Wel al een shortlist gemaakt?

A3-White zei:
@Audi, zeker een mooie auto, zoek denk ik een auto met een vijfde deur, heb het idee dat ritjes naar de bouwhandel er zullen aan komen.

Helder, idd een echte bouwmarkt auto is het niet, hij lijkt mij erg fijn maar zeker niet heel ruim.

Wellicht een Mazda 6 of Ford Mondeo, ze zijn er beide als hatchback of station natuurlijk. Maar de Ford vind ik als hatchback veel mooier.

BENZine zei:
Bird Nerd zei:

Nee. Mooi houden zo...

Het forum is 100x beter af met Bofkont (inclusief alle door jou aan hem toegeschreven alter-ego's...) dan met een chagrijnige vogelgek met een blauwe zwaailamp ;).

Spuit 11 moet zich ook weer eens melden hoor. Je kan ook gewoon een PM sturen of op rapporteren drukken. Dan hebben anderen ook niet zo'n last van je persoonlijke hetze

@b&b, als ik in NL ben dan mogen jullie bij me op de koffie komen, daarna burgers van de bbq. Komt goed!, en Bof, die mag ook komen in zijn Cabrio.

@A4, wil de auto niet al te duur hebben, rond de €40k, kan een leuke Focus zijn, wie weet de Corolla 180pk, Mondeo als hybride is ook wel wat, alleen als sedan....en kleine kofferbak. Mazda 6, maar eens kijken, of toch iets oprekken en een T5?, of is er dan iets kleiners te krijgen.

We hebben de tijd.

Bird Nerd zei:
Spuit 11 moet zich ook weer eens melden hoor. Je kan ook gewoon een PM sturen of op rapporteren drukken. Dan hebben anderen ook niet zo'n last van je persoonlijke hetze

Neem je ongetwijfeld goedbedoelde adviezen om te beginnen zelf ter harte zou ik zeggen.

A3-White zei:
@A4, wil de auto niet al te duur hebben, rond de €40k, kan een leuke Focus zijn, wie weet de Corolla 180pk, Mondeo als hybride is ook wel wat, alleen als sedan....en kleine kofferbak. Mazda 6, maar eens kijken, of toch iets oprekken en een T5?, of is er dan iets kleiners te krijgen.

Er zal bij de V60 toch nog wel een motor komen onder de T5?

Ik heb net ook even naar de mondeo gekeken, maar daar is het flink uitgekleed zeg, zeker als je benzine automaat wil, eigenlijk alleen als vignale o_O. Vorig jaar kocht je nog een 1.5 ecoboost met automaat met een vanafprijs van 35k

De Mazda 6 is voor ca. 40K wel redelijk mooi aangekleed te krijgen met de 165pk sterke skyactiv motor en automaat, allen tegenwoordig wel sedan zag ik, ipv hatchback, dan maar de station, maar die is weer 1500 duurder.

Dan wil men de Mondeo nite verkopen......

Net zegt mijn vrouw, ik kwam net naar huis en dacht wat doet mijn auto hier.....ik zeg weg voor de kerst......ja Dow maar, dus morgen maar eens op pad.....

De Mazda 6 is voor ca. 40K wel redelijk mooi aangekleed te krijgen met de 165pk sterke skyactiv motor en automaat

Voor net geen 42.000 heb je de SportBreak SkyActiv-G 2.0 165 Essence & Aesthetic Choice met alles wat je nodig hebt. Heb je er gelijk een auto voor de deur met één mooiste neuzen die er bestaan en een prachtig interieur

0-MOR-2720352861.jpg

0-MOR-2720352873.jpg

BENZine zei:
Neem je ongetwijfeld goedbedoelde adviezen om te beginnen zelf ter harte zou ik zeggen.

Waar maak je je druk om? Laat m lekker in zn 20 jaar oude opel vectra.

Als je gesettled bent, in het noorden, dan zet ik mijn '78 323i graag eens naast jouw '79 'vette. Als jj dat ook leuk vindt, uiteraard.

Gullwing zei:
BENZine zei:

Waar maak je je druk om? Laat m lekker in zn 20 jaar oude opel vectra.

Dit soort opmerkingen maken alleen kinderen. Ik heb een 3-serie gereden van de huidige generatie maar geeft verder niet hoor

A3-White zei:
Dan wil men de Mondeo nite verkopen......

Net zegt mijn vrouw, ik kwam net naar huis en dacht wat doet mijn auto hier.....ik zeg weg voor de kerst......ja Dow maar, dus morgen maar eens op pad.....
De 6 is absoluut een mooi aanbod. Echter vond ik bij mij 6 de achterbak vrij klein. Dat wil zeggen de achterklep. Een beetje toenstoel kon ik er niet in kwijt:). Stijl voor functie zeg maar.
Overigens zou ik er zo weer 1 nemen. In de juiste kleur vind ik ze serieus mooi. Dat ik dat toch ooit over een Mazda zou zeggen.

@uwbuurman, deal!! Benz en Bird willen geen BBQ, dan mag jij aanschuiven!! Ben niet zo van de BMW, maar een ‘78 mag op de oprit parkeren.

@michel, op naar de Mazda as zaterdag om eens te kijken. Ook wel lekker geen Turbo blok.

V60 T4 komt begin volgend jaar......zal wel duurder zijn dan de 6, in de lease gelijk, maar de bijtelling.......liever iets meer plezier in en om het huis.

Nou dat op pad met de DS3 even anders aangepakt, kwam op de site van webiyanycar.co.uk en maar eens proberen, £5 tot 5.5k terug, op zich blij mee, maar toch nog even de garage gebeld die hem aan ons heeft verkocht, kwan niet verder dan £4.5/4.6k. Ja, prive verkopen leverd misschien wat meer op maar heb geen zin in de toeloop.

Morgen komt men kijken, direct geld op de rekening en dan was dat het avontuur met de eerste fransman. Was de Yp Carlos, de Avenger Thriller, de DS3 Jerome.

Stofzuiger en de emmer staan klaar,

Weer een stap dichter bij de move!

AS donderdag word er naar een huis gekeken, dubbele garage, totaal 35 m2, een kanshebber.

Klinkt verstandig om de DS3 bij jullie proberen te verkopen, die hint had ik al gegeven. Kan zoonlief volgend jaar hier makkelijk switchen met z´n opleiding?

@speed, helemaal gelijk, maar je hebt het vestand en het gevoel, en vrouwlief. Nog twee uurtjes, al heerlijk schoongemaakt, lak is zo glad als een aal. Showroom ready.

Update: auto is verkocht, geld op de rekening, overheid heeft een bevestiging gestuurd, nog even de verzekering en dat was het Franse avomtuur. Erg genakkelijk, Lang leve het internet, en kudos naar wehuyanycar.

Inkoper was een echte auto liefhebber, deal gemaakt en de pinball aan, rondje Corvette kijken, en dat was het.

Vanmiddag word er een huis bezichtichting in het noorden van het land gedaan. Niet een spannend of karakteritiek huis, wel veel ruimte.

Voor onder de 40k kun je een erg complete Insignia Touring samenstellen. 200pk met automaat en goede uitrusting.

Zo, yep, de DS3 is weg en een goede experience, geen gebel en gezeur. De Volvo heeft het beurtje goed doorstaan, weer een video gehad omtrend de status van de ophangjng en banden, blijft leuk.

Dan de Mazda, wezen kijken en ja een mooie auto, nadeel is dat met de achterklep open dat je er niet onder kan staan mits je bukt, dat was altijd iets waar ik direct naar kijk (voel). Interieur is netjes opgeruimd en in mijn ogen mooie materialen. Het scherm is niet al te groot, en touchscreen werkt alleen bij <10km/uur. Ruimte is meer dan genoeg, en 165pk/automaat lijkt mij meer dan voldoende. Sportief rijden is er niet meer bij.

Naast de Mazda zit een AM dealer, erg vriendelijk, en voor de lente staat een proefrit geplanned......spontaan aangeboden door de dealer.

Het huis, stapje dichterbij.

A3 White zei:
@uwbuurman, deal!! Benz en Bird willen geen BBQ, dan mag jij aanschuiven!! Ben niet zo van de BMW, maar een ‘78 mag op de oprit parkeren.

@michel, op naar de Mazda as zaterdag om eens te kijken. Ook wel lekker geen Turbo blok.

V60 T4 komt begin volgend jaar......zal wel duurder zijn dan de 6, in de lease gelijk, maar de bijtelling.......liever iets meer plezier in en om het huis.
Zit zomers in Makkum dus schuif wel aan:)

Dat van die achterklep klopt. Nu ben ik niet zo lang maar idd vorm voor functie.

Makkum is leuk!, wij hadden een stacaravan in het naast gelegen Witmarsum. Friesland is mooi, en als we de brug bij Lemmer over waren dan was her vakantie.

Ik zie dat je een huis zoekt A3 White.
Nu weet ik niet waar je heen wil, ik lees wel dat je Friesland mooi vindt.
2 straten bij mij vandaan staat een leuk huis te koop, aan vaarwater en met garage en volgens mij een mooie prijs..... Misschien wat voor jou ?

Huis in Hallum

Terug
Bovenaan