Contest 100 - Vrije training

Allen,

ik heb zojuist via het mailadres van Vierkante Wielen het volgende bericht gestuurd:

Beste,

als (al dan niet voormalig) blogger wijs ik jullie er graag op dat de blogcontest zijn 100e editie heeft bereikt. Omdat een aantal van jullie niet meer op het forum aanwezig is, geef ik het bericht langs deze wijze.

Goed te weten:
- vrij invulling
- lange inlevertermijn

Met de vakanties voor de deur mogelijk nieuwe inspiratie!

Een link naar het topic:
https://www.autoweek.nl/forum/read.php?29,5607252

Groet,

Dutch Finnatic

Dat is naar de 16 bloggers verstuurd die in Vierkante Wielen zijn opgenomen. De tekst zal een aantal van de mensen hier aanwezig dan ook niet onbekend voorkomen... :)

@ Twix: wil je in je openingspost nog plaatsen dat we zaterdag 3 september een bloggers bijeenkomst hebben ? Kan iedereen er alvast rekening mee houden.
De invulling van die dag volgt later.

hansje36 zei:
@ Twix: wil je in je openingspost nog plaatsen dat we zaterdag 3 september een bloggers bijeenkomst hebben ? Kan iedereen er alvast rekening mee houden.
De invulling van die dag volgt later.

ehm, waar komt die datum plotseling vandaan?

Die hebben we toch al een poosje terug vast gesteld ? Inzenden tot 2 september, bloggers bijeenkomst 3 september....
Volgens mij heb jij nog gezegd dat we dan onze blog zouden meenemen .

Ja ja, ik weet het...
Heb een druk leven.
Maar gaat wel lukken. Ben er met mijn hoofd niet altijd bij.

Oud gediende hier! 😊 Zeg hoe werkt dat nieuwerwetse Autoweek-bloggen ondertussen? In mijn tijd kon je nog een stukje typen in je MyWeblog en dan kwam het wel goed (en in het weekblad!) Ik lees nu iets over linkjes en fora ofzo? Hoe dan ook, ik kreeg de mail van Dutch Finnatic en raakte meteen enthousiast. Vanaf de rand van het Italiaanse zwembad ben ik aan het typen geslagen en volgens mij heb ik wel een duit die ik in het zakje wil doen. Alleen nu dus de vraag; hoe?

Mailtje van Dutch in de box, kom dus weer es ff aanpiepen.

We kunnen elkaar en onszelf feliciteren met maar liefst een HONDERDTAL onderwerpen!!! Wie had dat gedacht bij de aanvang???

Zal eens zien of ik voor het jubileumonderwerp iets in elkaar kan flansen...

Arjuna1 zei:
Mailtje van Dutch in de box, kom dus weer es ff aanpiepen.

We kunnen elkaar en onszelf feliciteren met maar liefst een HONDERDTAL onderwerpen!!! Wie had dat gedacht bij de aanvang???

Zal eens zien of ik voor het jubileumonderwerp iets in elkaar kan flansen...

Leuk dat ook bij je meldt hier. Helemaal goed.

@Gulli wat een heerlijke binnenkomer, ik heb je blog gelezen en in een ruk was ik er doorheen! De spanning, het avontuur maar zeker ook de humor, Top!

@Dirk
Thanks, het schrijven ging in eenzelfde ruk 😊 Soms even uitzoeken wat de logische routes zijn maar verder vloog het zo uit mijn tablet!

Ik heb een gedicht geschreven. Getiteld: De hitte overleefd

De hitte overleefd

verlangend naar de herfst
sta ik in de zon
mijn boterham is verderft
mijn hoofd is niet meer wat het kon

fel spiegelt het licht in het water

wacht even, even nadenken...

Wat een leuk gedicht Jan(y)

Beetje laat, maar niet minder gemeend, gefeliciteerd met de 100ste wedstrijd allemaal! Netjes hoor!:D

Jan mag ik alles inzenden? Ik wil/ben een reis verslag aan het maken. Dat lijkt me dan wel tof, of eventueel over de Noorwegenreis. Mag dat ook?

Pjötr zei:
Jan mag ik alles inzenden? Ik wil/ben een reis verslag aan het maken. Dat lijkt me dan wel tof, of eventueel over de Noorwegenreis. Mag dat ook?

Doen! Zie de opdracht! Vrije training!

Inderdaad....je mag inzenden wat je wil, je hebt nog tot 2 september de tijd, kan je eraan schaven, verbeteren, toevoegen etcetera.

( tip: hier op het forum gebruiken we onze pseudoniemen..)

Sommigen zijn om allerlei redenen ( werk, prive) nogal gesteld op hun privacy. Mij mag je rustig Hans noemen hoor ! :p

Ben jij de Bijbel aan het herschrijven? (Meer doelend op de dikte, en vooral niemand voor het hoofd willen stootten)

Ik heb mijn doel gezet:

Code:
25. Idefiqs - 46 punten
26. Twix    - 42 punten

Vier punten achterstand in het algemeen klassement.

Twix zei:
Ik heb mijn doel gezet:

Code:
25. Idefiqs - 46 punten
26. Twix    - 42 punten

En dat terwijl er in contest 100 geen punten verdeeld gaan worden.

Ivanov zei:
Twix zei:
Ik heb mijn doel gezet:

Code:
25. Idefiqs - 46 punten
26. Twix    - 42 punten

En dat terwijl er in contest 100 geen punten verdeeld gaan worden.

Dat weet ik, maar een ieder die mij kent weet dat ik niet aan korte-termijn plannen doe. Bij mij start het bij de middellange: contest 101.

Zo, ik was vandaag lekker op de motor naar het werk. Op de terugweg was de route 115km lang... 's Ochtends heen was het slechts 35km... :D

Misschien komen er mensen met een rijtje met hun favoriete blogs, wie weet.

Dat is een leuk idee...

Published: 21-10-2010​

Het is al lang geleden, maar het zal me altijd bijblijven. Het was een woensdagmiddag in het knikkerseizoen. Ken je dat nog? Opeens, vanuit het niets, werd er weer volop geknikkerd op het schoolplein. Wie er mee begon bleef altijd een raadsel, maar het was dus meteen weer een hype. Iedereen deed er aan mee. Vóór schooltijd, in de kleine pauze, tussen de middag, ná schooltijd en dus ook op woensdagmiddag. Geen minuut vrije tijd ging voorbij zonder te knikkeren.

Ik had een rode katoenen knikkerzak en kreeg van mijn ouders de knikkers die ik nodig had om te kunnen spelen. Zoveel kleuren zoveel punten. Wanneer je weer een zakje nieuwe knikkers had gekregen, was je daar trots op. Nee, daar ging je natuurlijk niet meteen mee spelen. Daarmee moest gepronkt worden. Daarbij, meestal verloor ik best veel knikkers, dus ik keek wel uit.

Die woensdagmiddag ging het goed. Ik won er een hoop bij. De enige knikkers die ik verloor waren van die oude lelijkerds, die niet veel meer waard waren. Trots als een pauw liet ik de knikkers zien aan dat mooie blonde meisje, in de hoop dat de verliefdheid wederzijds zou worden. Ze lachtte lief en ik kon mijn geluk niet meer op. Wanneer ik thuis kwam zagen mijn ouders het meteen. "Ben je verliefd?" Nee, natuurlijk niet, daar schaamde je je voor. Maar diep van binnen wist ik het zeker. Wij gaan later trouwen!

De volgende dag ging ik met twee knikkerzakken naar school. In de linkerhand mijn rode en in de rechterhand een oud plastic tasje. Maar toen ik op het schoolplein kwam was er geen knikker meer te zien. Het was weer business as usual. Tikkertje, verstoppertje en springtouwen. Waarom was het zo snel weer afgelopen? Waren het dan toch de populairste jongens van de klas die dat bepaalden? Zij hadden gisteren tenslotte verloren. Van míj nog wel. Ja, zo ging het dus. Eigenlijk maakte het me ook niet veel meer uit. Dat kusje dat ik kreeg toen ze het schoolplein op liep was de echte winst. En niemand kon me dat afpakken.

Terug
Bovenaan