MyReviews sorteren op wijzigingsdatum

Mark de Asfalttijger

Net ingestapt
Beste Autoweek,

Sinds een tijdje is het niet meer mogelijk om de MyReviews te sorteren op datum van update, zoals dit voorheen wel kon.
Kunnen jullie dit terugzetten (en als standaard selecteren)?

Nu kan ik enkel selecteren op:
  • Publicatiedatum
  • Relevantie
  • KM Stand
  • Waardering Auto
  • Lezerswaardering

Kortom, als iemand zijn review bijwerkt blijft deze halverwege de lijst bungelen, compleet uit het zicht en daardoor 'nutteloos'.

Gr, Mark de Asfalttijger.

Gek dat niemand zijn mening deelt. Want ook ik ben benieuwd waarom de reviews niet meer te sorteren zijn op wijzingsdatum. Nu wijzigt iemand de review van zijn tekst maar niemand krijgt dat te zien aangezien de review op pagina 40 staat.

Kom er juist ook achter dat die selectie niet meer kan.
vroeg me al af waarom mijn geupdate review onderaan (op publicatiedatum) bleef staan,

Is juist leuk de nieuwste updates een beetje te volgen.
vreemd dat juist die selectiemethode is verwijderd.

Inderdaad, een gemis. Gelukkig kun je wel sorteren op "relevantie". Moet je eens proberen... gewéldig! Relevantie van ehhh...
a014.gif

Vreemd dat AW hier nog steeds niets aan heft gedaan,
Reviews zijn zo toch helemaal niet meer leuk te volgen.
immers eenmaal gepost komt ie niet meer vanzelf bovenaan.

Eens met bovenstaande opmerkingen. Ook ik wil graag weer kunnen selecteren op datum van wijziging. Heb net zelf mijn review geüpdatet maar die komt nu niet meer naar boven in de lijst. Ik vind dat een gemiste kans.

chembrother zei:
Eens met bovenstaande opmerkingen. Ook ik wil graag weer kunnen selecteren op datum van wijziging. Heb net zelf mijn review geüpdatet maar die komt nu niet meer naar boven in de lijst. Ik vind dat een gemiste kans.

Heb AW een paar dagen geleden een mail gestuurd hierover,
Tot op heden geen reactie gehad.
( maar goed, waren de feestdagen)
Lijkt me dat sorteren op update voor de meeste gebruikers/volgers op my review de meest gekozen was..

Als je geinteresseerd bent in een auto dan wil je graag weten hoe een een auto na langere tijd bevalt, en wat heb je dan aan een review van iemand die net een paar 100 kilometer met een auto gereden heeft. Eigenlijk is het in mijn ogen logisch dat auto's waar de review is bijgewerkt of nieuwe reviews boven aan komen te staan.
De reviews van mijn eigen auto's zijn dan ook bijna niet meer terug te vinden, de een heb ik al 7,5 jaar in bezit.

Ik hoop dan ook dat Autoweek dit gaat aanpassen, en dat gewijzigde reviews ook weer boven aan komen te staan.

Ik ben het met iedereen hierboven eens. Waarom zou je je review aanvullen als niemand hem meer leest omdat hij op pagina 87 staat......
Ik neem nu tenminste niet meer de moeite om mijn review aan te vullen.
Dus Autoweek, terug met de optie om de reviews die geupdate worden weer bovenaan te plaatsen.

Had juist een bericht van AW,
De filter op update komt binnen nu en twee weken terug..

Top.

Had gisteren reactie van AW op mijn mail.
Binnen nu en twee weken zou de filter op. Update terug moeten zijn.

Dan heeft Autoweek nog 3 dagen om de filter op update terug te zetten gezien het bericht van 114gti.
Ik heb zojuist even gekeken maar zie alleen nieuwe autoreviews bovenaan staan. Bovendien zijn ze nu op pagina 1 te zien vanaf gisteravond laat tot afgelopen dinsdag. Je merkt dus dat men niet meer update, of dat het in ieder geval niet te zien is.
Ik heb er zelf ook 1 klaar staan en 1 update is in de maak, maar als mijn review na de update op pagina 89 (om maar een voorbeeld te noemen) blijft staan dan ga ik hem niet updaten want er is toch geen hond die de update dan ziet.

eerste-opel zei:
Dan heeft Autoweek nog 3 dagen om de filter op update terug te zetten gezien het bericht van 114gti.
Ik heb zojuist even gekeken maar zie alleen nieuwe autoreviews bovenaan staan. Bovendien zijn ze nu op pagina 1 te zien vanaf gisteravond laat tot afgelopen dinsdag. Je merkt dus dat men niet meer update, of dat het in ieder geval niet te zien is.
Ik heb er zelf ook 1 klaar staan en 1 update is in de maak, maar als mijn review na de update op pagina 89 (om maar een voorbeeld te noemen) blijft staan dan ga ik hem niet updaten want er is toch geen hond die de update dan ziet.

Zat ook de denken, de dagen vliegen om,
Toch was dat het bericht.
Ben het met je eens, ( en dat had ik oom in mijn mail geschreven) dat het bijhouden van een autoreview, ( en het lezen er van) niet meer zo leuk is als alleen de nieuwste bovenaan staan. ( en al helemaal als je de telefoon app gebruikt waar niets te filteren is)
Hopelijk komt de filter op update snel terug.

Hmm, op de app is dan de sortering nog steeds op publicatiedatum??
Zag mijn ge-update review niet via de app boven komen..,,,,???

Terug
Bovenaan