Hier ook last van, denk dat dit voor iedereen geldt.
beremans zei:
niet de coma (,) gebruiken maar de punt(.)
Je kan de punt invullen zonder decimalen, maar na het invoeren van een decimaal wordt dit automatisch een komma.
Als je dan achteraf het bedrag corrigeert door de komma weer te verwijderen om een punt neer te zetten, wordt dit 1000 liter.
Wat ik overigens ook mis is dat de autoweek verbruiksmonitor geen mogelijkheid heeft tot het invoeren van reparaties/onderhoud en dergelijke wat bij spritmonitor.de wel kan.
Daarbij kan je niet eens aangeven of je met of zonder airco/trailer rijdt, of je parkeerverwarming gebruikt en wat voor brandstof type. (E10, 95, 98 etc)
Ook valt het me op dat het toevoegen van notities wel een erg kleine hoeveelheid tekens toelaat en dat wijzigingen aan bestaande tankbeurten niet direct netjes worden gereflecteerd (geüpdatet) op de autoweek verbruiksmonitor pagina's. (zoals notities)
Ook jammer dat je niets mag verwijderen trouwens indien je een foutje hebt gemaakt.
Autoweek heeft nog flink te sleutelen aan de verbruiksmonitor om op het niveau van spritmonitor.de te komen.
Mijn inziens was de oude manier van invoeren ook een stuk meer gebruikersvriendelijk en solide dan de nieuwe manier.