A3-White: C3 ‘79, Clio ‘99, CX-5 ‘19, M3 ‘19

Nee, BBG, en heb geen rode cent meer over, weer geflitst dinsdag in DE.

Ben er nu drie keer geweest met de audi, en drie keer geflitst. Brigade is daar nog erger dan bij ons.

@A3-white
Dus nu maar ergens goed gaan voetballen!!!;) dan kan het binnen een week.

die carclean behandeling is al vergeven aan mij, kom gewoon met een niet gepoetste auto aan!

Goed dan zal ik mijn auto gaan wassen.

Het is wel mooi om zowel een zwarte als een witte aan te pakken voor die jongens.

Zwarte Metallic hebben ze de handen vol aan,
Witte Uni valt geen eer aan te behalen.

Sorry White....maar negatieve aandacht is ook aandacht :)

vochtig.jpg

misschien iets voor White? kont was nogal bruin gisteren :) het "kleien" van carclean krijgt ineens een heel andere lading, zo...

niet verkeerd zo een A3 white,niet dat ik zelf zo snel een witte auto zou nemen!:)

@ketel : Stond jij dan achter mij in de toilet te dringen en door het sleutelgat te kijken?? - Carclean was dus niet alleen aan het kleien!!:D

@hot-car : eens moet je de stap wagen!!

Gaat om deze kont toch :rolleyes:

08032008596.jpg

Volgens mij is er wl meer gemorst gezien de voorkant ;)

DSC02819.jpg

Of was dit voorbereidend werk voor de Dalmatier meeting op de Dam in Amsterdam.

Red,
ben verkoper dus heb altijd een antwoord, het is de grondlak die er doorheen komt na het wassen in de wasstraat met harige bylon borstels.

Even een gekke vraag.

Heeft iemand de afmetingen van de asbak van een A3 sportback bij de hand ??

Ik zag ergens een foto waar iemand de handfree terminal daarin had gebouwd en vond ik een goed idee. De dealer zegt echter dat een standaard Parrot systeem er niet in past dus moet even opzoek naar wat anders.

denk niet dat dat zo gaat passen, misschien wel in nietrokers uitvoering, maar ja, die heb ik niet, dus helaas.

copieer de foto en ga er mee naar de dealer.

White - Stars en Stripes.

In de niet rokers uitvoering heb je denk ik inderdaad veel meer ruimte voor inbouwen. De ruimte is denk ik twee keer zo groot als bij de uitvoering met asbak.

@A3165 + @A3-White

Klopt ik heb ook een niet rokersuitvoering besteld.

Maar goed ik ga wel even bij de dealer langs om te kijken.

Bedankt.

ALWA:

Heb zelf Nokia bluetooth in laten bouwen.
Heb alleen een knopje bij mijn asbak en een microfoontje bij mijn binnenverlichting.
Ze hadden eerst de microfoon weggewerkt in de plastic console voor de verlichting (zit een soort roostertje). Voordeel was dat je geen microfoon zag, nadeel was dat ik slecht te verstaan was.

Inbouwer zei dat Parrot niet mooi is in een A3 omdat je schermpje niet netjes kan bevestigen.

Nadeel is nu natuurlijk wel dat ik niet zie wie er belt.

@White + @Mike

Zo'n houder had de dealer het ook over maar dat vind ik niet mooi.
Dus daarom wilde ik zo'n Parrot handsfree laten installeren met de bedieningsterminal in het asbak vakje.

Omdat de standaard CK3100 waarschijnlijk te groot is denk ik erover om de CK3000 te laten installeren. Enige nadeel is dan dat er geen schermpje meer opzit.

ALWA Schreef:
-------------------------------------------------------
> @White + @Mike
>
> Zo'n houder had de dealer het ook over maar dat
> vind ik niet mooi.
> Dus daarom wilde ik zo'n Parrot handsfree laten
> installeren met de bedieningsterminal in het asbak
> vakje.
>
> Omdat de standaard CK3100 waarschijnlijk te groot
> is denk ik erover om de CK3000 te laten
> installeren. Enige nadeel is dan dat er geen
> schermpje meer opzit.

Begrijp ik goed dat je het zodanig wil laten installeren dat het klepje van de asbak dicht kan?

A3165 Schreef:
> ALWA Schreef:
> --------------------------------------------------
> -----
> > @White + @Mike
> >
> > Zo'n houder had de dealer het ook over maar dat
> > vind ik niet mooi.
> > Dus daarom wilde ik zo'n Parrot handsfree laten
> > installeren met de bedieningsterminal in het
> asbak
> > vakje.
> >
> > Omdat de standaard CK3100 waarschijnlijk te
> groot
> > is denk ik erover om de CK3000 te laten
> > installeren. Enige nadeel is dan dat er geen
> > schermpje meer opzit.
>
> Begrijp ik goed dat je het zodanig wil laten
> installeren dat het klepje van de asbak dicht kan?

Klopt helemaal !! De auto is mooi afgewerkt en ik wil dat niet gaan "verkrachten" door allerlei kastjes, houders ed te plaatsen.

Ben ik het mee eens, maar als je zelf niet veel belt kan het.

Ik bel zelf voor 600 euro per maand, dus.......................

Ik lees de postings van ALWA nu pas goed. In de niet-rokers uitvoering is de ruimte waar eerst de asbak zat erg groot. Het zal even tobben zijn met vastzetten maar er meer dan voldoende ruimte voor de Parrot 3100. Een Archos605 past in dat vak dus die Parrot mag echt geen probleem zijn.

Over asbak gesproken, weet iemand waar je in Duitsland originele Audi-dingetjes kunt bestellen?
Zoek een nieuwe asbak voor een A4 Avant Proline model vanaf mei 2005.

Bockwurst mit sauwerkraut !! und kartoffelsalad !!!

Ofzoiets !

Ik heb de dealer gesproken en het blijkt dat ik toch de rokers-uitvoering heb besteld. Heb nu aangegeven dat ze de Parrot CK3000 maar moeten installeren zelfde als de 3100 maar dan zonder het schermpje. Die past er precies in.

Auto word deze week gebouwd en afleverdatum staat nu op begin april. Zal binnenkort even een eigen topic openen hoef ik niet meer in te breken in White z'n topic !!

Gerade über die Grenze, dass ist 130 Km hin und 130 Km rück! Dafür kann ich ein goldene Aschenbecher kaufen.

Misschien nog een idee. Ik weet niet of het past maar ik heb op die plaats een SE HB300 gehad, maar die was iets kleiner (Afmetingen: 60 x 28 x 15 mm)

ParrotopDash.jpg

ALWA Schreef:
> Bockwurst mit sauwerkraut !! und kartoffelsalad

Nog welkom op het forum, als ik dat niet al gedaan had, maar het gaat dan over Sauerkraut en niet over Sauwerkraut!

sauwerkraut is met worst!! sauerkraut zonder!

Vanaf een warm gezellig en sterprachtig samenzijn: de groeten van White!! Airco staan aan morgen vroeg op (8 uur whahwhawha)

speedtouch Schreef:
> ALWA Schreef:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Bockwurst mit sauwerkraut !! und kartoffelsalad
>
> Nog welkom op het forum, als ik dat niet al gedaan
> had, maar het gaat dan over Sauerkraut en niet
> over Sauwerkraut!

Dankjewel !! Bedankt voor de les, maar het was eigenlijk ook de bedoeling !!!

Meeuw, post even foto´s van je aanwinst!! Wil jij misschien de RVS pedalen overnemen??, heb ook nog bose speakerroosters, en de sigaretten aansteker modificatie.

Foto's plaatsen!!!

Foto's heb ik nog niet. Hij staat nu nog in Ingolstad en daarna moet de A3 tot 26-4 in de wacht vanwegde de dan lagere BPM (dan is ie 1 jaar oud, scheelt dus een paar kE.). Sigarettenaansteker zit er al in (of heb jij een supersonische?) en pedaaltjes zal ik eens aan E. vragen (denk niet dat ze het nodig vindt, maar goed, we zien dan wel).

Ik ga tzt wel andere velgen kopen, er zit nu 16" LM in maar een beetje truttig (die standaard op een A4 zitten met dunne gleuven er in). Die kan ik dan voor winterbanden gebruiken en zet er mooie (beschaaafde) 17" onder. Eerst maar de banden een beetje afrijden, hebben nu pas 8000 km. Ook laat ik er nog PDC (parkeerhulp) achter op monteren. Verder zit al het nodige er op (S Tronic met flippers, Radio-cd, lichtpakket, mistlampen voor).

En nu nog de A4 Avant op Marktplaats zetten. Moet wel lukken voor een redelijke prijs. Heel weinig km en is absoluut in nieuwstaat (geen krasje en ook interieur als nieuw). En best een mooie kleur van de A4 (liquid blue metallic): (op de foto met winterwielen)

Audisn.jpg

@Bumo: ik vind ze best mooi, is natuurlijk wel 16", maar beter dan de halve winter met van die zwarte klompen rondrijden.

@Bump: Kan ik mij wel iets bij voorstellen. Ik denk dat ze bij de vorige A6 als Audi-optie werden geleverd. De wielmaten waren toen ook helemaal gelijk voor de A4 en A6.

Klopt inderdaad, buurman heeft ze ook nog van zijn vorige A6 (daar waren het ook al winterwielen, zomerwielen waren 18" RS6 velgen, nu heeft 'ie 19" A8 velgen....)

Terug
Bovenaan