MCDubbellU
Net ingestapt

Alle foto's: https://www.motor1.com/news/435238/new-mercedes-eqc-spied/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
speedtouch zei:Maar de EQC bestaat toch al, of is dit al een facelift of zo, of een afgeleide versie?
MCDubbellU zei:QS lijkt me sterk, is echt geen elektrische GLS tegenhanger als ik het zo inschat
MCDubbellU zei:Ik wil je best geloven maar twee foto's plaatsen is nog altijd geen bron waaruit blijkt dat ie EQS SUV gaat heten, snap je zelf toch ook wel?
AutoBlog zei:Naast de EQS sedan komt er ook nog een EQS SUV. Dat is de linkse auto op de onderstaande foto.
Irl ook qua formaat een 'echte S'.
MCDubbellU zei:Vermoeiend dit... ik vraag om een bron en je komt met een foto. Maar daaruit blijkt niet dat dit de EQE of EQS SUV is. Vervolgens zoek ik zelf maar een fatsoenlijke bron en daarbij worden beide auto's besproken maar is het niet 100% duidelijk dat degene op de foto's in dit topic de EQE of EQS SUV is behalve dan dat jij dat zegtKom dan met een betrouwbare bron waaruit blijkt welke van de twee het is
Irl ook qua formaat een 'echte S'.
Ah je hebt hem gezien en opgemeten? Voor mij gevoel is het een GLE tegenhanger maar ik kan het uiteraard mis hebben. Maar ik ga niet uit van wat jij zegt op basis van een foto
AutoBlog zei:Naast de EQS sedan komt er ook nog een EQS SUV. Dat is de linkse auto op de onderstaande foto.
Elektrischnederland zei:Naast de EQS is Mercedes ook bezig met de Mercedes-Benz EQE en EQE SUV. Deze twee laatste zijn ook op de foto’s te zien
Wouter82 zei:Hoewel het een EQS SUV heet, lijkt het mij qua maatvoering meer een EQE SUV. En Net als bij Audi dus een zooitje met de namen.
nack zei:Het was voor Mercedes veel makkelijker geweest als ze er gewoon een submerk van gemaakt hadden als AMG en Maybach. Dus "Mercedes-EQ". Dan hadden ze het hele gamma er achter kunnen plakken.
Optisch bedrog. Is niet kleiner dan een S- of GLS-Klasse.
Ik gaf het je al vanaf het begin aan.
MCDubbellU zei:Optisch bedrog. Is niet kleiner dan een S- of GLS-Klasse.
Bron?
Ik gaf het je al vanaf het begin aan.
Zwets niet zo hard. Jij schreeuwt zelf altijd als iemand iets beweert zonder bron erbij. Jij draaide er maar omheen tot je eindelijk meer duidelijkheid gaf. Had je ook meteen kunnen doen
Zoals gezegd, heb ‘m zelf (naast de S-Klasse) zien staan.
Ik heb je (meerdere bronnen) geheven, zelfs AW heeft er berichten aan gewijd. Geen idee waarom er aan een EQE of zelfs EQC werd gedacht hier.
MCDubbellU zei:Zoals gezegd, heb ‘m zelf (naast de S-Klasse) zien staan.
Waar zijn de foto's? En waarom zeg je dat niet gelijk?
Arjee zei:Met die blauwe wrap erom is ie eigenlijk mooier. Die witte spyshots zijn wel heel vormloos...
Moderator