Dag heren,
Ik las dat men een update wilde dus bij deze. Ik had deelgenomen aan de groepsapp en ik dacht aan het begin dat het (ook juridisch) onbegonnen werk was. Maar helaas voor de oplichter heeft hij veel steken laten vallen en maakt deze kwestie erg interessant, in het kader van het onderzoek zal ik hier verder niet te veel op in gaan. Een advocaat is in kennis gesteld over de kwestie.
Wat betreft de media, deze zijn er mee bezig. De aangiftes worden gedaan en wij spreken nu over een kleine 30 stuks op landelijk niveau. Wat voor jullie waarschijnlijk schrikbarend zal zijn is dat het zeker is dat wij spreken over zeker 120 gedupeerden met schade van een slordige €140.000+. En dan zijn dit de feiten, ik verwacht persoonlijk dat er meerdere rondlopen. De uitschieter is iemand die 6 maanden borg moest betalen voor een volle A klasse (2.0 TDI...!

), €7500 euro armer. Gemiddeld heeft men ongeveer €1100 aan moeten betalen.
En het antwoord op de vraag van ''waarom?'' mensen (ook ik) zijn ingetrapt: Dit komt omdat veel mensen ook geen verstand hadden van private lease. 90% van de gedupeerden hebben nooit een auto geleaset en dachten het eens te proberen omdat zij het goedkoopst waren. Ook de constructie m.b.t. de KM's zijn bij een aantal niet bekend, hierdoor zijn veel mensen in zee gegaan met deze partij.
Indien een aantal van jullie oprecht geïnteresseerd zijn voor een inhoudelijke update kunnen jullie mij privé berichten. Op basis van de gegeven reacties van het account op dit forum zal ik bekijken of ik je de info geef of niet.
Voor zover, wordt vervolgd!
@DRIVER2018: om jouw verwachte reactie alvast voor te zijn: het is een principe kwestie