Deze maand 8 dagen zon, een record! Gisterenavond een dineer met een 120 tal engineers in Manchester, lekker; ja, gezellig; ja, interessant; ja. Het is al vaker gezegd: er is een te kort aan jong talent. Een oplossing, die is er niet zo snel. Ik hoor het vanuit Nederland (ja, ik heb nog veel contacten en kom op iedere beurs, waar dan ook Nederlanders tegen, en een praatje doen we altijd), in de VS en nu hier. Van school naar werkplek sluit niet op elkaar aan.
Waarom gaan we geen engineers scouten?, net als voetballers, het houd me bezig.
Vandaag rond het middaguur weer thuis, auto naar buiten en rijden......weer erg lekker. Veel vliegen, en ja, auto wassen, de wax van een paar weken geleden is erg lekker, water, fiberdoek, een tweede om te drogen en alles blinkt weer.
Onderdeeltjes Radio ook binnen, aansluiten kan beginnen. 12 draadjes, niet al te moeilijk, eerst nog even power op de antenne, is electrisch, voor een ‘79, standaard nog wel, kijken of dit werkend kunnen krijge!.
Deze week veel te doen, dinsdag een HACPP bijeenkomst, in Cantebury, schijnt daar mooi te zijn, in ieder geval een uurtje of 5 sturen, enkele reis. Woensdagavind naar NL, Zondag weer terug family bezoek.