Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind de naam helemaal niet onlogisch: er zit zoveel gelijkenis tussen een Q8 en E-tron dat ik vermoed dat ze onderhuids een pak onderdelen delen.Jan 7666490 zei:Kleine verbetering wel. Grille staat een stuk beter en moderner. Naam is vreemd, maar daar hebben meer merken last van met de EV-transitie.
iDS zei:Overigens wel grappig om de 'DS-wings' op het front van een Audi te zien verschijnen terwijl ze bij DS zelf discreter worden...
You wish;MCW 84 zei:iDS zei:Overigens wel grappig om de 'DS-wings' op het front van een Audi te zien verschijnen terwijl ze bij DS zelf discreter worden...
Je bedoelt die DS-neus geïnspireerd op de neus/grille van Audi en die doorlopende stukken van Mazda? :T Sowieso heeft de GT e-tron dat ook al.
Zoals eerder geschreven: dat iele chroomstripje van Mazda is in niks te vergelijken met het ontwerp van DS.MCW 84 zei:Wahah wat een onzinvergelijking met de originele DS. Dat was gewoon een bumper. En je snapt het niet; die doorlopende chromen stuk in de koplampen zagen we al op de Mazda Shinari Concept uit 2010 en op concepts daarna. Dat het niet hetzelfde is lijkt me wiedus, anders was het kopieren geweest. Ik reageerde sowieso alleen maar op jouw reactie terwijl de DS-neus verre van origineel was.
rohar zei:Die nieuwe 2d-logo's vind ik foeilelijk en er erg goedkoop uit zien.. Past niet bij een premium-merk dat Audi pretendeert te zijn...