Occasionwedstrijd #631: Het Japanse bubbel tijdperk ***GT86 heeft gewonnen en mag de nieuwe wedstrijd openen! ***

Jay DoubleYou zei:
929V6 zei:
Jay DoubleYou zei:
lybra zei:
Eigenlijk had ik de Nissan 300ZX ook punten willen geven, maar die enorme "Nieuw binnen"-banner vond ik nogal een afknapper.

Ja, daar kan ik ook niks aan doen. Moeten ze maar betere foto's plaatsen. ;)

Je had toch ook de foto van de achterkant bovenaan kunnen zetten voor het OER? :)

Niemand doet dat... ;)

Dus jouw kans om je kop boven het maaiveld uit te steken! (y)

1. Bobbeltje - Honda NSX. Ik had m overwogen 'm zlwf te benoemen, maar ik vond de Subaru SVX de leukste outsider. De NSX, een ultiem icoon, van de NSX heb ik er een paar in de vitrine staan en een paar mooie boeken in de boekenkast. Prachtige filmpjes op youtube, de geniale Type R. Etc etc.. fenomenaal!! Wordt inmiddels letterlijk op waarde (€€€) geschat
2. Tydelijk - Toyota Supra, mythise auto dankzij de tuning scene, daardoor helaas in originele staat vrijwel onvindbaar. Staatsloterij-winnaar materiaal!
3. Rzasa - Mazda 323 GTR, op 3 had ik eigenlijk de CRX of MX-5 willen zetten, maar deze Mazda vind ik zo speciaal en passend binnen deze opdracht! Leuk!!

Op een rijtje:

GT86 - Subaru SVX

640x480.jpg

Escher - Eunos Cosmo

0570655A30200418W00204.jpg

caspervanc - Honda Prelude

1992_honda_prelude-pic-3518636183582693360-1024x768.jpeg

Zonder BMW met Skoda - Honda Beat

1991-Honda-Beat-import-classics--Car-101013734-fbc391db4517286cb2e507ceb5924747.jpg

Bobbeltje - Honda NSX

640x480.jpg

Zadelsnuiver - Mitsubishi 3000GT

image-3.png

Pink Panther - Isuzu Gemini Irmscher R 4WD

c8f03191989d4fa79b841e574b77866c.jpg

Tydelyk - Toyota Supra 3.0i Twin Turbo

Image10.jpg

Jp053 - Honda Civic CRX 1.6 16V

honda-civic-crx-crx-1-6-16v-injectie-origineel-nl-dealer-onderhouden-schuifdak-sportstoelen.jpg

Probenator - Toyota Soarer

Soarer.jpg

Jay DoubleYou - Nissan 300ZX

1280x960.jpg

SVF - Daihatsu Charade GTti

5f78466fa2f6d-daihatsu-charade-petrol-saloon.jpg

929V6 - Nissan Infiniti Q45

1990-nissan-infiniti-q45

Nemesis Inferno - Daihatsu Midget

daihatsu-midget-ii-perfect-voor-koffiebar-uniek-in-nederland.jpg

afentoe - Suzuki Cappuccino

suzuki-cappuccino-0-7-cappuccino-in-zeer-goede-staat-voorzien-van-nieuwe-apk.jpg

MX6 - Toyota Sera

70009100063019052600200.jpg

rzasa - Mazda 323 GTR 1.8i 4WD

mazda-323-gtr-18i-4wd.jpg

lybra - Mazda MX-5

1991_mazda_mx-5_miata-pic-9025905699288080194-1024x768.jpeg

MBdoubleyou - Xedos 6

img.php

Stemmen tot vrijdag 9 oktober 20:00.

Is een mooi rijtje geworden! Zelf niet aan toe gekomen deze week om een leuke inzending te vinden, maar er staat gelukkig genoeg leuks tussen. Ik stem deze week op de inzendingen die in mijn ogen helemaal passen bij de opdracht, maar die niet meteen voor de hand liggen:

1. Pink Panther - Isuzu Gemini Irmscher R 4WD
2. 929V6 - Nissan Infiniti Q45
3. rzasa - Mazda 323 GTR 1.8i 4WD

1e plaats: GT86 - Subaru SVX
2e plaats: Jp053 - Honda Civic CRX
3e plaats: Bobbeltje - Honda NSX

1 Pink Panther - Isuzu Gemini Irmscher R 4WD
2 GT86 - Subaru SVX
3 929V6 - Nissan Infiniti Q45

[size=large]De uitslag:[/size]

[size=large]1. GT86 - Subaru SVX met 20 punten[/size]

640x480.jpg

2. Tydelyk - Toyota Supra met 13 punten
3. Bobbeltje - Honda NSX met 12 punten
4. Pink Panther - Isuzu Gemini Irmscher met 10 punten
5. Zadelsnuiver - Mitsubishi 3000GT met 9 punten

Gefeliciteerd GT86! Op naar de volgende! (y)

(y)

Misschien ook even in de titel zetten dat de winnaar de nieuwe wedstrijd mag organiseren, want ik weet niet of GT86 zich als debutant (volgens mij) in de occasionwedstrijd daarvan bewust is.

Wow bedankt allemaal, eeuwige roem;) Een nederige buiging naar alle deelnemers en iedereen die gestemd heeft. Het was een prachtige en diverse lijst automobiele historie!

Ik ben zeer aangenaam verrast door de uitslag maar vooral ook om te zien dat de pareltjes van de Japanse auto-industrie hier op het forum gekend, erkend en gewaardeerd worden!

De Japanse classics, daar is helaas nog steeds wel eens discussie over maar deze wedstrijd over the golden era van de Japanse auto-industrie toont aan dat er geen twijfel over bestaat dat de Japanners weldegelijk over een mooie Legacy beschikken.

Ik zal gaan broeden op een volgende occasionwedstrijd, en hoe ik dat hier allemaal en wel geplaatst krijg.

Nogmaals dank voor de eer en dank aan iedere enthousiaste deelnemer!

Geniet van uw weekend!

GT86 zei:
Ik zal gaan broeden op een volgende occasionwedstrijd, en hoe ik dat hier allemaal en wel geplaatst krijg.

Als je de openingspost quote en kopieert en daarna bovenin deze pagina op ‘Nieuwe discussie’ klikt wijst de rest zich volgens mij vanzelf. Dan hoef je de tekst alleen nog maar te plakken en naar je eigen onderwerp om te zetten. Succes en van harte met de winst. (y)

GT86 gefeliciteerd, gelijk een leuke binnenkomer zo (y)
Het is echter wel de bedoeling dat de winnaar de volgende wedstrijd binnen max 24 uur (dus 20:00 de volgende dag, maar vaak zelfs nog dezelfde avond) online zet want anders wordt het ritme van de wedstrijden teveel verstoort.

oh jongens, de druk is groot, ik was ff met wat anders bezig vandaag... ik ga er nu even voor zitten, ogenblikje...

Om je wat te helpen een paar instructies:

1. Pagina 1 van deze wedstrijd in twee vensters openen.
2. Bovenaan het ene venster klik je op "Nieuwe discussie". Dan verschijnt het venster waarin je de openingspost voor de nieuwe wedstrijd gaat maken.
3. Je keert terug naar het venster met deze wedstrijd en klikt onder de openingspost op "Reageren met quote". Kopieer vervolgens het bericht naar de openingspost in het venster van de nieuwe wedstrijd en maak er je eigen tekst + afbeeldingen van, met de juiste data. Doe hetzelfde met het onderwerp (en pas het wedstrijdnummer aan).
Vergeet niet de [ quote ]- en [/ quote ]-tags weg te halen.
4. Klik op "Bericht posten" en klaar is GT86. :)

Terug
Bovenaan