Online artikel Tweeling (Suzuki R+ / Opel Agila) is niet te openen

Snelfietser

Net ingestapt
Hoi, hopelijk leest iemand van AutoWeek dit...

Ik probeer nu al twee dagen op de website het "tweeling" artikeltje over de Suzuki Wagon R+ en de oude Opel Agila te openen (zie ze allebei nog geregeld rijden trouwens, deze auto's werden alleen verkocht aan echtparen met grijs haar).

Hoewel de URL van dit artikeltje inderdaad verwijst naar een eigen sub-pagina, lukt het met geen mogelijkheid om op die bladzij uit te komen. Niet met gewoon klikken, en ook niet door handmatig de URL te kopIëren). Je komt elke keer meteen weer terug op de hoofdpagina van AutoWeek.

Waarschijnlijk is hier dus zoiets als een soort vergeten redirect html code of scriptje in het spel, die alle bezoekers van deze bladzij meteen automatisch weer terugzet naar de home page - waardoor dit item dus voor iedereen onbereikbaar is. In de comments bij andere stukjes zag ik hier ook al gefrustreerde opmerkingen over...

Raar dat dit na twee dagen nog steeds niet hersteld is.

Ik heb er ook twee keer op geklikt, een derde keer proberen vond ik het niet waard :) Wel een grappige bug inderdaad.

Ja, ik heb het ook proberen te openen.. maar niet gelukt.

Denk dat er toch echt een mail naar de (web)redactie moet wil je hiervoor aandacht hebben tot een fix.

Viel me ook op. Al was er wel op het stukje gereageerd zag ik, dus wellicht dat er via een omweg wel terecht te komen is.

En wat ik overigens ook steeds vaker zie, oa in dat artikel, is dat het formaat van de foto's automatisch gewijzigd wordt waardoor de verhoudingen ineens helemaal niet meer kloppen.

Terug
Bovenaan