s velthuis
Startmotor
Barri zei:Prachtig te zien dat de meningen verdeeld zijn hier, ik denk zo'n 50-50.
Een verhouding in haat-liefde die opgaat voor de meeste, memorabele auto's...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:Prachtig te zien dat de meningen verdeeld zijn hier, ik denk zo'n 50-50.
Banne zei:Nee, maar dat hoeft ook niet. Voor is 1 cm lager dan achter en ook dat is bewust. Ik ben twee avonden aan het kijken en meten geweest welke banden eronder zouden moeten en dan ook passen. Voor is het 235 en achter 295 geworden. Aanlopen doet het gelukkig niets velthuis zei:Alleen: zijn die wielen nog identiek qua afrolomtrek? Het oogt alsof het al heel snel gaat aanlopen?![]()
Moderator
Zeker. Maar zeker bij aanpassingen bij auto's zie ik zo'n 50-50 verhouding hier op het forum nauwelijks.s velthuis zei:Barri zei:Prachtig te zien dat de meningen verdeeld zijn hier, ik denk zo'n 50-50.
Barri zei:Zeker. Maar zeker bij aanpassingen bij auto's zie ik zo'n 50-50 verhouding hier op het forum nauwelijks.s velthuis zei:Barri zei:Prachtig te zien dat de meningen verdeeld zijn hier, ik denk zo'n 50-50.
iDutchman zei:Oh, die discussies altijd op dit Autoweek forum van zielige mannetjes die de pret van een ander willen drukken door de eigen mening door te drukken en af te geven op anderen. You know who you are. Dit is op andere fora helaas beter voor elkaar.
iDutchman zei:Puur uit interesse: wat kost zo'n wrap ongv?
Dat is op te lossenKadettRT zei:Kijk die arme Brembo klauw daar in die loze ruimte![]()
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Ik vind oprecht ook dat Banne sportief omgaat met reacties die eigenlijk over het randje zijn. Dat kan ik zeer waarderen.
Anderzijds vind ik het wel typisch wat Idutchman meldt.
W212 zei:@Total Loss: Ik heb ook gelezen dat het de smaak van zijn vrouw was. Over die smaak kun je het hebben.
Ik vind het wél gek dat iemand dan insinuaties maakt over "het soort vrouw" wat bij die smaak hoort.
Phaeton V8 zei:Mogelijk doelt iDutchman op Driving-Fun.com. Dat is juist een grote groep typische Alfa mannetjes onder elkaar. Ze vinden elkaar daar allemaal erg leuk, want ze rijden allemaal BMW
Total Loss zei:W212 zei:@Total Loss: Ik heb ook gelezen dat het de smaak van zijn vrouw was. Over die smaak kun je het hebben.
Ik vind het wél gek dat iemand dan insinuaties maakt over "het soort vrouw" wat bij die smaak hoort.
Dat laatste is wel waar inderdaad.
Gelukkig maakt TS er verder niet zo'n punt van dus laten wij het dan zeker niet doen!![]()
AlbertsH zei:Op de snelweg kijk ik ook altijd net even wat langer naar binnen bij Fiat 500'tjes en Mini Cooper's omdat daar nou eenmaal vaak mooie vrouwen in rijden, ben ik dan ook ongepast en kwetsend..?
YesPhaeton V8 zei:Inmiddels aangekomen bij Ride & Shine Detailing![]()
Ik kan hem ook niet helemaal plaatsen.funf zei:stoterstangen90 zei:Komt er eigenlijk nog een dikke achter- en voorspoiler op? Past er wel bij. Verder vind ik de velgen 2 maten te klein en had ik voor vol chrome gegaan.
![]()
AlbertsH zei:Stiekem is iedereen hier wel benieuwd naar wat voor een soort vrouw er 'vrijwillig' in een chroomblauwe Quattroporte wil rijden...
michel1975 zei:Ik kan hem ook niet helemaal plaatsen.funf zei:stoterstangen90 zei:Komt er eigenlijk nog een dikke achter- en voorspoiler op? Past er wel bij. Verder vind ik de velgen 2 maten te klein en had ik voor vol chrome gegaan.
![]()
. Het topic maakt nogal wat tongen los. Mooi dat Banne zijn nek uitsteekt en zich allerminst verlaagd tot het niveau van sommige reaguurders. Kunnen sommigen hier een voorbeeld aan nemen. @ss90 dus als je niet voor een underdog als Ital/Morris/bx gaat Tel je hier niet mee? Leven en laten leven.
Of je hebt alleen maar een fiets.BENZine zei:AlbertsH zei:Stiekem is iedereen hier wel benieuwd naar wat voor een soort vrouw er 'vrijwillig' in een chroomblauwe Quattroporte wil rijden...
Ik kan me daar beter een voorstelling bij maken dan bij een soort vrouw die vrijwillig met haar ‘man’ in een Renault Clio wil meerijden.
Of je hebt geen humor.Hellracer zei:Of je hebt alleen maar een fiets.BENZine zei:AlbertsH zei:Stiekem is iedereen hier wel benieuwd naar wat voor een soort vrouw er 'vrijwillig' in een chroomblauwe Quattroporte wil rijden...
Ik kan me daar beter een voorstelling bij maken dan bij een soort vrouw die vrijwillig met haar ‘man’ in een Renault Clio wil meerijden.
Of je hebt geen vrouw.
Of beide.
Jaloezie ten top.
Mechanix zei:Banne is de nieuwe baas van het forum. Hij koopt een Maserati, laat hem felblauw wrappen, opent er een topic over en kijkt glimlachend toe hoe de reaguurdertjes over elkaar heenbuitelen. Geweldig, ik kan niet anders zeggen.
![]()
Er staan al wat events in de agenda jaEnzo Ferrari zei:Ben je nog van plan om naar een openbaar event (denk aan Italia a Zandvoort, Viva Italia te Assen) te gaan waar we hem in levende lijve kunnen bewonderen?
Dat zei ik ook tegen de oppasBENZine zei:Je krijgt een druk voorjaar![]()
Haha, nee ik was daar in de buurt voor het poetsbedrijfRenaultje zei:Het was al een indrukwekkende auto, maar nu helemaal. Zeer strak gedaan
Ik ken de fotolocatie, woon je aan de andere kant van het spoor?