Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
A3-White zei:Sneeuwvrij hier, dus een jas of twee en dan lukt het wel, maar de garage is niet verwarmd....
Het komt allemaal wel goed, ik hoop binnen twee weken de boel te laden......
Nico GTR zei:
A3-White zei:@magi, thanks, we kwamen met een koers van 1.5 - 1
en gaan weg met 1.05 - 1, inderdaad gunstig.
@zevens, ik ben het wel met je eens dat het qua leven iets anders zal zijn, en misschien ook wel omlaag, qua werk niet, meer mogelijkheden tot groei binnen de organisatie, welke een stuk groter is. Of je nu president bent met 5 man personeel of managing director met 18 man personeel.....of wie weet als je afwacht tot verplichte verhuizing en geen job.......
Wij kijken er naar uit.
A3-White zei:er, maar geen deukje of vlieg op de auto te bekennen.
Nico GTR zei:Als die van zijn ban af is......hoelang is die van kracht?adinsx zei:Vraag Geelhoed / Feitelijk / Sarcast even.
A3-White zei:Mooie file!! Ben benieuwd hoeveel tijd hierin gaat zitten om te maken.
Ik ben niet terug. Ik wacht nog immer op antwoord van de mods of de redactie.Nico GTR zei:Maar welkom terug.
A3-White zei:Toch een Audi A1, die 1.4 TSI is nou niet het beste, DSG bekoort mij wel.
Moderator
Feitelijk zei:Nico GTR zei:Als die van zijn ban af is......hoelang is die van kracht?adinsx zei:Vraag Geelhoed / Feitelijk / Sarcast even.
Goede vraag!
Ik heb niets van Ivanov gehoord. En autoweek@autoweek.nl reageert niet op mijn mail.
Vandaar even dit account, zodat er wat duidelijkheid in de duisternis geschapen kan worden.
Oh en om A3-White te helpen natuurljk: https://drive.google.com/open?id=0BxJHQyAct4u4UmNMaXExeHVCVFE
(met plaatjes, mapping staat in de file 'list1')