Review plaatsen mislukt

Marius

Net ingestapt
De reviews op de site van Autoweek worden goed gelezen, dat blijkt ook wel uit de vele reacties die er op de reviews komen. Omdat er weinig reviews over busjes zijn probeer ik mijn ervaringen van 15 jaar met mijn Opel Vivaro te plaatsen. Ik heb een uitgebreid verhaal geschreven in de hoop dat anderen er wat aan hebben, maar het lukt me niet om het te plaatsen. Alles lijkt goed te gaan maar bij de laatste stap, als mijn tekst er in staat en ik op "opslaan" klik krijg ik de mededeling "Er ging iets mis bij het ophalen van gegevens, probeer het later nog eens". Uiteraard heb ik het later meerdere malen opnieuw geprobeerd, maar ik kreeg steeds weer die zelfde mededeling over het mislukken van het ophalen van gegevens. Ik heb gezocht naar eventueel vergeten vinkjes of eventuele andere fouten die ik gemaakt zou kunnen hebben, maar alles lijkt te kloppen tot die laatste stap van "opslaan". Ik begin het wat frustrerend te vinden, want het begint er op te lijken dat ik die review voor niks heb geschreven..... Of heeft iemand een tip zodat ik de tekst alsnog kan plaatsen

Zoek iets verder naar forum topics over de werking van de websites. Er is een hoop gedoe met de reviews. Sommigen hebben een workaround gevonden; alleen werkt die vreemd genoeg niet bij iedereen. Ik kan mijn eigen reviews niet meer aanpassen en geen nieuwe meer maken al ruim anderhalf jaar...
Misschien lukt het je alsnog

@Engineer2: Ik heb mijn review gisteren nog probleemloos aangepast.

Gedaan via mijn account mijn auto's en ervaring toevoegen.

Misschien moet je het eens proberen met een andere browser en/of vanaf een andere PC. Bij mij lost dat soms dit soort problemen op, vooral bij Autoweek.

Helaas hebben pogingen vanaf een andere pc geen effect. Ik krijg dezelfde melding dat het plaatsen niet lukt. Ik begon op mijn desktop met Firefox, heb het nogmaals met Edge geprobeerd, vervolgens vanaf mijn laptop en net nog even vanaf met android-tablet. Steeds weer dezelfde pesterige mededeling dat er iets mis is met het ophalen van gegevens en dat ik het later nog eens moet proberen.
Voor de zekerheid heb ik de auto verwijderd en opnieuw geplaatst. Ook dat heeft geen effect. Weer dezelfde mededeling als ik op "opslaan" klik.

Een mailtje aan de web-developer van AutoWeek heeft het probleem opgelost. Er zat een bug in de code waardoor het plaatsen van bestelwagens niet mogelijk was. Dat probleem is meteen hersteld en daarna was het plaatsen van de review een fluitje van een cent.

Beste redactie,
Waarom staan er nog steeds geen foto's bij de nieuwste Peugeot 208.
Wat mij opvalt is dat als VW, BMW of Opel met een nieuw model komen, staan er binnen no time foto's bij het zoeken van auto's.
Ligt dit soms aan de Duitse achtergrond van dit blad.
Overigens ben ik wel fan van deze site.
Met vriendelijke groet JP

Terug
Bovenaan