Spot van het Jaar 2020 | Gefeliciteerd... D'Oh!

1. rzasa - Seat Ronda GL 1.2
2. D oh - Yugo Zastava Skala
3. D Elzinga - Mercur Scorpio
4. Rutger DC - BMW 327
5. Wesley - Honda Integra

1. De Saporro van CitroenAZU
2. Toyota Carina van Jee TeeKaa
3. Simca 1308 van danny1995
4. Scoda Felicia van MWH
5. Porsche 356 van Gewoon Dirk

1. citroenAZU - Bestel F4
2. XBXG - Borgward Isabella Kombi
3. D oH - Rover 3500 'Estoura' by FLM Panelcraft
4. rzasa - Seat Ronda GL 1.2
5. Astrawez - Renault 12 TL Break

Helemaal vergeten om te stemmen... Hopelijk mag het nog.. :)

1. Rzasa - Skoda 130 GL
2. CitroenAZU - Renault Bestel F4
3. D'oh - Rover 3500
4. Rzasa - Seat Ronda
5. XBXG - Borgward Isabella Kombi

afentoe zei:
Martijn 5248381 zei:
Hey, wat leuk! Dat is mijn integra.
https://i.imgur.com/rB7U1dV.jpg
Ik heb hem nu sinds een klein jaar. Deze ronde tenminste, want dezelfde auto is 10 jaar geleden ook van mij geweest maar ik heb hem toen verkocht. Andere prioriteiten zoals dat soms gaat.. maar ik keek nog wel eens met een half oog rond naar zo'n auto. Ze zijn inderdaad vrijwel uitgestorven, en toen zag ik ineens m'n 'eigen' auto weer op marktplaats staan. En nu staat hij niet meer op marktplaats maar op m'n oprit :)

Geweldig! Mijn complimenten, ik vind het een leuk ding. 't Zal niet vaak gebeurd zijn dat zich in de Spot van het Jaar een eigenaar gemeld heeft.
Dankje, ik moet toegeven dat ik getipt. Niet door iemand in dit topic trouwens.

Oh ja, en ook dat ik heel verbaasd was :D Maar het was zeker een leuke verrassing.

Ik zie ook nog geen conclusie, dus ik stem nog ff ;-)

No1/5 punten: Rover 3500 'Estoura' by FLM Panelcraft
No2: Ferrari 275GTB
No3: Rolland Pilain
No4: BMW 327/28
No5: Mitsubishi Sapporo

Gr Jeroen

Geduld is een schone zaak. ;)
Naar mijn weten heeft Escher een vrij drukke baan maar toch neemt hij de moeite om de organisatie van de SVHJ verkiezing op zich te nemen.

Na serieus wat telwerk heb ik het genoegen mijn eigen nummer 1 uit te roepen als winnaar. Gefeliciteerd:

[size=x-large]1. D' oh - Rover 3500 'Estoura': 35 punten[/size]

50444148118_667a6b6d5c_z.jpg

[size=large]2. Astrawez - Renault 12TL: 30 punten[/size]
3. D Oh - Yugo Zastava: 29 punten

4. Rutger-DC - BMW 327/28: 27 punten
5. CitroenAZU - Mitsubishi Sapporo & Gewoon Dirk - Porsche 356: 23 punten
7. D. Elzinga- Merkur Scorpio: 22 punten
8. citroenAZU - Renault 4F4 & rzasa - Seat Ronda: 18 punten
10. MWH - Skoda Felicia: 14 punten​

Bedankt iedereen voor jullie deelname; er zijn ook in het wat vreemde jaar 2020 duidelijk heel wat pareltjes vastgelegd! Ik ben alvast benieuwd naar wat 2021 zal brengen...

Gefeliciteerd, Tim! Een eerste en een derde plek, dan weet je zeker dat je de winst hebt verdiend! :D Volgens mij heb je zowel kwalitatief als kwantitatief dusdanig goed gespot (voor 2020, maar vooral in 2020) dat het ook tijd werd dat je de tiende editie zou winnen.

Wesley, gefeliciteerd met de tweede plek en Escher, bedankt voor de organisatie en puntentelling.

Proficiat D oh met je overwinning. Je spot vaak mooie dingen en bovendien zijn het ook vaak heel erg mooie foto's dus moest er ooit eens een overwinning van komen.

Ook al de andere deelnemers proficiat met hun plaatsen en dank je wel. Ook een grote dank aan Escher voor de organisatie. Ik heb er veel plezier aan beleefd.

Gefeliciteerd Doh, echt iets bijzonders!

Iedereen weer bedankt voor het spotten vorig jaar en Escher bedankt voor de wedstrijd.

Van harte gefeliciteerd Tim! Een terechte winnaar! (y)

Zelf ben ik ook best blij met de tweede plaats. In 2020 ben ik er vrijwel niet op uit gegaan om te spotten. Behalve dan tijdens mijn zomervakantie in Frankrijk. In Nederland heb ik slechts één keer een rondje Utrecht gedaan om te spotten, wat dus heeft geresulteerd in een tweede plek.

Iedereen bedankt voor de deelname. Hoe meer mensen er ieder jaar meedoen, hoe leuker het is. Ook iedereen bedankt voor het stemmen en Escher bedankt voor de organisatie.

Eindelijk! ;) Na al die jaren spots insturen! Hoera, bedankt allen voor het stemmen en Escher voor de organisatie!

Gefeliciteerd Tim, gezien de combinatie van kwantiteit spots en kwaliteit (zowel spot als foto) moest je wel eens winnen! Alle inzenders bedankt, ik blijf lekker meegenieten. (y)

Hee D'Oh!, gefeliciteerd man!

Donders, zo vroeg in het jaar al succes, dit mag een voorbode zijn van nog veel meer moois voor jou..

..en voor al mijn andere Autoweek- en autovrienden.

Hup 2021! Daar valt niet mee te spotten. Maar hopelijk wel veel te spotten.

(Heeft Azu eigenlijk al eens een 2cv4 Spot gespot? o_O )

Mrk

Gefeliciteerd.

Door drukte en toedoen niet aan stemmen toegekomen. (de boot gemist)

D'oh van harte gefeliciteerd! Een terechte overwinning als je het mij vraagt.
Zelf ben ik zeer tevreden met de 5e plek voor de Porsche, jammer dat de Pontiac niet in de punten is gevallen. Wie weet volgend jaar beter.

Ligier JS2 zei:
Hee D'Oh!, gefeliciteerd man!

Donders, zo vroeg in het jaar al succes, dit mag een voorbode zijn van nog veel meer moois voor jou..

..en voor al mijn andere Autoweek- en autovrienden.

Hup 2021! Daar valt niet mee te spotten. Maar hopelijk wel veel te spotten.

(Heeft Azu eigenlijk al eens een 2cv4 Spot gespot? o_O )

Mrk

...hoeveel wil je er hebben Mark ;-)

...zomaar een paar...
06-NJ-90 by azu250, on Flickr
39-NH-69 by azu250, on Flickr
09-DX-ZH by azu250, on Flickr

Overigens: de laatste 4 stemmen waren na de sluiting van de stemmen binnengekomen, zijn die toch meegeteld? Zo ja, dan zou dat tot schadeclaims kunnen leiden, want als ik het goed zie zou er een andere nummer 1 zijn uitgerold als die laatste stemmen niet waren meegeteld. :)

louisz zei:
Overigens: de laatste 4 stemmen waren na de sluiting van de stemmen binnengekomen, zijn die toch meegeteld? Zo ja, dan zou dat tot schadeclaims kunnen leiden, want als ik het goed zie zou er een andere nummer 1 zijn uitgerold als die laatste stemmen niet waren meegeteld. :)

Verrek ja! Ik ga mijn advocaat bellen! :eek:

Astrawez zei:
Verrek ja! Ik ga mijn advocaat bellen! :eek:

Volgens mij woont er in België nog wel een goede, werkzaam in de grootste stad van Vlaanderen, al is er de schijn van belangenverstrengeling. :p

Ik weet niet of je een sterke zaak hebt, je was zelf ook te laat met stemmen en de bonuspunten voor de stemmende deelnemers zijn niet eens uitgedeeld.

Grootste stad van Vlaanderen?
Volgens de inwoners zelf de enige stad, al de rest is parking.

Ik reactiveer dit topic even,
moeten we nog een spot van het jaar 2021 gaan organiseren? We hebben nog héél even, maar ter voorbereiding?

Terug
Bovenaan