BMW gran tourer 16d

Guest
Nog nooit zo een slechte zetels in auto gehad.
BMW premium, enkel de prijs van mijn Gran Tourer is premium.
Dit is echt een BMW waar ik niet graag mee rij.
Ik heb hem juist een maand en ik wil hem al kwijt.
Lederen zetels vooraan zijn voor lilliputters gemaakt. Geeeeeen comfort, en media systeem/Navigatie is uit de oertijd.
Geluid van de banden zijn irritant (Hankook banden origineel),
Voor mij mag het BMW verhaal nu al stoppen.
En alle test vinden dit een confortabele auto, noppes dus, enkel wel een praktische.
Komt binnenkort te koop te staan.
Zijn er nog mensen die de zetels slecht vinden of ben ik echt de enige?

Wat jammer dat de BMW niet goed bevalt. Heb je al een andere auto op het oog?

Geen sportzetels genomen zeker?
i-drive staat goed aangeschreven, wat vind je er ouderwets aan?

Persoonlijk geen ervaring met de stoelen.
i-drive vind ik dan weer wel goed werken, zoals @V0RQ al aangeeft, staat het goed aangeschreven. Benieuwd wat je er verouderd aan vindt!

Kleinste motortje, standaard stoelen, blijkbaar niet proef gezeten/gereden, bericht vol spelfouten.., het komt allemaal nogal vaag over. En je zal toch echt zelf je handtekening op de koopovereenkomst hebben gezet.
Voortaan maar gewoon weer naar de Opel-dealer.

Waarschijnlijk met een krap budget toch een BMW willen hebben, de standaard stoelen staan niet goed aangeschreven en vaak is het goedkoopste navigatie systeem ook matig en je had natuurlijk ook andere banden kunnen nemen.

Over een ding ben ik het wel eens, als je dure fabrieks navigatie vergelijkt met bv. navigatie systemen op je mobiel, vind ik dat er meestal ook maar povertjes uitzien, plus dat updates altijd moeilijk moeilijk is. Maar dat heeft niets met BMW te maken.

Terug
Bovenaan