AllinnAutolease

D. Elzinga zei:
Zijn er toch bij die vandaag naar D-Day in Duiven zijn gegaan. (..)

(..)
heb je dan al snel op z'n minst een half tonnetje binnen.

Zijn eigenlijk, relatief, ook niet veel euro's.. moeten ze volgend jaar zo'n kunstje weer herhalen, want dan is het geld wel op, denk ik...

Hetkonijn zei:
R-W zei:
Beetje teleurgesteld eigenlijk, stelletje watjes. :p Maar het is maar goed dat ze geen echte ballen hadden; wat een handel zou het zijn geworden als ze wél een paar auto's hadden 'uitgeleverd'. Vertrouwen gewonnen, critici op zijn minst minder kritisch, iets grotere orders en aanbetalingen kunnen vangen enz.

Eens, met meer aandacht voor detail en doorzettingsvermogen was dit heel lang uit te zingen geweest.... maar ja..

Lycan Capri zei:
T mot nie op werk gaan lijke natuurlijk

Echt snuggere oplichters zijn het inderdaad niet. Door infantiel taalgebruik, een gapend gebrek aan kennis, heel doorzichtig meerdere malen veinzen een "klant" te zijn op dit en andere fora en wat andere domme beslissingen (om te voorkomen dat ze hier iets van leren lijkt het me beter om niet al hun fouten exact te beschrijven) hebben ze deels zichzelf de das omgedaan. Al heeft het uberhaupt openen van dit topic door een twijfelende potentiele klant ze ongetwijfeld ook geen goed gedaan, dat was iig een wijze zet van TS.(y)

Edit: 5600 euro, heeft zo iemand dan meerdere auto's besteld oid? Is dit Boppie met z'n vier A'tjes?:T

I have lost EUR5600, I am going to make a police report tomorrow, and the more victim cases (I have counted 4 including myself) the stronger the case is for the police to launch an investigation. Please could you help me identify more victims if possible!

I am confident that as long as there is court pressure for KvK to disclose his information, we would have a chance to have him prosecuted.
20-08-2018 - Ming

Durashift zei:
D. Elzinga zei:
Zijn er toch bij die vandaag naar D-Day in Duiven zijn gegaan. (..)

(..)
heb je dan al snel op z'n minst een half tonnetje binnen.

Zijn eigenlijk, relatief, ook niet veel euro's.. moeten ze volgend jaar zo'n kunstje weer herhalen, want dan is het geld wel op, denk ik...

Nou de bedragen die ik langs heb zien komen, zijn gemiddeld wel 1k, met vaker een dikke uitschieter er boven, dan er onder. Ik denk dat ze, samen met de busjes lease, in ieder geval een ton hebben binnengeharkt. Ze zullen vast geen btw afdragen of IB betalen, of het in ieder geval niet indienen.
Dan is een tonnetje netto wel mooi hoor. Als je dan 2k per maand gebruikt, wat voor veel mensen veel is, kun je 4 jaar vooruit.

Beste Chandro en Flexx. Spijtig dat het zo gelopen is. Mijn reacties waren doorspekt van cynisme en sarcasme. Dit was niet ingegeven om de gedupeerden een trap na te geven maar bedoeld om te waarschuwen. Zoals ik al eerder stelde zou ik het wel heel wrang vinden om nu inderdaad te roepen "we told you so". Ik hoop oprecht dat we door dit topic een aantal mensen hebben kunnen weerhouden om werkelijk met deze oplichters in zee te gaan. Het was me vanaf het begin duidelijk dat dit een scam was. Alle seinen stonden hier op rood, dieprood. Noem het beroepsdeformatie vanuit het verleden.

Hier al eerder gesteld zou ik in de aangifte ook zeker aanhalen dat er naast het geld ook de nodige persoonsgegevens zijn verworven. Dat zou mij persoonlijk behoorlijk verontrusten. Om je even een voorbeeld te geven welke stukken er voor een online krediet worden opgevraagd.

Bankafschrift, kopie ID, loonstrook. Meer heb je niet nodig wat niet na te maken is.

Succes met de afwikkeling.

:)

Ik hoop dat degene die erachter zitten eens de verkeerde tegenkomen....maar dit was wel een beetje open deur. Het is haast knap dat ze nog zoveel mensen hebben kunnen overtuigen.

Mee eens dat het openen van dit topic heel veel extra slachtoffers voorkomen heeft.
Duidelijk dat deze oplichters ( gelukkig ) niet al te snugger zijn, dit hadden ze indien anders aangepakt veel langer kunnen volhouden. Een dure, maar hopelijk ook wijze, les voor de slachtoffers ben ik bang, hier je geld van terugzien lijkt me een utopie.

https://www.telegraaf.nl/financieel/2459208/zorgen-om-100-mln-voor-groene-stroom

Het kan altijd erger en groter.

Mag toch hopen dat de verdiensten wat hoger liggen, een ton om met een man of 4(?) te delen, zou mij het risico en de moeite niet waard zijn iig.

michel1975 zei:
https://www.telegraaf.nl/financieel/2459208/zorgen-om-100-mln-voor-groene-stroom

Ja, deze oplichters zijn slechts hobbyistjes vergeleken met de echte professionele zwendelaars zoals de lui uit dit Telegraafartikel en andere heer Olivier-achtigen.:T Bot gezegd lijken ze me daar ook te dom voor.

R-W zei:
Mag toch hopen dat de verdiensten wat hoger liggen, een ton om met een man of 4(?) te delen, zou mij het risico en de moeite niet waard zijn iig.
Naast het wisselgeld hebben ze genoeg persoonlijke info verzameld om nog een extraatje te verdienen. Dat kan wel eens een grotere klapper worden. Ik hoop dat ze daar te dom voor zijn.

michel1975 zei:
R-W zei:
Naast het wisselgeld hebben ze genoeg persoonlijke info verzameld om nog een extraatje te verdienen. Dat kan wel eens een grotere klapper worden. Ik hoop dat ze daar te dom voor zijn.

Ben er ook bang voor, genoeg info om serieuze verplichtingen aan te kunnen gaan...
Mijn tegel was overigens een reactie op die van 530 op de vorige pagina, beetje doortikken volgende keer ;)

Sneu dat het zo afloopt, het voorgevoel klopte dus. Maar wel blij dat het nu afgelopen is en ze niet nog meer slachtoffers kunnen maken.
Het laat maar weer zien: als het te mooi lijkt om waar te zijn, is het te mooi om waar te zijn. Ik denk dat we, ondanks de wat groffe houdingen hier, toch blij mogen zijn met dit topic en dit forum. De houding van sommige forummers was wellicht iets te kritisch, maar nu blijkt niet geheel onterecht.
Succes en sterkte voor de gedupeerden.

R-W zei:

Denk je dat het team uit 4 mensen bestaat R-W?
Omdat er telkens 1 man (met naar ik vermoed 2 namen) naar voren komt en ook op het KvK uittreksel staat, vermoed ik dat het een stelletje is. Temeer omdat slachtoffers ook naast deze man een vrouw gesproken hebben. Als je dan een ton netto uitspreid, bijvoorbeeld in een land waar de kosten van het levensonderhoud laag zijn, kun je het even volhouden.

Als het er 4 zijn, ben ik het met je eens dat dat verdienste niet afwegen tov het risico en het feit dat hun naam op het web staat. Tenzij zij de klapper nog gaan maken met alle persoonsgegevens die zij in hun bezit hebben.

Die Volvo (zie vorige pagina) blijft ook in mijn hoofd. Iets zegt mij, volg die auto en je weet waar ze zitten cq heen gaan.

Die Volvo (zie vorige pagina) blijft ook in mijn hoofd. Iets zegt mij, volg die auto en je weet waar ze zitten cq heen gaan.

Als ik me niet vergis zijn er minimaal 2 mensen geweest die aangaven die gozer gevolgd te hebben en dus ook wisten waar hij precies woonde.

Total Loss zei:

Als ik me niet vergis zijn er minimaal 2 mensen geweest die aangaven die gozer gevolgd te hebben en dus ook wisten waar hij precies woonde.

Klopt, maar ik denk niet dat hij daar nu nog woont cq verblijft. Zeker niet nadat er zoveel mensen achter zijn gekomen wat hij hun heeft aangedaan, sinds enkele dagen. Kan er ook naast zitten hoor, maar vaak is het noorderzon....

Volvo was de 18e mei toch al weer geëxporteerd?
Alleen, dat lijkt mij dan weer niet te kloppen met de waarneming van de gedupeerde.. dat was (zover ik aanneem) later dan de maand mei.

michel1975 zei:

Uitgevers van zo’n crowdfunding beloven hoge rendementen. Dat zou bij Envion 161% zijn

dan vraag je er als investeerder ook gewoon om.

Kun je nog achterhalen waar die Volvo naartoe is geëxporteerd? Is wellicht het land waar hij naartoe is vertrokken.

Durashift zei:
Alleen, dat lijkt mij dan weer niet te kloppen met de waarneming van de gedupeerde.. dat was (zover ik aanneem) later dan de maand mei.

Hij kan toch gewoon hier blijven rondrijden in een geexporteerde, niet verzekerde Volvo? Dat het geen handige actie is ivm de pakkans is een tweede.

C43 zei:
Kun je nog achterhalen waar die Volvo naartoe is geëxporteerd? Is wellicht het land waar hij naartoe is vertrokken.
Betwijfel het, als het een van origine nederlandse volvo is zou ik het wel bij mijn dealer kunnen proberen te vragen als iemand het kenteken heeft. Privacy enzo, zal lastig zijn, maar kom daar al 20 jaar dus wellicht dat ze een oogje toeknijpen. Anders iemand via via bij de politie/ marechaussee?

Die dame die er ook werkte was volgens LinkedIn nog ergens anders werkzaam, of het moet een naamgenote zijn met zo'n zelfde soort functie. Ben benieuwd wat haar rol dan was, want ik heb inderdaad wel een naam of vier hier langs zien komen in dit topic.

AllYouCanEatTakeAway zei:
C43 zei:
Betwijfel het, als het een van origine nederlandse volvo is zou ik het wel bij mijn dealer kunnen proberen te vragen als iemand het kenteken heeft. Privacy enzo, zal lastig zijn, maar kom daar al 20 jaar dus wellicht dat ze een oogje toeknijpen. Anders iemand via via bij de politie/ marechaussee?
Dat laatste gaat je niet lukken. Alles bij de politie wordt gelogd. Als je in het kader van een onderzoek er niets te maken hebt ben je zwaar de Sjaak

Durashift zei:

Ik vraag mij sterk af waar die 18 mei vandaan komt. Tenminste, dat is niet iets wat ik ergens kan vinden.
Datum tennaamstelling blijft op de laatste datum tennaamstelling staan.

Goedemiddag,

Zou je contact met mij kunnen opnemen via de mail? Ben namelijk op zoek naar het woonadres, aangezien ik nog een flink bedrag moet terugkrijgen.
Gr seif

@Seif Joethan,

Naar het woonadres zul je lang kunnen zoeken, net als naar je geld, want zoals in alle oplichtingszaken is alles gelogen en zijn de vogels gevlogen met het geld. Sterkte met de afhandeling.

Seif Joethan zei:
Goedemiddag,

Zou je contact met mij kunnen opnemen via de mail? Ben namelijk op zoek naar het woonadres, aangezien ik nog een flink bedrag moet terugkrijgen.
Gr seif
Heb je dit topic wel gelezen? Er staat nergens een woonadres, wel worden de adressen van dit fantastische bedrijf meerdere keren genoemd.

Succes met het vervolgtraject en spijtig dat mensen hier zo mee wegkomen.
Daarnaast is iedereen van harte welkom.

@Duiven.

Goedendag zei:
Ik vraag mij sterk af waar die 18 mei vandaan komt. Tenminste, dat is niet iets wat ik ergens kan vinden.
Datum tenaamstelling blijft op de laatste datum tenaamstelling staan.

Info van een mede-forummer.
N.A.W. gegevens van één van de genoemde persoonsnamen zijn wel via het bericht op meld.nu terug te vinden. Of dat de waarheid is?

BMW 530d M zei:
Dat met die Volvo is inderdaad vreemd. De oplichter heeft hem gekocht bij Volvo dealer Bleuskens (via Google gevonden, je kunt ook nog een foto zien). Is op 15/5 jl geïmporteerd en gelijk op zijn naam gezet. Hiermee is het kenteken verkregen wat Duraschift vermelde. Echter... op18/5 is de wagen alweer geëxporteerd. Misschien omdat hij de Volvo goed kon verkopen cq exporteren of omdat hij enkele maanden later de auto achteraan zou gaan. Oftewel, centen binnen, Nederland verlaten en hij heeft al een auto op dat buitenlandse adres. Misschien heeft hij anderzijds wel btw fraude gepleegd, wel terugvorden, met btw verkopen en niet afdragen. Komt momenteel ook veel voor.

(..)
Zoals ik eerder op een vorige pagina schreef, moeten gedupeerden nu gelijk een in gebreke stelling uit laten vaardigen. Ze vordering blijft op de persoonlijke titel van de oplichter staan, zodat je ook na enkele jaren nog kunt innen, als hij denkt dat iedereen het vergeten is. Beslaglegging zou ik ook uitzoeken, huis, bank etc. Misschien is die Volvo daarom al geëxporteerd en hij al een zgn kale kip is.

Doorloop nu in ieder geval de officiële kanalen in de juiste volgorde, zodat je de meeste kans maakt om ze aan te kunnen pakken.

@

michel1975 zei:
Beste Chandro en Flexx. Spijtig dat het zo gelopen is. Mijn reacties waren doorspekt van cynisme en sarcasme. Dit was niet ingegeven om de gedupeerden een trap na te geven maar bedoeld om te waarschuwen. Zoals ik al eerder stelde zou ik het wel heel wrang vinden om nu inderdaad te roepen "we told you so". Ik hoop oprecht dat we door dit topic een aantal mensen hebben kunnen weerhouden om werkelijk met deze oplichters in zee te gaan. Het was me vanaf het begin duidelijk dat dit een scam was. Alle seinen stonden hier op rood, dieprood. Noem het beroepsdeformatie vanuit het verleden.

Hier al eerder gesteld zou ik in de aangifte ook zeker aanhalen dat er naast het geld ook de nodige persoonsgegevens zijn verworven. Dat zou mij persoonlijk behoorlijk verontrusten. Om je even een voorbeeld te geven welke stukken er voor een online krediet worden opgevraagd.

Bankafschrift, kopie ID, loonstrook. Meer heb je niet nodig wat niet na te maken is.

Succes met de afwikkeling.

Tsja...ik vind het best allemaal. Als mensen menen alles af te moeten geven en een fors bedrag over willen maken naar een volslagen onbekende omwille van een te gunstige deal...genoeg gerenommeerde partijen waar je voor redelijk geld kan leasen. Die voldoen ook aan een keurmerk vaak. Dan is er een kans dat je een deksel op de neus krijgt. Ik zou er overigens geen traan om laten als het uitschot wat dit doet onder een trein komt overigens.

Als mensen menen alles af te moeten geven en een fors bedrag over willen maken naar een volslagen onbekende omwille van een te gunstige deal

Dat verbaast mij ook, alleen al onbeperkt kilometers is al genoeg redenen om argwaan te hebben. Elk taxibedrijf zal maar al te graag al hun auto's dan daar onder willen brengen. Zolang mensen denken dat het een financieel buitenkansje is kunnen ze de verleiding toch niet weerstaan.
Als ze over een jaar het zelfde kunstje weer uitvoeren zijn er zo weer honderden mensen die er weer in tuinen.

Gedupeerden die op gereageerd hebben in dit topic, hebben jullie actie ondernomen? Bij aangifte, heeft de politie meer info gegeven, zijn het bijvoorbeeld bekenden of residiven?
Ben benieuwd naar de status.

AsconaGT zei:
Als mensen menen alles af te moeten geven en een fors bedrag over willen maken naar een volslagen onbekende omwille van een te gunstige deal

Dat verbaast mij ook, alleen al onbeperkt kilometers is al genoeg redenen om argwaan te hebben. Elk taxibedrijf zal maar al te graag al hun auto's dan daar onder willen brengen. Zolang mensen denken dat het een financieel buitenkansje is kunnen ze de verleiding toch niet weerstaan. ... .

Ik vind het een interessant geval. Mijn theorie is dat mensen wel oppassen als er een voordelige iphone of merkspullen worden aangeboden, maar doordat hier een volledige auto wordt beloofd tegen enigzins voordelige voorwaarden lijkt het risico bedrag veel kleiner.

Bij mij persoonlijk gingen de alarmbellen al af omdat ik nergens een BV kon vinden. Op een leasecontract in dat segment verdien je niet zomaar €1000 per jaar dus heb je zeker wel 50 auto's of 1 miljoen investering nodig om een heel klein bedrijfje te draaien, dat ga je natuurlijk nooit in een éénmanszaak (dus persoonlijk verantwoordelijk voor het faillisement) doen. Bij dat soort investeringen kan een net kantooradres met een vast telefoonnummer er natuurlijk ook wel vanaf. De €10.000 kosten per jaar die je hebt aan een klein simpel kantoortje maakt de leaseprijs voor 50 auto's natuurlijk niet heel veel lager zoals de website beloofde.

V0RQ zei:
Bij mij persoonlijk gingen de alarmbellen al af omdat ik nergens een BV kon vinden. Op een leasecontract in dat segment verdien je niet zomaar €1000 per jaar dus heb je zeker wel 50 auto's of 1 miljoen investering nodig om een heel klein bedrijfje te draaien, dat ga je natuurlijk nooit in een éénmanszaak (dus persoonlijk verantwoordelijk voor het faillisement) doen. Bij dat soort investeringen kan een net kantooradres met een vast telefoonnummer er natuurlijk ook wel vanaf. De €10.000 kosten per jaar die je hebt aan een klein simpel kantoortje maakt de leaseprijs voor 50 auto's natuurlijk niet heel veel lager zoals de website beloofde.

Die bewering/berekening van Willem (waarvan het iedereen hier lijkt me meteen wel duidelijk was dat dit een van de oplichters was die zich voordeed als klant) gaf ook eigenlijk al vrij snel aan dat het foute boel was. Die sloegen namelijk nergens op. Een privateleasebedrijf kan niet (lang) bestaan als de winst zogenaamd bestaat uit de eenmalige contractkosten terwijl ze daar wel jarenlange risico's (in grotere mate dan de concurrenten) tegenover moeten aangaan. De voorgespiegelde aanschaf/verkoopplaatjes waren te optimistisch, evenals de bijkomende geschatte kosten voor het bedrijf.

En dat gold ook voor de verhaaltjes die AIA de klanten op de mouw probeerde te spellen, die zaten ook boordevol onzin. Het was duidelijk dat dit geen bedrijf was dat een gat in de markt gevonden had, maar gewoon iemand was die geen flauw idee heeft waar hij over praat.

Het was duidelijk dat dit geen bedrijf was dat een gat in de markt gevonden had, maar gewoon iemand was die geen flauw idee heeft waar hij over praat.

maar wel heel goed wist waar hij mee bezig was, eens kijken of hij de volgende poging iets professioneler aan gaat pakken

Ik vind het een interessant geval. Mijn theorie is dat mensen wel oppassen als er een voordelige iphone of merkspullen worden aangeboden, maar doordat hier een volledige auto wordt beloofd tegen enigzins voordelige voorwaarden lijkt het risico bedrag veel kleiner.

ik ben daar ook wel benieuwd naar. Ik begrijp dat mensen niet gelijk kvk gaan checken, en de bedragen waren al vrij goedkoop maar waarschijnlijk net niet zo goedkoop dat veel mensen argwaan krijgen. De onbeperkte kilometers doen dat wel, maar blijkbaar zien mensen alleen het maandbedrag en kijken niet naar de voorwarden waardoor ze maar graag een aanbetaling doen en niet kijken of alles wel klopt.

Ik ben ook benieuwd wat de gedupeerden gaan doen, ik zou sowieso aangifte doen, ook al levert het direct niet veel op en is de kans dat je geld terug ziet nihil.

R-W zei:
Carfanatic zei:
het verhaal lijkt door media nog niet opgepakt te zijn.

Vind ik ook opvallend

ligt er toch aan hoeveel -echte- gedupeerden er zijn, er zullen nu ook wel een paar #metoo's meelopen die het wel leuk/grappig oid vinden. Als er 20 gedupeerden zijn ga je daar geen landelijke aandacht aan besteden. Bij 500 gedupeerden is dat wel anders.

Dag heren,

Ik las dat men een update wilde dus bij deze. Ik had deelgenomen aan de groepsapp en ik dacht aan het begin dat het (ook juridisch) onbegonnen werk was. Maar helaas voor de oplichter heeft hij veel steken laten vallen en maakt deze kwestie erg interessant, in het kader van het onderzoek zal ik hier verder niet te veel op in gaan. Een advocaat is in kennis gesteld over de kwestie.

Wat betreft de media, deze zijn er mee bezig. De aangiftes worden gedaan en wij spreken nu over een kleine 30 stuks op landelijk niveau. Wat voor jullie waarschijnlijk schrikbarend zal zijn is dat het zeker is dat wij spreken over zeker 120 gedupeerden met schade van een slordige €140.000+. En dan zijn dit de feiten, ik verwacht persoonlijk dat er meerdere rondlopen. De uitschieter is iemand die 6 maanden borg moest betalen voor een volle A klasse (2.0 TDI...!:rolleyes:), €7500 euro armer. Gemiddeld heeft men ongeveer €1100 aan moeten betalen.

En het antwoord op de vraag van ''waarom?'' mensen (ook ik) zijn ingetrapt: Dit komt omdat veel mensen ook geen verstand hadden van private lease. 90% van de gedupeerden hebben nooit een auto geleaset en dachten het eens te proberen omdat zij het goedkoopst waren. Ook de constructie m.b.t. de KM's zijn bij een aantal niet bekend, hierdoor zijn veel mensen in zee gegaan met deze partij.

Indien een aantal van jullie oprecht geïnteresseerd zijn voor een inhoudelijke update kunnen jullie mij privé berichten. Op basis van de gegeven reacties van het account op dit forum zal ik bekijken of ik je de info geef of niet.

Voor zover, wordt vervolgd!

@DRIVER2018: om jouw verwachte reactie alvast voor te zijn: het is een principe kwestie;)

Flexx zei:
De uitschieter is iemand die 6 maanden borg moest betalen voor een volle A klasse (2.0 TDI...!:rolleyes:), €7500 euro armer

Waanzin, een borg die zo hoog dat je net zo goed per direct een heel leuke occassion had kunnen kopen...

Flexx zei:
Dag heren,

Ik las dat men een update wilde dus bij deze. Ik had deelgenomen aan de groepsapp en ik dacht aan het begin dat het (ook juridisch) onbegonnen werk was. Maar helaas voor de oplichter heeft hij veel steken laten vallen en maakt deze kwestie erg interessant, in het kader van het onderzoek zal ik hier verder niet te veel op in gaan. Een advocaat is in kennis gesteld over de kwestie.

Wat betreft de media, deze zijn er mee bezig. De aangiftes worden gedaan en wij spreken nu over een kleine 30 stuks op landelijk niveau. Wat voor jullie waarschijnlijk schrikbarend zal zijn is dat het zeker is dat wij spreken over zeker 120 gedupeerden met schade van een slordige €140.000+. En dan zijn dit de feiten, ik verwacht persoonlijk dat er meerdere rondlopen. De uitschieter is iemand die 6 maanden borg moest betalen voor een volle A klasse (2.0 TDI...!:rolleyes:), €7500 euro armer. Gemiddeld heeft men ongeveer €1100 aan moeten betalen.

En het antwoord op de vraag van ''waarom?'' mensen (ook ik) zijn ingetrapt: Dit komt omdat veel mensen ook geen verstand hadden van private lease. 90% van de gedupeerden hebben nooit een auto geleaset en dachten het eens te proberen omdat zij het goedkoopst waren. Ook de constructie m.b.t. de KM's zijn bij een aantal niet bekend, hierdoor zijn veel mensen in zee gegaan met deze partij.

Indien een aantal van jullie oprecht geïnteresseerd zijn voor een inhoudelijke update kunnen jullie mij privé berichten. Op basis van de gegeven reacties van het account op dit forum zal ik bekijken of ik je de info geef of niet.

Voor zover, wordt vervolgd!

@DRIVER2018: om jouw verwachte reactie alvast voor te zijn: het is een principe kwestie;)

Het is nogal het rekenwerk van die accountant eerder (Willem), gezien alle bedragen die al voorbij gekomen zijn hier en in de links.

Lijkt me op zich niet zo'n gek idee als de media dit oppikken, al was het maar om mensen op scherp te zetten en herhaling te voorkomen. Een aflevering van Opgelicht over dit onderwerp is een aardig begin.

Klassiekerrijder zei:
Lijkt me op zich niet zo'n gek idee als de media dit oppikken, al was het maar om mensen op scherp te zetten en herhaling te voorkomen. Een aflevering van Opgelicht over dit onderwerp is een aardig begin.

inderdaad, ik denk dat er ook nog wel fors meer mensen zijn hoor die hier mee in zee zijn gegaan, en een volgende keer zullen weer veel mensen hun geld kwijt raken. Dus goed dat de media dit gaat oppakken, hopelijk krijgt het veel media aandacht. Sowieso vind ik dat private lease meer onder de aandacht moet komen, niet alleen de voordelen maar ook de nadelen / mogelijke consequenties.

Fijn dat je ons op de hoogte houd Flexx, ben wel benieuw of ze hem te pakken krijgen. Dat hij niet al te slim te werk is gegaan blijkt al uit vele zaken, dat hij steken heeft laten vallen verbaast mij niks. Hopelijk is het niet een al te kale kip mochten ze hem hebben.

Ik ben ook zeer benieuwd hoe dit af gaat lopen voor de gedupeerden! Zal geen pb gaan sturen dus ik hou het hier wel in de gaten! Hoop dat ze de dader(s) he-le-maal kaalplukken.

Carfanatic zei:
Barri zei:
Het toont maar weer het belang van het Keurmerk Private Lease aan.

Het "geen BKR" zal ook wel wat figuren over de streep hebben getrokken, zitten ze nu nog dieper in de shit.

Bij de gedupeerden zitten idd. mensen die het leasecontract van hun laatste centen betaald hadden. Maar ook zijn er een aantal die hun vakantie moesten afbreken of hun auto al verkocht hadden.

Flexx zei:
Carfanatic zei:
Barri zei:
Het toont maar weer het belang van het Keurmerk Private Lease aan.

Het "geen BKR" zal ook wel wat figuren over de streep hebben getrokken, zitten ze nu nog dieper in de shit.

Bij de gedupeerden zitten idd. mensen die het leasecontract van hun laatste centen betaald hadden. Maar ook zijn er een aantal die hun vakantie moesten afbreken of hun auto al verkocht hadden.
Dat laatste is pijnlijk, maar natuurlijk ook gewoon superdom... Wie cancelled een vakantie nou voor een auto?

Terug
Bovenaan