Mijn chrome blauwe Maserati Quattroporte V

Banne zei:
s velthuis zei:
Alleen: zijn die wielen nog identiek qua afrolomtrek? Het oogt alsof het al heel snel gaat aanlopen?
Nee, maar dat hoeft ook niet. Voor is 1 cm lager dan achter en ook dat is bewust. Ik ben twee avonden aan het kijken en meten geweest welke banden eronder zouden moeten en dan ook passen. Voor is het 235 en achter 295 geworden. Aanlopen doet het gelukkig niet :)

(y)

Wel gaaf hoor! Vooral dat je het doet en de manier waarop. De kleur is goed gelukt, ik zou zelf de velgen wel een maatje kleiner en anthracietkleur gedaan hebben (zoals op het plaatje een pagina terug). Maakt het geheel wat minder 'hard'. Verder complimenten dat je het hier deelt, er mag soms best wat meer respect zijn hier op het forum voor elkaar, met autoliefhebbers onder elkaar gezellig ouwehoeren lijkt me de insteek toch?:D

s velthuis zei:
Barri zei:
Prachtig te zien dat de meningen verdeeld zijn hier, ik denk zo'n 50-50.

Een verhouding in haat-liefde die opgaat voor de meeste, memorabele auto's...
Zeker. Maar zeker bij aanpassingen bij auto's zie ik zo'n 50-50 verhouding hier op het forum nauwelijks.

Barri zei:
s velthuis zei:
Barri zei:
Prachtig te zien dat de meningen verdeeld zijn hier, ik denk zo'n 50-50.

Een verhouding in haat-liefde die opgaat voor de meeste, memorabele auto's...
Zeker. Maar zeker bij aanpassingen bij auto's zie ik zo'n 50-50 verhouding hier op het forum nauwelijks.

Dat klopt, maar dit gebeurd gewoon op een zeer nette en professionele manier, geen beunhaas, en daar kun je toch alleen maar waardering voor hebben?
En dan kan het gewoon je smaak zijn of niet.

Het is in ieder geval niet mijn smaak, maar wat een bazenbak !!
Geniet ervan

Oh, die discussies altijd op dit Autoweek forum van zielige mannetjes die de pret van een ander willen drukken door de eigen mening door te drukken en af te geven op anderen. You know who you are. Dit is op andere fora helaas beter voor elkaar.

On topic:
Ik vind het gewaagd en volgens mij is het uitgekomen zoals het bedoeld was Chapeau en veel plezier ervan! Puur uit interesse: wat kost zo'n wrap ongv?

iDutchman zei:
Oh, die discussies altijd op dit Autoweek forum van zielige mannetjes die de pret van een ander willen drukken door de eigen mening door te drukken en af te geven op anderen. You know who you are. Dit is op andere fora helaas beter voor elkaar.

Dat gebeurt inderdaad net iets te vaak. Natuurlijk hoef je niet alleen maar complimenten uit te delen, het is juist leuk om ook afwijkende meningen te horen en daar wat van op te steken (of niet). De toon waarop dat gaat, vind ik dan wel belangrijk. Zo'n reactie van de vrije username is leuk, want inhoudelijk en doordacht. Dat hij een andere smaak heeft dan de TS, is prima. Hij laat de TS in elk geval wel in zijn waarde.

Maar die badinerende opmerkingen of spoilers, kermis en chroom zijn gewoon jammer. En dan zo'n dodo die vindt dat hij de vrouw van de TS er bij kan betrekken....:rolleyes: Reageer dan niet.

npz4ue5z0.jpg

2ysmzdbs4.jpg

yd71v1.jpg

3lwi08fob1xy.jpg

On topic: ik vind dit een erg goed geslaagde aanpassing van de auto. Hij is "in your face", maar dat kan hij goed hebben. En omdat de aanpassingen gedaan zijn met goede materialen, is het naar mijn idee ook niet fout. Ik snap dus wel dat TS superblij is met het resultaat.

Knap dat je het durft Banne, ik geef eerlijk toe dat ik het niet aan zou durven om een auto zo aan te passen. Ik kan dat voor mijn gevoel zakelijk niet verantwoorden.

In zonnetje glimt ie lekker. Blijf erbij dat velgen 2 maten te groot zijn. Kijk die arme Brembo klauw daar in die loze ruimte :D

Opvallend en mooi vind ik de Quattroporte, zou ik het zelf willen? Nee dat niet, maar ja ik rij dan ook in een onopvallende Hyundai, maar goed dat is een ander verhaal.

Ik kan het wel waarderen dus, en als Banne er blij van wordt, en niet te vergeten mevrouw Banne, daar gaat het toch om?
Ik begrijp best dat iemand het niet zo vind, en je hoeft ook echt niet alleen te reageren als je iets mooi vind, maar sommige reacties...
Dat lijkt soms wel de trend te zijn, dat je op internet alles maar mag zeggen, of het waar is of niet. Misschien kwetsend of zonder toegevoegde waarde, dat maakt allemaal niet uit, want we hebben het recht om onze mening te delen
Echt een vreemde tendens vind ik dat.....

Ik ben niet gekwetst hoor haha, ieder z'n eigen mening en iedereen mag die spuien, zo werkt het in ons land. Iets met ene oor in, andere weer uit. Gelukkig is dit allemaal betaald van mijn geld en is het belangrijk wat ik ervan vind. Had ik dingen anders gedaan achteraf? Misschien wel, maar dat is het mooie aan een wrap. Het is relatief makkelijk weer eraf te halen en er iets anders op te plakken. Zelfde geldt voor de velgen uiteraard. Dit was mijn eerste serieuze dergelijke project en dan heb je achteraf altijd dingen die je anders zou doen. Maar voor nu is dit niet nodig, meneer en mevrouw Banne zijn er blij mee dus voorlopig blijft ie nog even zo :)

Ik vind oprecht ook dat Banne sportief omgaat met reacties die eigenlijk over het randje zijn. Dat kan ik zeer waarderen.
Anderzijds vind ik het wel typisch wat Idutchman meldt.
Het is een beetje het Nederland anno nu. Iedereen is bij het minste of geringste gekwetst. We mogen eigenlijk alleen nog maar zeggen wat we wel leuk vinden aan elkaar en vooral niet wat we minder leuk vinden. Op 1 negatieve reactie volgen vaak 3 moraalridders. Je hebt voorstanders, tegenstanders en dan mensen die wat moeten vinden van die eerste twee groepen. Dat zijn vaak niet de meest gezellige op feestjes.

Het belangrijkste is dat Banne er blij mee is en zoals aangegeven: dat is hij. En laten we wel wezen: bij een chroom blauwe Maserati mag je ook wel een beetje voorbereid zijn op reacties.

C'est le ton qui fait la musique.

@Vrijeuser: Jij geeft netjes je (gefundeerde) mening, wellicht ietwat alwetend, maar netjes, zou ik niet kwaad om worden. Maar als iemand over mijn vrouw zou beginnen, naar aanleiding van een wrap...

Hulde voor de kop van Banne die boven het maaiveld uitsteekt. En inderdaad ook hulde voor het feit dat hij zich niet uit de tent laat lokken door de provocaties hier.

Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:
Ik vind oprecht ook dat Banne sportief omgaat met reacties die eigenlijk over het randje zijn. Dat kan ik zeer waarderen.
Anderzijds vind ik het wel typisch wat Idutchman meldt.

Mogelijk doelt iDutchman op Driving-Fun.com. Dat is juist een grote groep typische Alfa mannetjes onder elkaar. Ze vinden elkaar daar allemaal erg leuk, want ze rijden allemaal BMW
icon_lol.gif
Het AW forum is wat dat betreft veel meer gematigd, een stuk minder Alfa-mannetjes.

De deelnemerslijst van Driving Fun leden, voor een toertochtje naar de Nordschleife. Wat ik zei, allemaal BMW mannetjes.

ARNHEM
1. Macboy (Mini Cooper S)
2. Hitz (F30 320d)
3. Stefan (BMW M135i)
4. Robbert & Theo300pk+ (Bmw m240i)
5. Floris (Z3 of e91 320d)
6. ArjandeV (BMW M135i)
7. ASW (991.2 S)
8. JW (Audi A3 e-tron)
9. Bmwaddict (BMW M4 Competition)
10. Hostler en martll (Abarth 500)
11. Chuck (Porsche 997.2 4S)

GRONINGEN
1. Robin Hartog (Mini Cooper S)
2. Rico (BMW 525D)
3. Niels (Z3M)
4. Str8Six(330i/320Ci),
5. Mark S (Nissan GT-R SpecV)
6. Richard (Opel Astra)
7. Matthijssie (130i)
8. S/RS (BMW 525D)

ENSCHEDE
1. Alfata (Alfa 4C)
2. Jan-Willem ( Z3 2.8 )

VENLO
- Lokatie: Aral, grensovergang A77/61: https://goo.gl/maps/fw8TZ47jRg52

1. TomGTR (Porsche 911 GTS)
2. Tom (Alfa 4C) VENLO
3. Joost (E46 330i) VENLO
4. Indobesar (startkabels)
2. Fabian (BMW E61 M5)
6. Allen ((Caterham op Brian James) gaat ervan uit dat de wagen wel klaar staat)
7. Tristan (BMW E30 M3 of 996 GT3)
8. Joost H. (BMW 120d)
9. Joost (991 GT3 of 991 C4S)
10. Joop (F32 435i)
11. Martijn (F20 BMW 116i)
12. Knot (BMW 630i)
13. RJK (BMW 645Ci)
14. Vliet (525d)

NTB
1. Nick Doesburg (BMW E93 M3)
4. StefanW (130i)
7. Jean-Louis (BMW 1M Coupé)
8. mjvanblokland (Yaris T Sport)
10. Jeffrey026 (Raptor)
11. Romo (M2)

@W212 en Eenvrijeusernaamiserbijnaniet Het is niet geheel onterecht of vreemd dat er iemand begint over de vrouw van TS. Als je het topic gevolgd heb dan weet je dat het haar auto is en dat de aanpassingen naar haar smaak en ideeën zijn, dus zo heel gek is het niet dat iemand daar over begint. Wat je dan wel of niet over iemands vrouw zegt of kan zeggen is weer iets heel anders. Maar het is niet zo dat de vrouw van TS er helemaal niets mee te maken heeft. ;)

@Total Loss: Ik heb ook gelezen dat het de smaak van zijn vrouw was. Over die smaak kun je het hebben.

Ik vind het wél gek dat iemand dan insinuaties maakt over "het soort vrouw" wat bij die smaak hoort.

W212 zei:
@Total Loss: Ik heb ook gelezen dat het de smaak van zijn vrouw was. Over die smaak kun je het hebben.

Ik vind het wél gek dat iemand dan insinuaties maakt over "het soort vrouw" wat bij die smaak hoort.

Dat laatste is wel waar inderdaad.
Gelukkig maakt TS er verder niet zo'n punt van dus laten wij het dan zeker niet doen! ;)

Phaeton V8 zei:
Mogelijk doelt iDutchman op Driving-Fun.com. Dat is juist een grote groep typische Alfa mannetjes onder elkaar. Ze vinden elkaar daar allemaal erg leuk, want ze rijden allemaal BMW

Dit is toch totaal niet relevant? En waarom je aanmatigend hier uitlaten over dat forum terwijl je wel daar gezellig probeert mee te praten?

Total Loss zei:
W212 zei:

Dat laatste is wel waar inderdaad.
Gelukkig maakt TS er verder niet zo'n punt van dus laten wij het dan zeker niet doen! ;)

Stiekem is iedereen hier wel benieuwd naar wat voor een soort vrouw er 'vrijwillig' in een chroomblauwe Quattroporte wil rijden, maar gut gut, wat zijn we allemaal een brave rakkers ineens als er iemand het zich daadwerkelijk hardop afvraagt.

Op de snelweg kijk ik ook altijd net even wat langer naar binnen bij Fiat 500'tjes en Mini Cooper's omdat daar nou eenmaal vaak mooie vrouwen in rijden, ben ik dan ook ongepast en kwetsend..?

Kom op mensen, laat je niet zo kennen, Banne kan dit wel hebben. ;)

AlbertsH zei:
Op de snelweg kijk ik ook altijd net even wat langer naar binnen bij Fiat 500'tjes en Mini Cooper's omdat daar nou eenmaal vaak mooie vrouwen in rijden, ben ik dan ook ongepast en kwetsend..?

Nee hoor. Die dames zijn de aandacht wel gewend, zo heb ik wel eens vernomen in die kringen....:cool:

Niet helemaal mijn kleur, maar wel gewoon een prachtige kar.
Een paar weken geleden zag ik een donkerrode metallic versie, en dat zag er ook prachtig uit.

Ik heb het topic vanaf het begin gevolgd. Toch even een reactie, ik vind het erg tof om te zien en te lezen. Mooi dat je zoveel investeert in een bijzondere auto.

funf zei:
stoterstangen90 zei:
Komt er eigenlijk nog een dikke achter- en voorspoiler op? Past er wel bij. Verder vind ik de velgen 2 maten te klein en had ik voor vol chrome gegaan.

:rolleyes:
Ik kan hem ook niet helemaal plaatsen.:rolleyes: . Het topic maakt nogal wat tongen los. Mooi dat Banne zijn nek uitsteekt en zich allerminst verlaagd tot het niveau van sommige reaguurders. Kunnen sommigen hier een voorbeeld aan nemen. @ss90 dus als je niet voor een underdog als Ital/Morris/bx gaat Tel je hier niet mee? Leven en laten leven.

AlbertsH zei:
Stiekem is iedereen hier wel benieuwd naar wat voor een soort vrouw er 'vrijwillig' in een chroomblauwe Quattroporte wil rijden...

Ik kan me daar beter een voorstelling bij maken dan bij een soort vrouw die vrijwillig met haar ‘man’ in een Renault Clio wil meerijden.

michel1975 zei:
funf zei:
stoterstangen90 zei:
Komt er eigenlijk nog een dikke achter- en voorspoiler op? Past er wel bij. Verder vind ik de velgen 2 maten te klein en had ik voor vol chrome gegaan.

:rolleyes:
Ik kan hem ook niet helemaal plaatsen.:rolleyes: . Het topic maakt nogal wat tongen los. Mooi dat Banne zijn nek uitsteekt en zich allerminst verlaagd tot het niveau van sommige reaguurders. Kunnen sommigen hier een voorbeeld aan nemen. @ss90 dus als je niet voor een underdog als Ital/Morris/bx gaat Tel je hier niet mee? Leven en laten leven.

Ik kan het wel plaatsen. Ik ken stoterstangen90 langer dan vandaag. Hij bedoelt het niet zoals jij denkt ;)

BENZine zei:
AlbertsH zei:
Stiekem is iedereen hier wel benieuwd naar wat voor een soort vrouw er 'vrijwillig' in een chroomblauwe Quattroporte wil rijden...

Ik kan me daar beter een voorstelling bij maken dan bij een soort vrouw die vrijwillig met haar ‘man’ in een Renault Clio wil meerijden.
Of je hebt alleen maar een fiets.
Of je hebt geen vrouw.

Of beide.
Jaloezie ten top.

Hellracer zei:
BENZine zei:
AlbertsH zei:

Of je hebt alleen maar een fiets.
Of je hebt geen vrouw.

Of beide.
Jaloezie ten top.
Of je hebt geen humor.

Ziet er lekker shiny uit! :cool:

Ben je nog van plan om naar een openbaar event (denk aan Italia a Zandvoort, Viva Italia te Assen) te gaan waar we hem in levende lijve kunnen bewonderen?

Mooi, beter dan de zoveelste zilver/zwart lease grijze auto.

Ik zou het zelf niet zo gedaan hebben. Ga liever wat anoniemer (saaier :) ) de straat over. Maar vind het wel heel leuk als ik andere zie rijden met een gewaagde kleur/samenstelling.

Banne is de nieuwe baas van het forum. Hij koopt een Maserati, laat hem felblauw wrappen, opent er een topic over en kijkt glimlachend toe hoe de reaguurdertjes over elkaar heenbuitelen. Geweldig, ik kan niet anders zeggen.

(y)(y)(y)

Jaa, dat van Viva Italia vind ik een puik plan, doen Banne, doen! (y)(y)

Wat glimt ie ontzettend gaaf zeg!! En dan moet ie nog gepoetst worden!

Mechanix zei:
Banne is de nieuwe baas van het forum. Hij koopt een Maserati, laat hem felblauw wrappen, opent er een topic over en kijkt glimlachend toe hoe de reaguurdertjes over elkaar heenbuitelen. Geweldig, ik kan niet anders zeggen.

(y)(y)(y)

Ja, deze auto maakt inderdaad heel wat los. En daar was het Banne ook wel om te doen, lees ik. Missie geslaagd dus.;)

Enzo Ferrari zei:
Ben je nog van plan om naar een openbaar event (denk aan Italia a Zandvoort, Viva Italia te Assen) te gaan waar we hem in levende lijve kunnen bewonderen?
Er staan al wat events in de agenda ja :)

zondag 11 maart 18 | Automaxx Streetpower Zandvoort
zaterdag 24 maart 18 | GMTEC's Supercarmeeting 2018 Oud Beijerland
zondag 8 april 18 | Viva Italia TT circuit Assen
zaterdag 7 april 18 | Streetgasm Cars & Sushi de Steeg Gelderland
zaterdag 14 april 18 | Kids & Cars Dordrecht
zondag 22 april 18 | Borderrun Zeeuws Vlaanderen
zondag 13 mei 18 | Strada 2018
maandag 20 augustus 18 | Streetgasm Carbecue Purmerend

Het was al een indrukwekkende auto, maar nu helemaal. Zeer strak gedaan (y)

Ik ken de fotolocatie, woon je aan de andere kant van het spoor?

Renaultje zei:
Het was al een indrukwekkende auto, maar nu helemaal. Zeer strak gedaan (y)

Ik ken de fotolocatie, woon je aan de andere kant van het spoor?
Haha, nee ik was daar in de buurt voor het poetsbedrijf :)

Terug
Bovenaan