• Beveel je je auto iedereen aan of kun je niet wachten tot de dag waarop je je volgende auto ophaalt? Of heb je er gewoon niet zoveel op aan te merken en moet iedereen dat ook weten? Doe nu mee aan het Auto Tevredenheidsonderzoek en laat weten wat je van je auto vindt.

oud gediende Klokje rond (terug) weer op marktplaats BMW 7-serie

Veelrijder

Net ingestapt
Opvallend,

als je op AW zoekt op klokje, dan is het eerste resultaat een klokje rond ( of terug) over een BMW 7 serie 8 cilinder diesel.

Deze auto staat nu weer te koop, met inmiddels een nog hogere stand, wat de echte stand zal zijn, wie durft het in te schatten? met die ton van eerder erbij minimaal 5 ton...

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/m1530167446-bmw-7-serie-3-9-740d-aut-2001-grijs.html

Er zal onderweg vast nog wel een tonnetje verloren zijn gegaan.

398.250 km origineel snelweg km s

Want die auto heeft altijd op de snelweg gereden...
Testpiloten en pingelaars wegblijven.

Het is een 7 serie diesel automaat uit 2001. Denkt hij nou echt dat hier testpiloten op af komen?

NIET VRAGEN LAATSTE PRIJS. :rolleyes: Nou maak je maar geen zorgen hoor, als ik al interesse had, heb ik het na het lezen van die advertentie zeker niet meer. Je zou bijna gaan bellen en om de laagste prijs vragen, kijken hoe ze reageren.

dat ding heeft alleen nog maar export waarde... o wacht ze gebruiken hem eerst nog even voor een ander plof klusje:p

In deze combinatie van prijsklasse, autoformaat en indrukwekkende kilometerstand zie ik dan toch liever dit. Voor het verschil in wegenbelasting kun je er ook aardig wat aan verspijkeren.:T

Wat hebben jullie nou?
Dit betreft een prima onderhouden auto. Zelfs de handremkabel is afgesteld.

Terug
Bovenaan