Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dankje, ik moet toegeven dat ik getipt. Niet door iemand in dit topic trouwens.afentoe zei:Martijn 5248381 zei:Hey, wat leuk! Dat is mijn integra.
https://i.imgur.com/rB7U1dV.jpg
Ik heb hem nu sinds een klein jaar. Deze ronde tenminste, want dezelfde auto is 10 jaar geleden ook van mij geweest maar ik heb hem toen verkocht. Andere prioriteiten zoals dat soms gaat.. maar ik keek nog wel eens met een half oog rond naar zo'n auto. Ze zijn inderdaad vrijwel uitgestorven, en toen zag ik ineens m'n 'eigen' auto weer op marktplaats staan. En nu staat hij niet meer op marktplaats maar op m'n oprit![]()
Geweldig! Mijn complimenten, ik vind het een leuk ding. 't Zal niet vaak gebeurd zijn dat zich in de Spot van het Jaar een eigenaar gemeld heeft.
Ligier JS2 zei:Hee D'Oh!, gefeliciteerd man!
Donders, zo vroeg in het jaar al succes, dit mag een voorbode zijn van nog veel meer moois voor jou..
..en voor al mijn andere Autoweek- en autovrienden.
Hup 2021! Daar valt niet mee te spotten. Maar hopelijk wel veel te spotten.
(Heeft Azu eigenlijk al eens een 2cv4 Spot gespot?)
Mrk
louisz zei:Overigens: de laatste 4 stemmen waren na de sluiting van de stemmen binnengekomen, zijn die toch meegeteld? Zo ja, dan zou dat tot schadeclaims kunnen leiden, want als ik het goed zie zou er een andere nummer 1 zijn uitgerold als die laatste stemmen niet waren meegeteld.![]()
Astrawez zei:Verrek ja! Ik ga mijn advocaat bellen!![]()