Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Niet helemaal, want die foto's hadden niet gepost hoeven te worden. Al moet ik wel zeggen dat ik de foto's van ongelukken zonder slachtoffers ook wel weer interessant vind, om te zien hoe auto's toen in elkaar konden zitten.opelfreak zei:Mja, het hoort erbij... Maar begrijp je reactie wel.
Klassiekerrijder zei:Ik heb ooit bij De Slegte door een boek staan bladeren van een Amerikaanse persfotograaf die z'n verzameling foto's van auto-ongelukken had gepubliceerd. Daarop waren de 'gory details' dus wel te zien... boek maar niet gekocht, hoewel de auto's erg interessant waren.
Dat boek van Arnold Odermatt heb ik. Is inderdaad prachtig!929V6 zei:Klassiekerrijder zei:Ik heb ooit bij De Slegte door een boek staan bladeren van een Amerikaanse persfotograaf die z'n verzameling foto's van auto-ongelukken had gepubliceerd. Daarop waren de 'gory details' dus wel te zien... boek maar niet gekocht, hoewel de auto's erg interessant waren.
Soortgelijke boeken zijn er ook van de Zwitserse fotograaf Arnold Odermatt, maar dan zonder die details. Aanraders, want de opnames zijn werkelijk prachtig.
De 131 heeft dan weer een oplopend lijntje vlak voor de C-stijl. Rechts achter de lantaarnpaal is ook nog een stukje Fiat 127 of Seat Fura te zien.XBXG zei:De 132 kun je herkennen aan het zwarte luchtrooster in de c-stijl.
Zelf vind ik die rode BX wel leuk.![]()
Pedigreepaul zei:Onder het FINA-bord achterin volgens mij ook nog een actiemodel van de Golf 1, de GTS
Klassiekerrijder zei:Ik heb ooit bij De Slegte door een boek staan bladeren van een Amerikaanse persfotograaf die z'n verzameling foto's van auto-ongelukken had gepubliceerd. Daarop waren de 'gory details' dus wel te zien... boek maar niet gekocht, hoewel de auto's erg interessant waren.
Quadrifoglio Verde zei:
Hilversum?
Clignoteur zei:
Moderator
Barri zei:Weet iemand welke brug dat is waar die Wegenwacht-motor met zijspan staat? Die brug versmalt ineens een stuk namelijk?