A
Anoniem
Guest
Hallo, ben ik er weer nadat ik eerder in augustus/september een topic heb geplaatst.
Toen ging het over dat de koppakking lekte van onze 5/6 jarige oude Prius Toyota Wagon.
Die toen zogenaamd 55.000 km gereden heeft.
Maar goed, dus die koppakking was gerepareerd en deed hij het weer en hadden we onze vertrouwen terug. Tot afgelopen vrijdag...
Ik was aan het rijden met m'n dochtertje achterin, toen opeens de koelvloeistof lampje knipperde en er daarna stoom uit de ventilatieroosters kwamen en ik daardoor direct moest stoppen op de vluchtstrook. Een heel chaos kwam erbij kijken en ben ik uiteindelijk bij de garage van Toyota beland.
Die mij vertelden dat de reparatie aan de koppakking niet goed is gedaan.
En nu zijn we dus volledig het vertrouwen kwijt. We zijn er nu toch echt aan het nadenken om het koopcontract te ontbinden. Dat de motor problemen heeft in één jaar tijd, zegt voor ons al genoeg.
Of denken jullie dat er iets anders is, dat we toch door moeten proberen met de auto?
Hebben jullie nog tips/advies voor ons wat we het beste kunnen doen? En hoe we er kracht bij dat ontbinden kunnen zetten? Want we willen niet meer met deze onbetrouwbare auto verder.
Groet.
Toen ging het over dat de koppakking lekte van onze 5/6 jarige oude Prius Toyota Wagon.
Die toen zogenaamd 55.000 km gereden heeft.
Maar goed, dus die koppakking was gerepareerd en deed hij het weer en hadden we onze vertrouwen terug. Tot afgelopen vrijdag...
Ik was aan het rijden met m'n dochtertje achterin, toen opeens de koelvloeistof lampje knipperde en er daarna stoom uit de ventilatieroosters kwamen en ik daardoor direct moest stoppen op de vluchtstrook. Een heel chaos kwam erbij kijken en ben ik uiteindelijk bij de garage van Toyota beland.
Die mij vertelden dat de reparatie aan de koppakking niet goed is gedaan.
En nu zijn we dus volledig het vertrouwen kwijt. We zijn er nu toch echt aan het nadenken om het koopcontract te ontbinden. Dat de motor problemen heeft in één jaar tijd, zegt voor ons al genoeg.
Of denken jullie dat er iets anders is, dat we toch door moeten proberen met de auto?
Hebben jullie nog tips/advies voor ons wat we het beste kunnen doen? En hoe we er kracht bij dat ontbinden kunnen zetten? Want we willen niet meer met deze onbetrouwbare auto verder.
Groet.