Marius
Net ingestapt
De reviews op de site van Autoweek worden goed gelezen, dat blijkt ook wel uit de vele reacties die er op de reviews komen. Omdat er weinig reviews over busjes zijn probeer ik mijn ervaringen van 15 jaar met mijn Opel Vivaro te plaatsen. Ik heb een uitgebreid verhaal geschreven in de hoop dat anderen er wat aan hebben, maar het lukt me niet om het te plaatsen. Alles lijkt goed te gaan maar bij de laatste stap, als mijn tekst er in staat en ik op "opslaan" klik krijg ik de mededeling "Er ging iets mis bij het ophalen van gegevens, probeer het later nog eens". Uiteraard heb ik het later meerdere malen opnieuw geprobeerd, maar ik kreeg steeds weer die zelfde mededeling over het mislukken van het ophalen van gegevens. Ik heb gezocht naar eventueel vergeten vinkjes of eventuele andere fouten die ik gemaakt zou kunnen hebben, maar alles lijkt te kloppen tot die laatste stap van "opslaan". Ik begin het wat frustrerend te vinden, want het begint er op te lijken dat ik die review voor niks heb geschreven..... Of heeft iemand een tip zodat ik de tekst alsnog kan plaatsen