Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
929V6 zei:Een aardbeving zou dan idd goed kunnen, de gevel links heeft schade en rechts is de zaak beneden dichtgespijkerd.
Ik zou zeggen dat de hoogtijdagen van de vinnenrage zich juist in de jaren 1956-1960 afspeelden, althans in Amerika. Vanaf 1960 werden ze geleidelijk kleiner, of verdwenen ze in één keer helemaal. Het scheelde ook per merk, de in 1960 geïntroduceerde Ford Falcon bijvoorbeeld had geen vinnen, de rechtstreeks daarvan afgeleide Comet (later uitgebracht als Mercury) had ze weer wel. Cadillac heeft er pas eind negentiger jaren voorgoed afscheid van kunnen nemen.
Dennis_zw zei:Ik denk ook Audi 80 GT. De Santana had een ander zijprofiel (een beetje het profiel van een hatchback met een mislukt aangeplakte kofferbak).
![]()
![]()
Is het niet Harley Earl?Enzo Dizono zei:De vin begon met de '48er Cadillac, van Steve Earl (welke ik overigens pas nog zag rijden). Hoogtepunt was de 59 Eldorado. Het model had in 1960 al weer kleinere vinnen. Ik zeg, hoogtij dagen van 1959 tot en met 1959 idd
diesneuf zei:
Stif zei:Volgens mij zijn deze simca's niet naar de US gegaan.
De foto doet mij heel nederlands aan.
929V6 zei:Ik heb trouwens nog best veel moeite om alle auto's van de Prisma autogids thuis te brengen.
929V6 zei:Is die Jagst niet een Yalta 965?
mslisser zei:@D. Elzinga
Wat een waanzinnige kleurenfotocollectie heb je, hoe heb je de bij elkaar verzameld?
Echt super!
Grappig, die Simca 1100 links heeft wieldoppen die in het begin van de jaren '70 erg populair waren, gemaakt van blik en ze moesten lijken op de Fuchs-wielen van de Porsche 911. Je ziet ze nergens meer.geit zei:
Dattoman zei:Misschien heeft dat maken met het feit dat er echt héél weinig Corolla KE30/35's van de éérste serie zijn overgebleven. Vrijwel alle exemplaren zijn van 77 of later. Mocht er een vroege KE30 voorbijkomen op marktplaats dan moet ik me beheersen... Serie's vóór de facelift hebben net iets meer charme, zo ook met 120Y's
Uitschuiftafel staat hier nog wel. Die transformator van Fleischmann ligt hier ook met vast treintraject vastgelijmd op een groot bord hardboard. Werkt allemaal nog wel.Dafpoetser zei:Bouwjaar 1970 hierzo...ik ken die uitschuiftafel ook nog....en onze haartjes werden geknipt door de huiskapster (lees: moeder) dus je liep altijd zwaar voor löl.
Die groene transformator, met grote rode draaipijl kan ik me ook nog heel goed herinneren, wij hadden slagboompjes, en een mega-neptunnel in ons "traject" overigens!...de jaren 70....werelds!
300ZX Z31 zei:Daar staat een echte holy grail voor Opel-freaks op! Een Kadett Coupe 1.9E GT/E 1000-serie (of een lookalike)!![]()
Samochód zei:300ZX Z31 zei:Daar staat een echte holy grail voor Opel-freaks op! Een Kadett Coupe 1.9E GT/E 1000-serie (of een lookalike)!![]()
Een Opel Kadett GT/E 1000 serie is een Kadett C2 in de kleur Wit / Geel en niet alle wit/gele GT/E 's waren een 1000 serie .
De Kadett op de foto is inderdaad een 1.9 E GT/E en zo te zien is dit een oude foto en zal het dus wel een echte zijn.