MCDubbellU
Net ingestapt

Meer foto's: https://www.motor1.com/news/445876/bmw-x8-suv-spy-photos/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
D Elzinga zei:Nou, het zal me wel weer een ingetogen designtopper worden...
En trouwens (en daar is niet enkel dit model aan schuldig): als je uit esthetische overwegingen een heel lage samengedrukte achterruit monteert, waardoor er slechts de mogelijkheid tot een piepklein wissertje overblijft? Laat het ding dan maar helemaal weg, wat mij betreft.
MCDubbellU zei:Als dit mooi wordt dan eet ik mijn schoen op
Rutger DC zei:BMW is al enige jaren bezig met een sociaal-wetenschappelijk experiment waarbij wordt getest hoe krakkemikkig zijn ontwerpen mogen zijn totdat het koperspubliek afhaakt. Ik ben benieuwd naar de resultaten.
iDS zei:Vader, waarom hebt gij mij verlaten?![]()
Een verkrachting van de 'naam' XM.
BMW maakte zoveel tamtam toen Mercedes een M-serie wilde lanceren maar zelf zijn ze blijkbaar niet verlegen om een modelnaam van een ander merk te pikken.
Nou, als ik 'm zo zie op die trailer (?) lijkt mij dat je dat 'worden' wel weg kunt laten (het 'mooi' laat ik even in het middenCD9LOP zei:Enorme wagen met stoere voorzijde en grote nieren, kan wel eens een mooie wagen worden.
Als je alle impressies bekijkt en de 'indrukken' in de witte folie dan houdt BMW de obligate lelijkheid nog achter de hand.CD9LOP zei:Enorme wagen met stoere voorzijde en grote nieren, kan wel eens een mooie wagen worden.
iDS zei:Als je alle impressies bekijkt en de 'indrukken' in de witte folie dan houdt BMW de obligate lelijkheid nog achter de hand.CD9LOP zei:Enorme wagen met stoere voorzijde en grote nieren, kan wel eens een mooie wagen worden.
Enorme wagen: zeker. De rest mag gerust geschrapt worden.