Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Dat is bij elke auto uit de Volkswagen groep. Op het moment van introductie oogt ie niet bijzonder, maar dat betekent ook dat ie tijdloos is en dat is goed voor de restwaarde. Lastige afweging als fabrikant lijkt me.revolution-nl zei:Ik vind het voor een nieuw model er al behoorlijk gedateerd uit zien als je de Ibiza naast de nieuwe Clio zet.
Desondanks vind ik het een leuke auto om te zien.
Barri zei:Dat is bij elke auto uit de Volkswagen groep. Op het moment van introductie oogt ie niet bijzonder, maar dat betekent ook dat ie tijdloos is en dat is goed voor de restwaarde. Lastige afweging als fabrikant lijkt me.revolution-nl zei:Ik vind het voor een nieuw model er al behoorlijk gedateerd uit zien als je de Ibiza naast de nieuwe Clio zet.
Roder zei:Barri zei:Dat is bij elke auto uit de Volkswagen groep. Op het moment van introductie oogt ie niet bijzonder, maar dat betekent ook dat ie tijdloos is en dat is goed voor de restwaarde. Lastige afweging als fabrikant lijkt me.revolution-nl zei:Ik vind het voor een nieuw model er al behoorlijk gedateerd uit zien als je de Ibiza naast de nieuwe Clio zet.
Tsja, bij de Clio is dat dus blijkbaar wel gelukt. In z'n segment aardig bijzonder, en vaak mooi gevonden, en daarnaast dus ook tijdloos gebleken.
Roder zei:Barri zei:Dat is bij elke auto uit de Volkswagen groep. Op het moment van introductie oogt ie niet bijzonder, maar dat betekent ook dat ie tijdloos is en dat is goed voor de restwaarde. Lastige afweging als fabrikant lijkt me.revolution-nl zei:Ik vind het voor een nieuw model er al behoorlijk gedateerd uit zien als je de Ibiza naast de nieuwe Clio zet.
Tsja, bij de Clio is dat dus blijkbaar wel gelukt. In z'n segment aardig bijzonder, en vaak mooi gevonden, en daarnaast dus ook tijdloos gebleken.
D-C zei:
Damianw26 zei:Echt een schitterende auto in die kleur en uitvoering![]()
Mach1 zei:Desire Red is echt de kleur voor de nieuwe Ibiza, erg fraai!
Bird Nerd zei:Ze weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten verzinnen op achterbumpers.. zoals die enorme nepgaten bij de Civic, chromen 'uitlaten' bij Mercedes en nu weer dit. Gelukkig blijft er een lekker strak en stoer bakkie over. Ik krijg trouwens het idee dat er maar 1 ontwerper is voor Audi, VW, Skoda en Seat; ze volgen allemaal hetzelfde recept met nog strakkere en diepere lijnen
Barri zei:Die Cupra Ibiza, is die wel op de markt verschenen eigenlijk?
This is the Cupra Ibiza, a potential rival for the Ford Fiesta ST and potentially a key component of SEAT’s bid to build its performance division into a brand in its own right.
Shown at the official Cupra launch event, the Cupra Ibiza is ostensibly just a show car for now; SEAT’s management say they want to gauge reaction to the car from customers and dealers before committing it to production. However, Auto Express understands that only a strong negative response is likely to halt the hot Ibiza’s development process - and that it will also be joined in the line-up by a Cupra Arona.
Barri zei:Die Cupra Ibiza, is die wel op de markt verschenen eigenlijk?
Moderator
Oja, inderdaad! Hm, niet echt een verbetering wat mij betreft maar wellicht ben ik ouderwetsDe oude middenconsole is toch veel hoekiger? Het scherm is omhoog verhuisd en alles daaronder dus ook gewijzigd.